Strana 2 z 3
- Technické zpracování a testy výkonu
BulletStorm rozhodně není posledním technologickým výkřikem na poli herních technologií. Využívá již dnes už letitého Unreal3 engine. Nicméně tahle hra z něj skutečně na PC tahá absolutní maximum. Tvůrci se snažili dodat tam i vyhlazování, které v Unreal3 v základu není, ale tradičně dělá dodání problémy, protože se tam prostě dolepuje. Stejně tak jsou hodně vylepšeny modely postav, které na poměry Unreal3 vypadají hodně dobře. Vylepšeny jsou ale i modely a zejména ty scenérie a velké akční momenty působí stále velkolepě.


Na druhou stranu tvůrci nejsou schopni zamaskovat absenci moderních efektů, takže třeba právě krev a další efekty nejsou zrovna příliš kvalitní. Stejně tak zpracování vody je velmi zastaralé a zcela chybí částice a vůbec živost a nasvícení s efekty prostředí jsou omezené. Samozřejmě nechybí Bloom a různé techniky pohybových rozostření, které se snaží maskovat, co jen jde.

Jak už jsem ale řekl, BulletStorm je s přehledem nejlépe vypadající Unreal3 hrou. Nabízí detailní modely postav a předmětů a velmi pěkné scenérie a vše v pěkném barveném světlém kabátku. Samozřejmě jen na PC si můžete užít hru v takové kvalitě, ale plné detaily si může dovolit málokdo …

Jak ukazují naše testy, hra je výrazně náročná. Je také omezena horní hranicí 62FPS. Více ani ťuk. Bez AA to není pro většinu grafik v 1920x1200 žádný problém, ale když zkusíte vyšší kvalitu s AA, dostává se většina grafik hodně do kolen. Pokud chcete hrát na maximum v Eyefinity, tak v tuto chvíli mohu ze zkušenosti říci, že existuje jediná grafika, která to dokáže zprovoznit … V nastavení 5760x1200 s plnými detaily a 8AA jsem, měl 40-45FPS na HD 6990. Slušný!

Pokud jde o procesor, hra není příliš závislá na frekvenci a hlavně. Celkem bez problémů stačí dvoujádro, ale pár FPS navíc se čtyřjádrem také získáte. Pro šest jader to samozřejmě není optimalizováno o nic lépe než ta 4 jádra. Ale je to starý engine, takže jsme to ani nečekali.

Pochválit mohu samozřejmě zvuky, co ale pochválit moc nemůžu, je celková hrubost a až nadměrné užívání sprostých slov. Nedivím se, že se EA ani nepokusilo hru lokalizovat do češtiny. Hra má hodnocení 18+ a upřímně si myslím, že těch hrubých výrazů mohlo být mnohem méně a hra by tím jen získala. Některé hlášky jsou ale zase docela vtipné.
Takže si to pojďme zhodnotit ….
|