Strana 3 z 4
- Technické zpracování - chyby a zastaralost
Žádný ze slibů tvůrců nebyl splněn. NEXTGEN titul? No to ani náhodou! Hra používá stejný engine jako mělo původní COD MW z roku 2007! Ano některé prvky se snažili tvůrci učesat a vylepšit a nutno říci, že třeba mise ve vesmíru a pod vodou vypadají celkem slušně a neokoukaně. Bohužel zbytek je hrůza.
Hra nemá žádné DX11 vychytávky, chybí obrovská spousta technologií a efektů na které jsem prostě zvyklí. Tvůrci se snažili zamaskovat stáří engine tím, že u některých prvků použili vyšší rozlišení textur. Ale to je všechno. Zbytek vypadá nuzně, nerealisticky a prostě zastarale. Možná by to bylo akceptovatelné na Béčkový titul, ale ne na herní sérii s miliardovými obraty.
Co nám asi nejvíce vadí je absence jakékoliv Fyziky. Nejde jen o to, že destrukce a zničení třeba i obyčejného monitoru je nemožné, ale i chování tanků a dalších věci je z hlediska fyziky vyloženě směšné. Zvlášť když všechny tyhle věci srovnáte s tím, co předvádí a obsahuje konkurenční Battlefield 4! Sorry, ale jakmile jednou okusíme hru se zničitelným prostředím, kde se opravdu nemůžete schovávat za neprůstřelnou dřevěnou krabicí, plotem nebo obyčejným monitorem, už to nejde jinak. Tvůrci CoD navíc měli roky a roky na to udělat nový engine a posunout herní zážitek dál ...
Jak už bylo řečeno, ve hře chybí jakákoli AI, což chybí i u konkurenčního BF4, takže tady remíza a další výtka herním vývojářům. Kde ale ještě dostává CoD GHOST těžce na frak, je zvuková stránka. Ta je otřesná! Všechny zbraně zní stejně, tedy hrozně, nerealisticky a jako vzduchové pistolky. Všechny zvukové efekty jsou ale mdlé a když to porovnáte s Battlefield 4, no úplně jiná liga.
A to jsme se nedostali ještě k ohromné spoustě technických a grafických chyb. Hra dokonce ani neumí Eyefinity/Surround rozlišení na3 monitory!!! Některé mise se před vámi neustále ve vzduchu objevují levitující předměty, nepřátelští vojáci padají minuto poté, co dostanou zásah a tak dále a tak dále.
Podívejme se ještě na multiplayer a závěr ...
|