Strana 1 z 4
- RECENZE: Call of Duty: GHOST
- Koupí této hry podpoříte lenost vývojářů a stagnaci herního vývoje!
Recyklace na druhou, technické chyby, zastaralé technické zpracování a velké lži o next-genu.
Tvůrci Call of Duty, kdy už ovšem nemluvíme o původních autorech, kteří už od hry dávno dali ruce pryč, sami cítí, že každoroční recyklace leze velké skupině hráčů krkem. Takže se snažili nám na letošek přislíbit větší změny a to už od základu, kdy konečně po letech od Call of duty 4 Modern Warfare (2007) nám byl slíben nový herní engine, který by využil moderní vychytávky DirectX11 a aktuální CPU i GPU PC možnosti.
Měl to být skutečný "NEXTGEN", čemuž také odpovídaly HW požadavky, kdy mnozí hráči narazili u požadavku na 6GB paměti (dnes už stačí 4GB). Bohužel, avšak zcela podle očekávání, vše zůstalo jen a jen u slibů!
- Call of Duty: GHOST - aneb po šesté v téže hře!
Je to neuvěřitelné, ale od roku 2007, s jedinou výjimkou v podobě odbočky k původní myšlence hry, CoD: World at War, hrajeme stále stejnou hru ve stejné grafice, ve stejném provedení. Ačkoliv se často říká, že dvakrát nevstoupíš do stejné vody, vydavatel Call of Duty nás úspěšně přesvědčuje o opaku. Nejen, že stojíme ve stejné vodě znovu, ale dokonce už po šesté! Kdyby u Activision neměnili názvy, tak se klidně GHOST mohlo jmenovat MODERN WARFARE 6. A tím je myslím řečeno vše ...
Všechno, co nám tvůrci slibovali, že tohle bude nové Call of Duty, všechno jsou to lži. Ale nejen že tvůrci lhali, oni i podváděli. To se týká hlavně HW požadavků, kdy majitelé PC s méně jak 6GB paměti měli prostě smůlu. Ihned po vydání hry se ale zjistilo, že hra nevyužívá ani 2GB paměti a je to zkrátka umělý požadavek, aby jim lež o NEXT-GEN hře vyšla. Nyní už dokonce vyšel patch, který požadavek 6GB ke spuštění hry odstranil zcela.
Co se týká příběhu, vše je při starém. Skákat bude z jedné mise do druhé po různých částech světa (dokonce i mimo svět), přičemž vše je přísně nalajnováno v úzké koridoru, kde budou na vás vyskakovat nepřátelé (bez jakékoliv AI) a budou chodit tak dlouho, dokud neprotnete další začátek skriptu. No a to je všechno. Ve stejném duchu rádoby změn je i multiplayer ...
Takže to vezměme stručně ...
|