Recenze a test CPU GPU: Call of Duty: Modern Warfare 2 – mainstreamová akční zábava ztrácí dech? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Neděle, 13 prosinec 2009
Přejít na obsah
Recenze a test CPU GPU: Call of Duty: Modern Warfare 2 – mainstreamová akční zábava ztrácí dech?
Call of Duty: Modern Warfare 2 - hra a akce
Call of Duty: Modern Warfare 2 - HW nároky, testy CPU, GPU atd.
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer s hodnocení

 

 
  • Call of Duty: Modern Warfare 2 – Multiplayer a hodnocení

Samozřejmě ještě než se pustíme do hodnocení, musíme si něco říci o Multiplayeru, který je a vždy byl u Call of Duty veledůležitá složka. Však Cod1/2 se hraje dodnes a troufám si říci, že více, než čtvrtý díl. Největší změna u MW2 je určitě fakt, že hra nepodporuje dedikované servery. Jinými slovy ACTIVISION z vysoka kašle na PC a prodeje mu dávají těžce za pravdu.

(Akční skripty jsou normální - moc originální to není, co?)

Prodeje MW2 jsou rekordní a 4,5 milionů prodaných kusů na Xbox360 a 2 miliony na PS3 těžko vyrovnají 2 miliony PC kopií. Bohužel s takovými prodejemi prostě PC nemůže být, i přes svůj mnohem větší uživatelský i výkonový potenciál, tahounem trhu. Takže lze říci, že každý kdo Warezuje na PC, tak zároveň zabíjí PC hraní a výsledkem je třeba zrušení dedikovaných serverů MW2. Kdyby prodeje PC verzí odpovídali skutečnému potenciálu této platformy, který strčí všechny velké konzole snadno do kapsy, asi by to vypadalo všechno jinak (i ta hra by vypadala líp). Ale tolik ke (zbytečnému) lamentování …

(skrypt, aneb ale řidičova hlava je komplet tak nevim ...)

Je otázkou, zda by dedikované servery stejně za čas nezmizely sami. Vše se totiž přesouvá na net a centralizované servery. MW2 tedy jede přes STEAM. Výhodou je, že se váš profil a vše s ním ukládá na centrální server a tak nejste vázání na jeden PC. Nevýhodou je, že jedna kopie=jeden účet=jeden hráč. Jinými slovy jednu hru si nezahraje více lidí s jinými účty, to prostě nejde. To svědčí prodejům, ale rozhodně to není úplně fér vůči zákazníkům.

(No nevim .... to je na delší fyzikální úvahu)

Co se týká samotného multiplayeru. Znáte MW1? Tak MW2 je to samé + pár nových perků a speciálních útoků. Celkově je to prostě o chlup umakanější, stále maximální nerealistická akční zábava a to nás prostě baví. Osobně však nakonec MP u MW2 hodnotím hůře, protože jsme zjistili, že si na koleji přes STEAM pořádně nezahrajeme, což nás tedy mrzí. MW1 jsme pařili jako diví. Jsem toho názoru, že dedikované servery jako možnost být měly, i když je pravda, že míra pirátství mezi hráči veřejných dedikovaných serverů je nehorázná.

  • Hodnocení

Jsme v závěru. Jistě jste si povšimli, že recenze byla plná kritiky. Ono je skutečně co kritizovat. Call of Duty má prostě na víc. Bohužel touha vydělat přebyla vše ostatní a MW2 to je skutečná mainstreamová zábava a pračka na peníze. Je to precizně poslepované, poskládané a dohromady je z toho hra ala akční film, prostě super ultra mega, ale po dohrání najednou zjistíte, že ani nevíte, že jste něco hráli. Zážitek se rozplyne během pár chvil.

(Klidnější moment - BATMAN je amatér ...)

MW2 je skutečně spíše než regulérní pokračování prostý datadisk k MW2 a to se vším všudy. Pokračování děje, použité reálie, použité scény a prvky a samotný herní engine. Připomínám, že MW2 vyšlo v roce 2007 a máme konec 2009. Za hru autoři chtějí zhruba 1199 korun, což je opravdu hodně za 5 hodin datadiskového singlu. MP si tentokrát neužije zdaleka tolik lidí, co dříve. Nicméně skvěle zvládnutý marketing udělal z MW2 totální prodejní úspěch, jaký tu ještě nebyl. Proč, to nevím, ale zajímalo by mě, kolik z těch, co si tu hru koupili, je po dohrání za ty prachy skutečně spokojeno (konzolové verze stojí o 200,- víc). Troufám si říci, že jich je menšina. Bohužel prodejní čísla často neodpovídají skutečné kvalitě hry a MW2 to ukazuje v plné parádě.

(Hummer je hranatý, ale tolik? :), plus na tom povrchu nějak nesedí )

Kandidát na hru roku to bohužel je, ale pokud tento titul získá proti výrazně propracovanější, roky vyvíjenému a rozsáhlému DRAGON AGE, tak to ukáže v celé nahotě bídu, která vládne mezi hráči a na herním poli obecně a přispěje k dalšímu úpadku tvůrců i hráčů. MW2 je ukázkou totální herní povrchnosti, která postrádá i dříve typické prvky pro povrchní akční pecky jako špičkové audiovizuální zpracování, kdy zástupcem těchto her byl CRYSIS (Warhead).

(hádejte mojí nejoblíbenější zbraň)

MW2 je technologicky zastaralý a je to hodně vidět, textury příšerně nedetailní, modely hranaté ala Half life 1, fyzika v podstatě neexistuje, inteligence nepřátel nulová (záporná). Inteligenci vašich spolubojovníků je také nízká a tak často bojujete bez krytí po místnostech pomícháni s nepřáteli na metrové vzdálenosti. Prostě tomu chybí ten WOW efekt. Nevypadá to tak dobře, jak by mělo. Problém číslo 2 je to, že už jsme to všechno prostě někde viděli a není to originální. Jako akční hra to funguje opravdu na jedničku, ale radši nad ničím moc nepřemýšlejte.

(.... To už je konec? kdo vyhrál?)

  • Závěr

MW2 se hodnotí opravdu těžko. Jako akční hra to svým spádem a akčností nemá dnes žádnou konkurenci. Jako obecně PC hra je to ale nepropracované, zastaralé, neoriginální a recyklované. Hlavně je to ale krátké a MP má ve svém provedení a realizaci pro mnohé zásadní chyby a to takové, že celkově se pro MP soupeření hodí stále více MP původního MW1. Pokud neplánujete hrát MP, je pak za 5 hodin akční zábavy 1200 korun vážně nevýhodná cena.

Pokud vyhledáváte povrchní zábavu, u které nemusíte přemýšlet, která neklade nároky na jakékoliv hráčské dovednosti a zvládne ji vyhrát i cvičená opice se zavázanýma očima a s banánem v ruce, pak je MW2 přesně pro vás. Prostě na začátku zmáčkněte spoušť, mávejte hlavní před tlupami tupých nepřátel a jděte v před, za někým z počítačem řízených spoluhráčů. Při tom budete mít zážitky jak z Ramba, Smrtonostné pasti a Terminátora dohromady. MW2 je rozporuplný titul, který ukazuje skutečný stav věci na herním poli a ten je dost mizerný. Náročný hráč, hledající kvalitu a propracovanost bude nad MW2 ohrnovat nos plným právem. MW2 z mizerného stavu herní reality ale vytřískalo maximum a pokud někomu patří titul za herní tržní úspěch roku, pak je to ACTIVISION za MW2. Gratuluji …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
beYYYk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 21:38:04

pro me tato hra prineslo kralovskou zabacu , sice v singlu kratkou, ale o to frenetictejsi, v spec opsu opravdu skvelou (na team speaku se domlouvat, kdo koho sejme,kdo komu hlida zada atd.) a take v multi, ktery je bohuzel jen pro casual hrani, ale i tak zabavi na nekolik (desitek) hodin. ¨Tech 700 co jsem za to dal nelituji. A musim rict, ze jsem rad za steam, protoze vytvari komunitu lidi,ktere znam, o kterych im ze nejsou cheatri a prinasi podporu achievemantu atd...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 21:40:55
avatar
jj STEAM má určitě své výhody, myslím si, že podobné MP systémy jsou budoucnost, ale dedikáče tam být jako možnost asi měly ... jinak já na MP nemám čas a raději máms stejně singl a z té hry fakt nemám po dohrání dobrý pocit ...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:11:02
avatar
si neuvědomili že zrušením dediktů vykleští komunitu. tak to bývá když někdo vyvíjí pro sráče a hází guano na hráče.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 13:21:26
avatar
Hezky napsané A osobně můžu říci to samé, hlavně SPEC OPS je opravdu dobrý nápad. Jinak, když je dost kámošů, hodíte Party play a můžete hrát spolu cokoliv, jak HC, tak klasické mody SaD, proti jiným lidem a ste v jednom teamu, taky fajn vychytávka Dříve jsem hrál klanově, dnes už pracuji a času je málo, takže jako chvilkové odreágování je to parádní zábava. U mne MW2 splnilo to co jsem čekal... Kdyby přibyli DEDIC servery tak je to jenom + .
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hodnocení 2009-12-13 21:39:34
avatar
Docela vysoké hodnocení na tolik docela vážných výtek v mínusech...ještě jsem to nehrál, ale když je to tak krátký, tak to snad u bráchy taky zapnu. Na pohled to vypadá ok, ale ta mise s těma rusama mi vadí dost, protože je to zbytečný. Až takový dementní...ale to je jen můj názor, tak mě za to nebijte, je to vlastně jediná mise, co jsem z toho viděl
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 21:44:21
avatar
jako akční hra to funguje a prostě tě to zabaví, takže hra jako taková zábavná je, ale když u too začneš přemýšlet a všímat si věcí více než by autoři chtěli, najdeš hromadu nedostatků ... je to prostě jako s jakýmkoliv akčním filmem na pomezí béčkovosti ...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:01:15
avatar
Presne tak,je to ako nejaky americky blockbuster s kopou efektov a hlavne neutichajucou akciou ... Co na tom ze pribeh to vobec nema,hlavne ze to bavi a striela sa tam ...
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 01:26:26
avatar
Príbeh to vôbec nemá? Táto hra má príbehu asi toľko, čo všetky akčné hry doteraz spolu s výnimkou prvého dielu a half life 2. Dej je v MW2 celkom dôležitý, ale veľakrát sa ozýva fňukanie, že niekto nevie, čo sa vôbec udialo. A prečo? Lebo vôbec nepočúvajú dialógy, preskakujú briefingy a len chodia a strielajú. Lenže Modern Warfare si privelmi stavia na príbehu na to aby to bol mindless shooter.

To ma privádza ku skriptom. Nebyť skriptov, tak sú hry nudné, repetitívne a bez akéhokoľvek oživenia. Hra bez skriptov nedokáže inak nasimulovať "neočakávanú udalosť" tak ďaleko ešte niesme. Preto aj také hry ako Far Cry 2 boli totálne o sračkách - lebo to bolo len shoot'n'drive, bez príbehu a bez akýchkoľvek oživení. Skripty sú a zatiaľ aj budú hlavným ťažným zariadením hier s príbehom... Kašlať na striktnú linearitu, hlavne že je zábava.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 13:32:43
avatar
maximalne suhlasim, pribeh, akcia, strhujuci dej ako pri filme, to je call of duty
3D_Crab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 07:27:28
avatar
Citace:
Dej je v MW2 celkom dôležitý, ale veľakrát sa ozýva fňukanie, že niekto nevie, čo sa vôbec udialo. A prečo? Lebo vôbec nepočúvajú dialógy, preskakujú briefingy a len chodia a strielajú

Tím to není, je to tím, že oproti MW1 je tam mnhohem, mnohem víc dialogů, který prostě člověk šanci pochytit pokud nemá znalost angličtiny na vyšším levelu Navíc 10 zvratů naflákaných do 5 hodin tomu taky moc nepřidá. Upřímně, tu hru jsem dohrál a pomalu jsem ani nevěděl jak. V tomhle bylo MW1 lepší. Navíc mi sházely takový ty mise, kdy se člověk musí X minut bránit (a používat aspoň trochu mozek) a nebo nějaká super mise jako byla Pripjať. Takže jo, fajn pobavilo, co se týče singleplayeru, tak MW1 bylo (a je) jednoznačně lepší.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 20:53:05
avatar
Tak to je veľký omyl. Táto hra neobsahuje ani len náznak skutočne originálneho príbehu.
Táto hra je po obsahovej "dejovej" stránke čistý propagandistický produkt, slúžiaci na manipulovanie verejnej mienky a zvyšovaniu nálad proti Rusku. Bolo by potrebné aby sa poniektorí zobudili a prestali žiť vo svete amerických akčných filmov, kedy júesej bolo nado všetko, a zachranovalo každého.
Po obsahovej stránke mega odpad. Po hernej čistý priemer.
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:04:11

Ta mise na letišti je tam právě jedno z nejlepších zpestření...
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:02:27

Ten mozek na tom vnitřku auta vypadá parádně...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:11:30
avatar
nj, to by to musel chytit zezadu a ne zepředu ... ;/
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:20:17
avatar
mimochodom ... DD kedy sa dostavi reakcia na udajne grafy vykonu FERMI ? uz tu vrelo stepujeme na tuto aktualne ocakavanu aktualitu ... alebo to nestoji ani za reakciu ? ja myslim ze aspon par riadkov ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:29:24
avatar
dočkej času, vyrábim grafy
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:42:00
avatar
je to blud od nějakýho maniaka ;-) za prvé myslíš že to písmo a pod. takhle dělala nVidia ? ne
za druhé GTX295 v STALKERovi neporáží ani HD4870X2 natož HD5970, za třetí ( to nwm jistě ) od kdy sou takový velký výsledky FPS při svitu slunce ( náročná scéna ) ve stalkerovi s 8xAA v 1920x1600 ..absurdní
a za 4, kdyby chtěli předvést svuj výkon, testovali by v DX11, ne DX10 ;-)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:04:54
avatar
ve stalkerovi je spousta mene ci vice narocnych scen. jakou vybrali to tam nevidime. a v nekterych muze klidne gtx268 porazit i hd4870x2. v dx10 to testovali nejspis pro porovnani se starsi generaci. jinak ale jo podle me je to fake
Comby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CoD 2 2009-12-13 22:04:19

Mám taký pocit, že z celej série je najlepšia dvojka.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:08:35
avatar
tak to hej ... na svoje casy to bola uplna pecka ... asi ako nfsmw (odlozte kamene... myslel som z arkadoviek)
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 20:54:45
avatar
Absolutný súhlas, dvojka bola naj!!
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:06:45
avatar
mam pocit akoby vyvojari mali zviazane ruky ... akoze im pani tam hore kazu aby hned nevyhadzali vsetky pecky efekty (DX11,inteligencia,realnost,pribeh,atd...vlastne celkova atmosfera) proste si to chcu nechat a implementovat casom a hlavne pomaly ... ide predsa o zisk ... pripomina mi to casy ked boli LCDcka dost drahe a vyrobcovia dostali pokutu za umele drzanie cien (na cele so samsungom) no ale dat pokutu vyvojarom ... no to bude asi tazko dokazatelne

peace
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:19:47
avatar
Celkom pekna recenzia. Ale strasne som sa bavil na komentaroch k obrazkom.
Tento nema chybu(alebo ano..? ):
Citace:
(Chybí tomu nasvětelní a afekty vyšších verzí DirectX)

LOL, afektovane DirectX som este nehulil, hadam je to dobry matros
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:21:30
avatar
DDebilni recenze, no ale co se dalo cekat aneb co nema tesselaci a DX11 je hra kterou zvladne hrat "cvičená opice se zavázanýma očima a s banánem v ruce"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:30:57
avatar
DIR2 má tesselaci a DX11 a na nejlehčí obtížnost to taky zvládne i cvičená opice s banánem v ruce takže to určitě není výhradní vlastnosti DX9 COD MW2 ;)
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 01:33:38
avatar
Myslím, že Lacomme skôr narážal na to, že za všetkým vidíš grafiku. Ako môžeš povedať u hry s Enginom zo starého CoD2 že nemá teseláciu? Iste, môj názor na DX11 je asi taký, že zobrali dve majoritné funkcie ešte starých ATi kariet, konkrétne Teseláciu z R8500 a Paralaxné mapovanie, prvýkrát použité tuším pri RX1800 a teraz, v dobre poznanom DX sa to ľahšie pretlačí ako by to mala robiť sama ATi, v ktorej rukách nanešťastie obe technológie zakapali, lebo nemala prostriedky na ich rozšírenie.
Lenže dnes nemá 99,9% hier Teseláciu a veľa nových hier nevyzerá ani tak ako MW2. Uznávam, textúry sú niekedy fakt hrozné a je viditeľná zastaralosť enginu. Lenže keď má hra taký príbeh, ktorý ťa do nej úplne vtiahne, tak ťa grafika prestane zaujímať...
A povedať, že CODWaW bolo lepšie ako MW1/MW2 je čisté šarlatánstvo
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 01:48:54
avatar
pekne receno waw je nejhorsi cod v cele serie...mozna ho prekona jeste cod3, ale ten sem nehral a byl jen pro konzole...od mw2 sem dostal vsechno co sem ocekaval. tedy luxusni zabavu na dva vecery v singlu a hodne dobrej multiplayer. nehraju cod v zadnym klanu tak me treba absence dedikovanych serveru nijak netrapi...zahraju si dobre. a jako jiny me taky zarazilo docela to hodnoceni..pri procitani te recenze sem cekal tak 4/10. osobne bych tomu dal tu osmicku...
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 07:56:16
avatar
Ano presne tak panove, s obema s vami souhlasim. codWoW bylo doopravdy peklo Jinak nekdy nejde jen o grafiku, dulezita je i optimalizace. Ja osobne beru CoD spise jako hru pro MP. SP jsem dohral za 4-5h a MP uz mam nahratych nejakych 40hodin. A nejde prave o to(at uz pro firmu=zisk, tak pro hrace=zahraji si to vsichni), aby si to zahralo co nejvetsi mnozstvi hracu? Chtel bych videt jak by ten MP slapal na 2roky starych strojich, kdyz by tam bylo vsechno supr trupr nejnovejsi ne zrovna kazdy si bude kazdych 9mesicu kupovat novou grafiku.
A s tema dedikovanyma serverama me vazne nastvali, jako steam ma i sve urcite vyhody. Ale bojim se, ze si to na lance ani nezahrajem, kdyz tam nebude zrovna internet.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 20:57:25
avatar
Najhoršia je žial posledná časť v závese s WatW. Jednoznačne najlepšia časť COD2
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:47:17

nejde jen o grafiku ..ale hezká grafika umocní celkový dojem ze hry ...a taky je důvodem k update GK ..a dalšího hardware ...mě třeba vysloveně točí, že musím rok i déle čekat na další generaci grafik ..a v podstatě je mi highendová grafika (jinou si nekupuji) nanic ...to je prostě smutné.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:04:52
avatar
no určitě ti řeknu že lepší GK je na větší rozlišení a AA, právě mi přijde nejlepší že se hry dělaj aby mainstream utáhl hry v klasických rozlišeních. až bude HD5970 dorovnána výkonově mainstreamem, tepr je nutno upgradovat hry na takovou úroveň. nebo můžeš dělat crysis s milionama nastavení, takže celou dobu kutíš grafiku a vypadně ti nudná gameplay nebo repetitivní.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:07:03
avatar
chce si to najit i jinou zabavu nez pc
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:23:51

myslím, že si nato přišel ....pokud to takhle půjde dál ..silně začnu uvažovat o realizaci někde jinde..
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:12:53
avatar
the fuck bych chtěl vědět: jako kdy Dx11 a CODMW2 bylo řečeno kde v jedné větě? vždyť to dosahuje takových kvalit až jsem zvracel při té scéně na oběžné dráze.
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NECHAPU 2009-12-13 22:24:21

Cela recenze se nese ryze v negativnim duchu. Behem cteni nabyva ctenar dojmu ze snad vse je nejak zmrveno a hra je plna veci, ktere se recenzentovi nelibi ba mu tam naopak chybi. Na zaver dostane vsak vybornych 85%. Takze prechdozi text ztraci na hodnote. Muj pohled je takovy: Hra ma za ukol zabavit a uspokojit. Od hry ocekavate porci zabavy a akce, coz bezesporu MW2 splnuje. Pokud chcete hanit hru za to ze nema teselaci a jine absolutne nepodstatne technologie nemajici zadny vliv na uspech hry samotne na cemz baziruje max 5% nadsencu/stouralu, tak nechapu co od hdy ocekavate. Pokud Vam jde o rozliseni textur hrajte si 3Dmarky a benchmarky, kde se muzete na textury, teselaci, odlesky a ostatni ptakoviny divat hodiny avsak bez jakekoli interakce. Hra je uspesna kdyz se lidem libi a zabavi je. Pokud vim tak prave zde na DD jsou herni tituly, ktere maji sice krasnou a nadcasovou grafiku, ale kvuli nedostatecne porci zabavy ste je tedy tak nejak zkritizovali. Jednoznacne jedna z nejnegartivnejsich recenzi avsak s nepochopitelnymi 85%......
NHKG [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlas s recenzí 2009-12-13 22:37:29
avatar
Hodnotím poze single player, MP mě u stříleček nebaví.
Souhlasím s recenzí, hra zabaví, ale nesmí se u toho nad ničím přemýšlet. Přišlo mi to ve všem horší jak MW1 (kratší, stupidnější příběh, stejně mizerná grafika, ještě více skriptů atd). A ta cena za 5÷6 hodin hraní je hooodně vysoká, jedna z nejdrahších her v poměru ceny ke hrací době.

Kdyby to vydali jako datadisk k MW1 za cenu do 500kč neřeknu ani slovo!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:13:31
avatar
ale cod serie se nekupuje jen kvuli singleplayeru. tam jde hlavne o ten multiplayer. nahral sem zatim asi 15 hodin a vypada to hodne dobre...rek bych lepsi nez cod4.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:59:16
avatar
bezesportu spl%nuje. U COD žádné programátorské zázraky nečekejte. Chcu hanit hry za to že hraješ za kameru s rukama které umí dát zmizet zásobníky a točit se na fleku nadzvukově. navic kdyby ta hra nebyl tupá musela by být hodnocena dobře, vidíš že tady DD nikdy nerecenzoval Psychonauts.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:37:18
avatar
nektery mise vypadaly moc pekne a dobre se hrali, hlavne ty exoticky, ale ta z toho americkyho mestecka byla oskliva a hlavne cela zapletka, ze rusaci provedou invazi do usa mi prisla dost stupidni a nerealisticka, jak v nakym trapnym filmu z 80. let). graficky je crysis sice super, ale moc jednotvarnej, porad stejny prostredi, stejny auta, steji korejci..., tohle je aspon rozmanitejsi, i kdyz ta mise v usa fakt oskliva.
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:46:27
avatar
to městečko mě taky nebavilo, nejvíc mě dostala mise za USA, kdy dobýváš ten velkej vládní dům ... to má grády x) amotsféra jak svině ...
btw. scripty tam sou, ale fyzika ( např rozbíjení oken a pod ) je skvělý a ještě sem to u žádné hry neviděl, k tomu osvícení scény ..co se ti na tom nelíbí ? mi řekni jakej je rozdíl mezi DX11 ve stalkerovi v blesku, a DX9 v COD MW2 při blesku ..
mělo to skvělou atmosféru, ale trošku divný bylo to přeskakování od jedné akce k druhé ..
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:53:58

..až na ten stupidní ..a "nesmírně originální" příběh ...autora bych za tohle dílko pověsil za koule do průvanu, aby se nemohl množit a jeho případní potomci nešli v jeho slépějích a nemohli napsat podobnou kravinu jako MW2.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 01:39:27
avatar
Čo sa ti na príbehu nepáči? Rusko vyšilovalo už keď si amíci chceli u vás postavať protiraketové základne, ako myslíš, že by zareagovali, keby im grupa amíkov vyvraždila letisko?
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 21:03:11
avatar
Kdyby Ti nekdo za domem stavel vojenska zarizeni asi by si taky vyšiloval. Nebo kdyby rusi staveli základny na nejakých ostrovech blizko USA, co by asi ti burtíci delali?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:55:05
avatar
rozbíjení oken je příšerné, už jsi někdy viděl že by z normálního skla bylo po rozbití šedé. Tos nehrál žádnou dobrou hru mimino jedno? Rozdíl v grafice není o stínech při blesku, které beztak úplně každá DX hra řeší stejně, nýbrž se tvému zraku skrývá všude kolem.
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 22:06:30
avatar
jaké šedé.. ?? asi máš chybu v grafice, mě se krásně rozstříští sklo, rozpadne se na několik desítek kousků a rozhodně potom není šedé, nábř popraskané ala rozbité
blesky sou tam dobře udělaný, stíny a odlesky taky ... nwm co by se mi skrývalo ;-)
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:50:05

Celkem se s recenzí ztotožňuji ...jedinou akcí, která mě letos skutečně bavila je Call of Juarez BiB, jinak děs a bída. Nechci, aby to vyznělo, že MW 2 je špatná hra ..to ne ale prostě MW 1 mě bavil daleko víc. Tohle bylo totálně zběsilý ..skoro až uhozený ..absolutně mě třeba nebavili boje za amíky ..vylepšily to kampaně za SAS.

Také dnes vyšlo videjko z hraní nového MoH ..to je graficky snad ještě horší než MW2 ...a to má být DX11 ..

Před chvilkou jsem také spustil Stalker Call of Prypjat ...uvidím ..ale každopádně po grafické stránce je to hrůza. Jsem zvědavej jaká bude recenze tady ..já váhám jestli to vůbec dohrát do konce...

Takže nezbývá než se těšit na další rok ..na Battlefield Bad Company 2, AvP a u mě hlavně na Bioshock 2.

Bohužel letošním (dnešním) hrám se zdaleka nedá vytknout jen grafika ..ale hlavně absence nápadů ..vůbec to zaměření na co největší jednoduchost (až tupost), aby to mohl hrát v podstatě kdejaký trotl s gamepadem v ruce je smutné... každý hardcore gamer z toho musí být dost rozmrzelý (slušně řečeno)..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:21:40
avatar
mě se graficky STALKER libí hodně, možná vůbec nejvíce ze všech současných her (i více než Crysis)... je to grafika trochu jiným směrem než fotorealismem, ale celková atmosféra a halvně to maximalistické využití světel a efektů které DX10.1/11 nabízí je ultimativní ... mě se STALKER líbili zatím všechny a to tak že stranšně moc a každého jsem si prošel několikárt ... ten nový jsem ještě nehrál ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 00:29:42
avatar
no stalker me prijde spis fotorealistictejsi nez crysis. crysis je moc preefektovany..takova omalovnka stalker mi naopak pripada takovej trochu ponurejsi ale realnejsi...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:10:11
avatar
je to hra dělaná pro hejno a proto je nakvašená a bez propracovanosti, což trapně omlouvají výkonem, tzn. že 8800GT stačí na max s 4xAA ve full HD. Prostě prvoplánové nehorázné rejžování zbohatlé americké rasy tlupců, kterým jako o(/vý)mluva stačí MP. nazývám tuhle sérii Fail of Duty.
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - koupit či nekoupit? 2009-12-13 22:57:33

Děkuji DDmu za recenzi a ušetřených 1199 Kč. Jak to tak vidím, byly by to vyhozené peníze. Takhle si mohu bez výčitek koupit Dragon Age a užít si za srovnatelné peníze mnohem víc.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:22:43
avatar
no tak v Dragon Age si za herní dobu MW2 sotva vyrobíš postavu a absolvuješ první misi ... to se fakt nedá srovnávat ...
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 22:58:04

Kluci kdybyste měli někdo zájem o Stalker Call of Prypjat ..nechám originálku za 600,-Kč ...už jsem dal uninstal ..nějak mě to nechytlo ..ale třeba je tady někdo fanda a ještě to nemá ...písněte sem do fóra nějaký kontakt ..zítra bych se ozval ..
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:16:32
avatar
tak pridam take svuj dojem: do pulky to prakticky byla strilecka kde se jen jde a strili..nijak mextra me to ani nebavilo..proste jsem sel a strilel..menil jsem v "pribehivy linii" vojaka za kteryho hraju jak divej ze jsem se v tom ztratil..od pulky to konecne chytlo takovou tu call of duty jiskru a byla to pecka az do konce takze tak 2 a pul hodky paradni zabavy..predtim to byla spis nuda..a k multiplayeru..lobby je fakt s odpustenym posrany..ten kdo to vymejslel byl peknej mamlas...do hry se kolikrat nejde napojit, trva to neunosne dlouho, pak lidi leavnou kdyz uz to konecne vypada nadejne...hra s kamosema ale u me tu hru trochu pozvedla takze k ni nepristupuju zas az tak pesimisticky..ale za me je to jednoznacne ne hra roku ale zklamani roku...
Stanislav007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:17:24
avatar
pokud nad tím člověk nepřemýšlí a nerozhlíží se a není všímavý, tak si to užije parádně, ale tý textury těch hor za městem jsem si všiml až teď a musel jsem se smát, jak v nějaký 10 let starý hře jak se jezdilo na snowboadru...možná Supreme...no nevím...jsme si to s kamarádem z nostalgie zahráli a na to jak je to starý, tak fajn a kamarád: "ty vole čum dozadu na ty hory" sme dostál výtlem...rozpatlaná omalovánka od novorozence, ale v tohletom to cod není vo moc lepší
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:23:35
avatar
no jo neni to zas tak spatna hra ...
Gero88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-13 23:43:47

Otázka, jak ta hra končí? Já skončil tam, že sem hodil nůž nějakýmu chlapovi do oka a pak mě naložili do vrtulníku a konec, už závěrečný titulky. Přitom mi SP ukazuje,že mám nějakých 55% Tak já nevím
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 01:20:52
avatar
jo to je konec .... pokračování v MW3 ;)
Nakell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 06:54:13
avatar
Dej si to odznova na nejtěžší obtížnost a pak bude 100 %
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :D 2009-12-14 14:20:54
avatar
To je dany taky tim kolik si posbiral notebooku po misich to ti taky zvysuje procenta. ja skoncil kampan a mel jsem 76,7%
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 22:07:24
avatar
sím sím, 86,2 xD
Polsonside [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 00:00:28
avatar
Dal bych ti za toho Stalkera C.O.P 500kč,jestli máš zájem.
Polsonside@seznam.cz
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 00:37:50
avatar
tak já nevím, ale mě se třeba modely vojáků v MW2 moc líbily, dokonce mnohem víc než protivníci v novém stalkeru se slavnou teselací. Já byl s grafikou velmi spokojen, hra má spád a na detailní zkoumání textur nebyl čas. Asi nemám tak cvičené oko na nejmodernější efekty
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 01:30:59
avatar
jj taky jsem v recenzi psal, že modely vojáků dobrý ... až tedy na to, že se těla nědají nijak poškodit kulkou ani výbuchem ... to je taky na takovou hru v současnosti dost mínus ... ne že by to ve STALKEROvi bylo lepší :/
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 05:42:22
avatar
V žiadnej hre tá grafika nie je úžasná v každom detaile, ale to čo dokáže predviesť Stalker ako v celku je fakt úžasné...a pri Stalkerovi tá grafika dokáže navodiť fakt úžasnú atmosféru pri ktorej sa tej krásnej atmosféry Zóny fakt neviem nabažiť...ono možno na horších detailoch to nie je také úžasné, ale proste hry ako Stalker a Crysis, si na grafike zakladajú. Ono si myslím, že mnoho ľudí by i na Stalkera malo iný pohľad, keby si to mohli vyskúšať na 2048*1152 na plné detaily s 4xAA...fakt tá atmosféra je úžasná a asi nie je taká dokonalá pri horšej grafike(hlavne v podzemí tí Psycho mutanti sú kurevsky úžasný...ako ten moment s nimi som si fakt užil a vôbec celé to psycho prevedenie...no skrátim to - som z toho nenormálne vymletý )
...ale inak CoD je pre mňa asi najlepšia hra tohto úbohého roka(čo sa hier týka). Teda ešte je tu Dirt, ktorý je určite perfektný, no na toho musím ešte dokúpiť Logitech G27
Nakell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 06:46:09
avatar
No par don,ale tohle recenzent přehnal.
Milí autore znáte příslový "Nikdy neodsuzuj knihu podle obalu."? Musím říct že tomu chybí plno vychitávek v čele s novým DX,ale IW asi víc co dělat. Poodbný kousek předvedl i u CoD2,kdy pčiníšel podporu DX7 i DX9,tudíš má šanci si zahrát hru naprostá vetšina hráčů (i dnes to mnozí hrají na DX7). To udělali IW i dnes,aby si hru koupila masa,museli povolit na grafice a musím číct,že na DX9 je to až moc krásná hra. Příběh je luxusní,trošku parasoxní a trochu střelený,to že by MW2 navazovalo na CoD4 je blbost,jediné co navazuje jsou asi 2 postavičky z CoD4 (Price a Soap) - MAKAROV nebo jak se jmenuje nebyl ve 4. díle,jak nesprávně uvedli na jedné české video recenzi!!!

Nechápu tu všude přítomnou krytiku na screenech,přitom ty scripty by zasloužili poschvalu - mimo jiné,Jste prvním člověkem,kterému se lezení po skalách nelíbilo. Modely - hůavně zničených aut,tanků apod. jsou hrozné už od dob CoD2 a téměř se nemění,s tím asi jediným souhlasím.

Neobjektivní - dle mě zaujatá recenze,stejně jako je zaujatá na GP.cz v opačném směru. Chjo,hledej dneska pořádnej web...
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 08:10:04

Nevím Nakelli, ale ta kritika je oprávněná. Hra obsahuje spoustu hloupostí - ano, je zábavná, je akční ale chyby jsou zbytečné. A těch scriptů je tolik, že mě ta hra pomalu přestává bavit a hraju ji více méně ze zvědavosti. Nejhezčí lokace - Sibiř je sice krásná,ale díky scriptům se nemůžu zastavi a vychutnat si ji, projet se lesíkem, atd...
Nakell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 12:20:17
avatar
Ty se chceš jít podívat do lesa? V akční hře? Promin, ale pokud si chci užívat přírodu, půjdu si ji užít za město nebo si stáhnu pěkný obrázek na tapetu. Je to jako by si chtěl u Porsche koukat na blatníky. A že by bylo tolik scriptů? Pro někoho ano, ale osobně mě třeba FC2 vůbec nebavil právě díky tomu,že sem měl tolik volnosti sám pro sebe.

Jinak souhlasím s komentářem,že jde úplně cítit ta nenávist ke hře samotné,a že jen z donucení dal 85 % . DD, teď ses ukázal,opravdu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 13:41:52
avatar
to je pravda, já Call of duty nenávidím a hraju ho jen z donucení a ještě píšu recenzi ... tak a te´d jsem jim to dal ...

dej si mokrej hadr na hlavu! jasně jsem napsal v čem je hra dobrá co mě na ní bavilo ale také jsem se pozastavil nad celou koncepcí a detaily této hry ... evidetně tomu moc nerozumíš.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 21:11:00
avatar
Sakra! Tak prečo si dal 85??? Kto Ti vyhrožoval?
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 22:10:45
avatar
mno tak mě se na té hře nelíbilo hlavně to že už od dob CoD2ky cítím pořád scripty, scripty ...vš eje tam script ... docela solidně to zamaskovali v MW2, ale pořád to tam cítím a to je největší hnus, když víš že z tama pokaždý vyběhne týpek s kulometem a pod. ;-)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 12:26:49
avatar
tak se zkus na to podivat trochu jinak. jsi vojak nebo nejakej clen elitnich jednotek a jdes na nakou akci. ta akce je vzdycky predem do podrobna naplanovana..vsichni maji urceno kudy jdou, kdy kde budou a co maji delat. primo pri akci pak rozdava rozkazi treba nejakej velitel. a jde ti tam o zivot tvuj i cely jednotky. jak by takova akce dopadla, kdyby se nakymu clenovi jednotky zcistajasna zacala libit priroda a sel se teda projit lesem?
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 22:12:04
avatar
tak to respekt už vidím nějakýho americkýho vojáka jak tam v hejkalovi stojí na skále a říká typkovi vedle ,,koukej na tu krásnou ... ,, plesk ! ,, xD
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 08:07:25

No vždyť mě nemusíte hned chytat za slovo, tak detailně jsem to zase nemyslel.
Ve všech hrách se můžeš na chvilku zastavit, ale tady ne.
Nemám nic proti skriptům - ale tady mi vadí to, jak rychle jdou za sebou. Tady prostě musíš furt dopředu, a to tak rychle, že tu hru hraju de facto hrozně povrchně, vůbec si jí nevychutnám.(na rozdíl od FC2, Crysis, atd...)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 22:11:29
avatar
vsak to vice prispiva akorat realnosti. v realu pri takovy misi taky asi tezko mas cas na cigaro...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 21:09:18
avatar
Neobjektivny je iba ak tvoj príspevok a DD-ho príliž vysoké výsledné hodnotenie. Hra je to priemerná a to lezenie po skalách bolo skutočne trápne a očakávateľné, ale chápem, že pre isté ročníky to môže byť "bomba adrenalín"
CZRaptor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 09:54:51
avatar
hráji MP a sou tam chyby tak doufám že brzo bude Patch
Head [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To mi poser záda 2009-12-14 10:44:05
avatar
Opravdu nechápu,takřka celou recenzi čtu jaká je to sračka a co všechno je na tom hnus a ve finále 85 ze 100? Uplně cejtim jako bys tomu chtěl dát tak maximálně 40 ale víš že by ti to neprošlo. Jinak MW2 jsem hrál a můj názor? Ano, je to povrchní, stejně jako to hafo akčních a sci-fi filmů trůnících v síni slávy viz. zmýněný Terminátor apod. Ale to nás podle všeho baví, jinak by to nebylo tak úspěšný... A výtky na grafiku? Opravdu nechodim ke zdi sledovat textury a pod., koukam na to jako na celek, tak jak je to myšleno. Když se budu chtít kouknout na realistické auto, tak půjdu ven ne? Nezlobte se na mě, ale tohle je recenze plná rejpanců celkem o ničem, čas ukáže, osobně si myslim že je to daší člen síně slávy...i přes tu tvojů hromadu chyb nedostatků a vad na kráse....
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 11:50:06
avatar
cela serie CoD je dobra "jenze" MW2 je prvni ktery si "asi"nezahraji ani podruhe.Proste pri prvnim hranim se clovek "pobavi"a podruhe uz se mi nechce,pritom na max.optiznos by to byla docela vyzva(jenze vubec me to nelaka,to raci MW1)
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 13:30:09
avatar
Ja jsem nadsen z MW, protoze donekonecna omylana 1 a 2ww uz me neba. Furt lepsi blbej pribeh nez 100x omleto dobij tuhle to, protoze proto. Neni to dokonaly, je tam nekolik veci co jdou udelat lepe, ale ja osobne neznam hru, ktera by nemela "ale"(casto si rikam at uz u her nebo u filmu, bohuzel i casto v realu, kterej dement tohle mohl vymyslet nebo jak takova kravina mohla projit). Zabavny to je, spad to ma taky. Kdyz to nekdo hraje na easy/normal, tak at se nedivi, ze to ma za par hodin dohrany. Jinak DD ohledne tech deti na letisti, tak to by neproslo. Ani v kine ani v bedne, krom zprav, se deti proste nevrazdi.

Dejte si to na hard a stihat prohlizet textury nebudete mit cas
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 13:42:45
avatar
já to dohrál na Hard Stejně jsem se stihl rozhlížet
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 16:53:08
avatar
jenze ty se "exot" bezna lama kouka na celek .)
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-14 18:37:59
avatar
ze ti neni hamba pravy hrac to dohra na vetaranoch inac nema cod ani zmysel hrat tam sa ai fakt neda hodnotit lebo je problem uz kosit aj dementov nie este keby trosku rozmyslaju ..inac stale nechapem ako stihas pozerat textury ked vdaka new efektu mas skoro polku hry cerveny monitor
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 13:33:44
avatar
Výborna recenzia. Nové CoD je sklamanie a total hnoj. Je to ako toaletný papier. Raz použiť a odhodiť...to som vlastne aj s hrou spravil. teraz sa snažim zabudúnť na ten šok

PS: Dragon Age je oproti tomuto svetelné roky napred aj keď v DA je grafika tiež zaostala.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - spec ops 2009-12-15 14:10:23
avatar
tak jsem vcera spustil na hard spec ops. nedojel jsem ani prvni .]
Drzka CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 19:52:46

nerealna blbost, porad dokola, tupe chodit a strilet a pritom poslouchat trapny zvuky zbrani...
dobra recenze ;-)
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 20:49:04
avatar
No DD, v recenzii Borderlands som sa s Tebou shodoval v číselnom hodnotení ale nie s recenziou, tu je to presne naopak, súhlasím s recenziou /až na dobrý "príbeh"/, ale to hodnotenie???

Táto hra si zaslúži najviac!! 6-7/10. Presne ako si to napísal, presne ukazuje biedu hrania všeobecne, v podstate aj úpadok kultúrneho vnímania a intelektuálnej úrovne.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-18 15:28:01
avatar
Hra, kterou člověk dohraje za 5 hodin? To by si nemělo zasloužit ani 50%
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-15 21:45:56
avatar
z ceho ma ddworld kompex ze musi tuhle hru tak shitovat? ze by z toho ze konecne je nejaka hra co si ji i v dnesni dobe zahraji naplno i majitele starsich pc a ne jen nadrzenci s kartama HD5xxx? Ze je to hra ktera vas sic na 5h, ale pohlti a nepusti nez dohrajete? Dete do haje DD, tahle hra je i kdyz je naskriptovana a tak dale (vzdyt to je CoD, o tom to vzdy bylo a lidi to vi, neni to Arma vy paka sulinovsky) vazne super. Prijdete mi jako lofasove, jako kdybych ja kritizoval u Forzy to ze nemuzu zajet mimo trat do lesu a domu, vystoupit, sesdnout se zavodnikem na pohovku a dat si teply kakao a skrabat se na zadku. Nadsazka spis kdybych u forzy kritizoval to ze to neni aknci jako motorstorm, ale vemi nudna. Zamyslete se nad sebou. Jste pro me nejsubjektivne zamerenej servr ktery kdyz otevre hubu tak z ni lezou jen same hovna (recenze her ktere josu bud konzolove a nebo nahravaji vic konzolim nez PC) a sprostoty (nazory na konzole). Tudiz asi nejhorsi server co znam. Jediny co se da cist jsou novinky o HW, protoze tojsou novinky pro vase milacky, o tech sprostoty nenapisete.
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-27 01:47:46

jo jo s tim souhlasim, proste konzole sou na nic... xDD /podle tohoto webu/ xD
sam sem mel doma ps3 i xbox ... a mnohem radsi si zahraju na konzoly nez na pc.... protoze jen vlozim a hraju..
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zoufala recenze 2009-12-19 22:19:58

Hra za 85/100, recenze za 5/100. Špatný sloh a celkově vyjadřovací schopnosti autora, spousta sobě si odporujících vět, je to jak když se baví dvě báby na rohu ulice.
Monster [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sloh 2009-12-28 16:10:36

Hra si tolik ani nezaslouží, a plno lidí chodí na DDW jen kvůli tomu, jak věci berou a nikdo tu sloh nesoudí, krom asi tebe...
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - moje hodnoceni 2009-12-27 01:45:27

graficky mi to nejak nevadi v MP si stejne stizuju detaily na nejakou rozumnou mezi... a moje pc je schopne to dat na stejny detaily jako xbox 360 ... takze grafika me nijak netrapi ... to nam letisti bylo zajimave... nevsiml jsem si toho ... zkusim se pak podivat a nejspis to budu mit taky...
co me spis zklamalo a nebyl to ani MP ani SP ale ten sk**** steam, pul hodiny hleda ruzny servery a obcas to vyhodi unable connect to host... proste tendle system vyhledavani serveru mel zustat na konzolych... /bohuzel sem si koupil origo x) jediny co me tesi je special ops/
a vysledek modernich codu ? (4,6 ?)
radsi si zapnu cod2... ktery se mi libi vic... vetsi mapy da se tam taktizovat coz na mapach cod4/6 ktery se hrajou prevazne tady mas kulomet mas 2 minuty a bez rovne a vsechno to zabij... moc neda.. x)
zlatej cod /2
Monster [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MW2 2009-12-28 15:55:28

Konečně pořádná recenze, která mi nepřipadá uplacená :-) Vidím to naprosto stejně,hra vypadá jak datadisk k MW1, nový zbraně, nový mapy a ehm,ehm, to je vše... Nic nového nepředvedli za dva roky práce... Prostě hamižnost vyhrála nad kvalitou, chtěj prodávat o 106 a kvalita jde stranou. Dobře vědí, že jméno to prodá, tak proč se namáhat, hraju sérii COD od začátku, kupuju originálky a říkám jen jediný, tahle byla poslední. Za ty prachy to rozhodně nestojí, hraju každej den multiplayer a tento stojí za pěkný ho... V cod4 jsem přes hlsw ve hře za 5s, cod6 čumím, jak si steam pořád hráče přidává/ubírá a kolikrát čekám i deset minut, než si hra usmyslí, že může založit a to na počítači jednoho z hráče, takže ping strašněj.... Nechápu, proč to udělali, takhle degradovat tak skvělou hru.... Hra je nyní stavěná pro 10-12letý frajírky,kteří se o nic nemusej starat a hra udělá vše za ně, ovšem my, co nám je ke třiceti a mydlíme multiplayer každý den a máme rádi věci pod kontrolou, tak nám ukázali velkýho fakáče...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 477x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 313x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 870x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1162x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1482x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1323x
Komentářů: 6