Strana 3 z 4
- Driver: San Francisco – Zpracování
Což o to, grafika sice nevyužívá nejnovějších technologií, ale na to, že hra není vůbec HW náročná a vysoko přes 100FPS to jede na všem (nastavovat v detailech není co), hra vypadá vážně hodně dobře. Město je pěkné, modely jsou sice hodně hranaté, ale auta jsou skvěle vymodelované, stejně jako kouř od pneumatiky a destrukční model ala Burnout. Opravdu to nevypadá až tak špatně - je to koukatelné, i když musíme říci, že by hra z roku 2011 přeci jen měla vypadat výrazně líp, ale tohle je bohužel další hra dělaná hlavně na HW (Konzole) z roku 2005-2006.
Jenže PC verze, když vyšla, tak naprosto nepochopitelně nepodporovala volant! Ano čtete správně, závodní hra se skvělým zábavným modelem a širokým vozovým parkem ve skvělém prostředí a nepodporuje volant. Problém ale je, že hra ten volant normálně systém podporuje, jenom to z nějakého důvodu autoři nedodělali a nezpřístupnili v nastavení! Opět jsme tak dostali hru typu: „zákazníku dodělej si sám“, a zprovoznit volant není složité:
Jakmile se podařilo volant zprovoznit, bude váš zážitek i hodnocení hry úplně někde jinde a je to opravdu hodně dobré. Samotné město je realistické a vyblbnete se v něm dostatečně. Nechybí offroad ani pořádné skoky, zkrátka tak to má být. Špatné nejsou ani policejní honičky, i když jsou slabší stránkou věci, obecně některé honičky v rámci úkolů jsou zvláštní.
Občas totiž narazíte na to, že vaši protivníci, i když sedí ve výrazně horším autě, tak vám jsou schopní ujíždět, nebo jsou schopní se vás držet v rychlostech, které by jejich auto reálně nikdy nedosáhlo. Působí to prostě zvláštně, když akcelerují se starým střepem z 0-200 za 10 sekund :). Ale tak nějak se s tím srovnáte. Díky funkci SHIFT můžete posílat protivníkům do cesty i auta a vyřadit je. Šikovná věc, i když samozřejmě hodně nereálná a potencionálně nebezpečná.
Je ale škoda, že tvůrci přeci jen nepoužili modernějších technologií. Hra by rozhodně snesla mnohem detailnější modely celého prostředí, které přeci jen působí trochu chudě a zastarale. Zničitelných věcí je tam zhruba stejně, jako v prvním dílu před 11 lety. Ale jako celek, když vezmu v potaz kvalitu následovníků prvního dílu, je SF rozhodně zdaleka nejpovedenějším a rozhodně zdaleka nejbohatším. Jenom prostě tuhle hru neberte vážně.
Testovat nároky na HW nemá smysl, je to konzolovka a na PC je to pouhý port ve vyšším rozlišení bez možnosti cokoliv nastavovat. Jede to na všem a bez problémů, ale i to podle toho vypadá – detailů je málo, a skutečně za nejlépe vypadající a nejmodernější závodní hru to nemůžeme považovat ani náhodou. Výborné je ozvučení, rádia (hudba) a špatné není ani ozvučení motorů aut, kdy diesel proti benzínu rozhodně poznáte :). Mě osobně hra zklamala i nepodporuje Eyefinity, přitom opět to padá na hlavu autorům, kteří to nedodělali.
(Bez a S Eyefinity)
Ale opět, když si dáte práci a doprogramujete si to, tak to funguje! Vážně ostuda, ale ne ojedinělá …
|