Recenze: Assassin´s Creed: Odhalení – závěr jedné z nejoriginálnějších herních sérií posledních let! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 19 December 2011
Přejít na obsah
Recenze: Assassin´s Creed: Odhalení – závěr jedné z nejoriginálnějších herních sérií posledních let!
Gameplay
Zpracování
Závěr a hodnocení

 

  • Zpracování

Bohužel ani ve zpracování nedošlo k posunu, což je problém, protože už se nepíše rok 2007, ale rok 2011. Bohužel konzole zasekly technologický vývoj v roce 2005 a PC od té doby poskočily hned o několik skoků. Pochválit musím vynikající optimalizaci pro Eyefinity, ve kterém hra vypadá a hraje se prostě skvěle. Grafická stránka samotná se ale neposunula ani o píď, což znamená, že i proti prvnímu dílu, který byl vydán jako DX10.1, je hra zastaralejší, je to jen DX9, chybí řada dnes již běžných efektů, pokročilé nasvícení, částicové efekty atd. atd.  Celkově jsou na dnešní poměry velmi málo kvalitní všechny modely a mizerné je i rozlišení textur. Prostě není to žádná grafická hitparáda.

Hra má ale svůj styl a vypadá pořád slušně. I když už se to trochu okoukává. Ale líbilo se mi výtvarné ztvárnění Animu, které bylo originální a dokonce se tak trochu stylově hraje jako Portal. Pěkná odbočka. Udělal jsem všechny levely. Celá hra ale nemá nějaké větší zapamatovatelné místo, nejlépe a nejnápadněji byla zpracována obchodní stanice Polových, která opravdu byla hodně designově promyšlená. Všechny ostatní lokace ale nic moc a v porovnání s lokacemi z předchozích dílů, opravdu slabší kafe.  

Čeho si dále nelze nevšimnout je naprostá absence AI, kdy vaši protivníci jsou vyloženě jen králíci na odstřel a podříznutí. Jsou slepí, hluší a nevšímaví atd. Celkově si ve hře připadáte poněkud nesmrtelně. Když byste třeba nespadli z nějaké větší výšky, nemáte šanci ve hře umřít. Takže hra postrádá výzvu a musím říci, že ta ve starších dílech spočívala hlavně v plnění úkolů určitým předepsaným náročnějším stylem, za což byla 100% synchronizace. Tady jsou ty cíle ale nějaké jednodušší a většinu uděláte na první pokus. Hra je prostě na PC velice jednoduchá.

Z hlediska zpracování zkrátka není o čem se bavit, je to stejné jako u předchozích dílů s tím, že ty byly v mnoha lokacích výrazně designově nápaditější a větší. Nemá smysl ani testovat náročnost hry na hardware, je totiž minimální a stejná, jako u předchozích dílů. Současný hardware, multijádrové CPU a DX11 GPU nevyužívá ani zlomkem jejich možností. Se starým procesorem Phenom II X4 940 na 3GHz, 4GB DDR2 paměti a jediným referenčním AMD Radeon HD 6970 2GB jsem to v rozlišení 5760x1200 hrál na maximální detaily při 50FPS. Takže opravdu nenáročná hra a v 1080p to půjde i na několik let starých grafikách, bez jediného problému.



 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 616x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 406x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 909x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1180x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1505x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1336x
Komentářů: 6