Strana 3 z 4
- Technické zpracování + Test grafik
Vlastní grafická stránka hry sice zdaleka nevyrovná úroveň Battlefieldu 3, ale rozhodně to není žádná konzolová vykopávka. Technologicky se tvůrci celkem snažili.
Hlavně ale postarší engine velmi dobře vyladili. Na PC verzi tak dostáváme hru se slušným rozlišením textur a slušným zpracováním modelů. Velmi dobře jsou na tom hlavně postavy.
Hra neztrácí ani ve světelných efektech atd. Samozřejmě u mnoha věcí je vidět stáří použitého enginu, třeba u některých efektů a modelů, například vody a vzdálenějšího okolí je vidět, že to není top AAA hra, ale koukat se na to dá.
Tvůrci navíc na rozdíl i od mnoha AAA studií obětovali pár minut svého času a vyladili hru i pro veliká rozlišení, včetně Eyefinity! To funguje naprosto bezvadně, všechny ovládací prvky jsou na střední obrazovce, nic se neroztahuje a hru si tak skutečně užíváte. Mnozí by se tím mohli inspirovat.
(Eyefinity 5760x1200 vs 1920x1200)
Hra má celou řadu nastavení, a zahrát si ji můžete i na celkem slabých sestavách. Samozřejmě, jak už jsem řekl v úvodu, minimem je Windows Vista a slušnější DX10 grafika. V redakci jsme se soustředili na otestování maximálních detailů a jejich náročnosti. Musím říci, že hra zase tak náročná není. Má samozřejmě aktivní FPS lock na 60FPS (takže pokud chcete něco změřit, musíte jej vypnout). A na těch 60FPS jede v plných detailech s HD 7970 i v 5760x1200. Takhle to vypadá v dalších rozlišeních:
Jak vidíte, v 1080p si to naplno zahrajete v pohodě i s velmi slabými kartami typu HD 5700/6700, takže cokoliv modernějšího nemá žádný problém. Současné TOP grafiky jdou přes 60FPS i v rozlišení 2560x1600. Hra jim příliš zabrat nedává a je skutečně velmi dobře optimalizována, i když je to dáno i stářím, takže na nějaké masivní využití DX11 či grafické paměti zapomeňte.
Výhradu máme ve zpracování jen ke zvukové stránce hry, kdy sice solidní muzika i namluvení nepřátel je fajn, ale kvalita zvuků střelby apod., to už je o poznání horší. Zde se určitě dalo udělat více.
|