Recenze hry a test grafik: BIOSHOCK2 – V roce 2007 super hra, v roce 2010 budí rozpaky. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Sunday, 21 February 2010
Přejít na obsah
Recenze hry a test grafik: BIOSHOCK2 – V roce 2007 super hra, v roce 2010 budí rozpaky.
BIOSHOCK2 - Technické zpracování a testy grafik
BIOSHOCK2 - Hra a hodnocení

 

  • BIOSHOCK2 – hra a hodnocení

Ještě jsme nemluvili o obtížnosti a protivnících. Hra je bohužel značně nevyvážená. Už na počátku jste hodně silní, což je dáno tím, kým ve hře jste, ale proti silnějším protivníkům máte problémy, což je ovšem dáno nedostatkem financí a nedostupností speciální munice a také tím, že nemáte pořádné zbraně, i když váš vrták je silný až až. Také nemáte pořádné plasmidy. Jenže to se velmi rychle změní, asi tak po hodině hry, z celkových 8 (podle toho jak moc se budete zdržovat), už jste silní a i na nejtěžší obtížnost a hra pak připomíná průjezd buldozeru mateřskou školkou. Po pár dalších hodinách monotónního procházení úrovní, vás hra nejen začne nudit a přidáte do kroku hlavně proto, abyste to už měli za sebou. Hlavně ale vylepšíte své schopnosti a speciální dovednosti na tolik, že v kombinaci se silnými vylepšenými zbraněmi a speciální municí, které je ve hře výrazně více, než potřebujete, nemáte v celé hře žádného soupeře. I ti nejsilnější schytají jednu dvě rány supermrazícím plastidem, pak je rozstřílíte vylepšeným kulometem na hadry za pár sekund, aniž by vás vlastně nějak ohrozili. Nepřátel je navíc ve hře málo.

Naštěstí se dokonce rodí znovu a tak než přeběhnete poměrně malé levely, už jsou v dříve navštívených částech znovu, ale protože při vaší síle jsou obtížní asi jako mouchy, je vám to vlastně jedno. Vůbec nehovořím o umělé inteligenci, což je proto, že tu žádná není. Protivník vás uvidí a buď vás hned běží mlátit, nebo do vás střílí, přičemž občas uskočí do strany, asi tak každých 5s. V každém případě máte vždy hromadu času vybrat si uprostřed souboje vhodnou zbraň, munici, či plasmid, podle chuti.

Nemusíte se bát o zdraví, protože peněz a lékárniček je všude hromada a máte jich dost u sebe. Hra naštěstí obsahuje klasické lékárničky a neveze se tedy na infantilní módě dobíjecího zdraví. Pokud umřete, nic se neděje, v každé mapě jsou hromady tzv. Vita chamber, kde se objevíte, o nic nepřijdete, všechno je blízko, takže žádný problém, na nejtěžší obtížnost občas umřete v prvních hodině hry, kdy jste slabý, ale v pozdější fázi hry se vám při troše přemýšlení a využívání zdrojů a prostředí nemůže podařit umřít.

Hra má 4 různé animované konce. 2 pro dobrý hochy a 2 pro ty zlé. Co uvidíte na konci, záleží na vašem chování během hry a na tom, jak se rozhodnete v několika málo klíčových situacích. Osobně jsem dobrák od kosti a každou hru hraji za maximálního klaďase, protože ze zkušenosti vím, že je to těžší. Za zlého je hra prostě jednodušší, máte více zdrojů a jste silnější, což platí i v B2, za dobrého je to přeci jen obtížnější. Odměnou jsou ale nejlepší závěry, takhle vypadá maximálně kladný závěr hry a tedy jedno ze 4 možných zakončení. (pokud nestojíte o vyzrazení, video si nepouštějte. Už i díky tomu pěknému konci, má ode mě hra vyšší hodnocení, než si jako celek zaslouží - mít to celé spád a nápad jako poslední hodina hry, byla by to vynikající hra i přes zastaralou grafiku.

(Good End - SPOILER!)

  • Hodnocení

Takže jak shrnout hratelnost hry a samotnou hru? BIOSHOCK2 postrádá atmosféru prvního dílu a tedy i originalitu, postrádá výzvu, postrádá nápaditost prvního dílu, postrádá špičkové technologické zpracování. Za to obsahuje herní dobu cca 8-9 hodin, kdy ovšem za pozornost stojí jen první a poslední hodina a prostředních 6-7 hodin je jen nastavovaná kaše. Pokud bychom hodnotili z herního pohledu ty 2 hodiny a těch 6 hodin zvlášť, bylo by to 90/100 a 55/100.

BIOSHOCK2 je téměř urážka nazývat druhým dílem, je to datadisk nebo DLC k prvnímu dílu jak vyšité a nic nového na něm vlastně není. Předložit nám v roce 2010 špičkovou hru, navíc pokračování tři roky staré jedničky, s tak podprůměrným technickým zpracováním, na kterém, se proti roku 2007 nic nezměnilo, je výsměch a další důkaz obecného úpadku herních studií. 2K se vůbec nemohou počítat mezi herní vývojáře, jsou to jen dělníci, vyrábějící nově nalakovaný produkt podle staré formy, který prodává jen jméno původního produktu. Základem špičkové akční hry je a má být špičkové TOP technologické zpracování a dech beroucí grafika, která ždímá nejvýkonnější grafiky, o kterých většina hráčů jen sní a spokojí se tedy jen se středními detaily, které ale vypadají pořád špičkově. BIOSHOCK2 ale nadchne majitele zastaralých strojů a majitele téměř low endových grafik, že si v maximální kvalitě zahrají. Majitelům aktuálních sestav a výkonných grafik nemá BIOSHOCK2, co nabídnout a hra tím ztrácí na atraktivitě a majitelé výkonných PC, tedy ti, co si hry většinou opravdu kupují, ztrácí chuť hru kupovat. Špičková grafika se jinak u FPS her výraznou měrou podílí na atmosféře hry ve spojení s nápaditým designem a originálním podáním jinak neměnných akčních principů zabij, najdi, zapni. To měl první díl BIOSHOCK. To co, vyšlo pod stejným názvem s číslovkou 2, nic moc z toho nemá. Je to téměř až béčková střílečka, které zadek zachraňuje to, že to alespoň jako celek funguje, což je ale také zásluha všech principů a celého fungování převzatého z prvního dílu, a také výrazně kvalitnější cca hodinový herní závěr se solidním spádem a akcí, ke kterému je jinak většina hry nedůstojně nastavovanou kaší. Škoda.

BIOSHOCK2 je spotřební výrobek, hra která zabaví, nehraje se jedním dechem a po dohrání na ní rychle zapomenete, a už se k ní nikdy nevrátíte. Zatímco první díl BIOSHOCKu si určitě mnozí pamatují, na druhém téměř nic moc zapamatovatelného není (až tedy na ten konec). Je to jen spotřební produkt určený ke krátkodobé povrchní spotřebě. Nic víc od něj nečekejte. Mohlo a mělo to být mnohem lepší, odmítám ale prostě nazývat BIOSHOCK2 v této podobě druhým dílem. Je to jen DLC (datadisk) k jedničce a doufám, že skutečná dvojka je na cestě.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
sleeperTV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 01:58:48
avatar
u mna ma 8,5....zabavil som sa pri nej... zastaralost grafiki ako hovori DD mi nevadila...v jednom ma pravdu ... ak by bola hra cela ako posledne 2-3 hodiny hrania tak je to pecka...
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - opakování 2010-02-21 02:19:53
avatar
DD, číst 5-krát(!), že Bioshock2 je spíš datadisk či DLC je opravdu hnus bijící do očí. Stačilo to napsat jednou a né na každé stránce.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-23 01:08:26
avatar
Asi to chtěl zdůraznit..
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-03 18:07:13
avatar
a nakonec mu dal 73/100 coz je slusnej nadprumer
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 02:24:45

DD, skusal si vobec vynutit AA v ovladacoch pri NV grafikach? Lebo ja tu hru hram na GTX 285 a vyhladzovanie hran funguje bez problemov.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:25:22
avatar
ja s 8800GTS 512MB(G92+updat BIOSu pro navyseni vykonu),mi pri zapnuti 4xAA(v ovladaci),1920x1200,DX10 a vse ostatni na max mi hra bezi v prumeru na 60FPS
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:02:49
avatar
Si si isty, resp. spravil si nejake meranie FPS s AA a bez? Lebo aj na PCT pisali, ze sa v DX9 na Nvidia kartach neda AA ani vynutit ovladacmi. V DX10 rezime to nejde ani na ATI kartach.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 18:29:41
avatar
nastavil jsem AA v ovladaci od NV a ve hre zapl vse na max vcetne DX10.Mereni jsem udelal pomoci programu Fraps

Edit.:ovladace mam 196.21
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 18:24:10

Na PCT nepouzili najnovsie ovladace, ktore uz obsahuju korektny profil pre Bioshock 2 ... a rovnaku chybu spravil aj DD, ak to teda na NV kartach vobec skusal, co sa mi po tomto brepte veru nezda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 18:27:57
avatar
Kolega použil poslední oficiální verzi WHQL ovladačů a tvrdí že to zkoušel ... je to ale stejně putna, protože v samotné hře nelze AA zapnout, takže testujeme bez toho ...
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 19:16:45

jo, hlavne ked su tie s podporou AA dostupne uz od 27.1.2010 Odkaz
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 03:09:04
avatar
Citace:
BIOSHOCK2 postrádá atmosféru prvního dílu a tedy i originalitu, postrádá výzvu, postrádá nápaditost prvního dílu, postrádá špičkové technologické zpracování.

BioShock 2 má lepšiu atmosféru i väčšiu originalitu, je omnoho väčšou výzvou na strednej obtiažnosti než bola jednotka, má nápaditejší level dizajn, chýba mu špičkové technologické spracovanie. Na to ja však zvysoka seriem, pretože má ATMOSFÉRU, a v tomto aspekte mu taký Crysis nesiaha ani po päty.
Citace:
BIOSHOCK2 je spotřební výrobek, hra která zabaví, nehraje se jedním dechem a po dohrání na ní rychle zapomenete, a už se k ní nikdy nevrátíte.

Hovor za seba.
Citace:
majitelé výkonných PC, tedy ti, co si hry většinou opravdu kupují, ztrácí chuť hru kupovat.

Ja som výnimka potvrdzujúca pravidlo.
Citace:
Špičková grafika se jinak u FPS her výraznou měrou podílí na atmosféře hry

Vážne? Dead Space nemá špičkovú grafiku, ani Left 4 Dead 2 ju nemá, a pritom obe majú hutnú atmosféru, čo sa dá krájať.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 04:45:09
avatar
...no a taký Stalker má aj poriadnu atmosféru a rovnako parádnu grafiku

...inak teba sa tá DDho recenzia riadne dotkla ...btw Crysis nebol atmosferickou hrou, i keď, keď tak trošku zaspomínam, tak tam boli aj také pasáže, no Crysis bol o perfektných akciách so zaujímavým dobrodružným dejom a to celé v grafike pri ktorej padala sánka(samozrejme iba "vyvoleným" s potrebným HW)

Btw neviem, ale jaj som Bioshock nikdy nehral, ale ani ma k nemu nejak nič neťahá a mám toho jednoducho na hranie až príliš veľa takých hier, čo zato stoja určite viac...(samozrejme ale ja toho času veľa na hranie PC hier nemám, takže hrávam fakt iba výnimočne, teda budem rád, keď si nájdem čas na novú Mafiu a nie to na niečo takéto oproti Mafii rozhodne druhotriedne)
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 07:46:50
avatar
U poslední citace naprostý souhlas!!Kdy konečně DD pochopí že Grafika výrazně neovlivňuje atmosféru hry!!!Hraju staré pecky a ty jsou dle dnešního hodnocení opravdu hnusné...ale atmosféru maj obrovskou
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 08:28:38
avatar
ale grafika je fakt zastaralá píšou to na všech webech a na všech pladformách(PC,XBOX 360,PS3)
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 08:37:04
avatar
Zastaralá?Jak vypadá dnešní grafika?Crysis je také zastaralej...laťku asi dává Stalker COP...ten je krásnej
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 09:51:39
avatar
vem si třeba příklad s Uncharted 2 tomá pořádnou grafiku
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:00:55
avatar
Uncharted 2 je opravdu krásnej mne spíše ale odrovnávaj ty pohyby Hlavního klaďase...
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:07:04
avatar
mě taky.ale druhou stranu máš pravdu hra by se neměla hodnotit jen podle grafiky
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:08:59
avatar
Nesouhlasim, Uncharted 2 vypadá jako U3 hry na komplu. Teď mám pučený Psko a na prdel sem z toho nespad. Nejvíc se mi libí grafika Killzone 2, to prostě má něco do sebe, u U2 mi vadí extrémní přebarvenost a celkovej nevkus tvůrců, od Guerilly by se mohli učit : )
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:12:55
avatar
KILLZONE 2 má perfekní atmosféru vynikající efekty a dokonalé animace postav možná i snad lepší než v CRYSIS ale u tom by šlo spekulovat
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:20:12
avatar
Kratos: Jo plně souhlasim...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-03 20:16:13
avatar
a teď GoW3, to je taky grafickej nářez
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:15:25
avatar
Killzone 2 je pěknej...ono také záleží jak máš dobrou TV..(jak umí černou) Killzone 2 je samá tmavá barva...No a Uncharted 2 si ještě na TV přibarvuji(mám rád pastelové barvy..HLAVNE zelenou)....proto se mi strašně líbi Trine
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 14:24:36
avatar
já nemám televizi mám monitor ACER P221W
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:28:48
avatar
Osobne som prvy Bioshock nedohral a to som ho hral aj niekolko krat,proste vzdy nieco prislo a k hre som sa uz potom nevratil Dvojku si zahram a uvidim ci sa vratim znova k jednotke ale co sa tyka atmosfery tak v tom je hra spickova ... Dalej spominane technologicke spracovanie ... U DDho si si uz mohol zvyknut ze pokial vidi UE3,tak je to automaticky hnusna hra ,ktora sa kvoli zlej grafike ani neda skoro hrat a pokial vidi hocijaky engine s DX11 tak hra je "poctivou" FPS (narazam na avp) Ja osobne som si davno uvedomil ze na technologickom spracovani nezalezi ... Zalezi na grafike ako takej a na art style hry ... A art style Bioshocku je proste dokonaly,takisto ako je dokonaly art style posledneho princa alebo Braidu ... Osobne mam ovela radcej take "surrealisticke" graficke spracovanie ako snahu o realne spracovanie,ale to je len moj nazor ...
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:45:00

Jo Braid je genialna gameska, cez Vianoce som ju kupil na Steame za par eur v akcii a fakt nelutujem.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-04 15:29:11

bioshockII nieje ziadna vyzva. Da sa to prejst bez zbierania cohokolvek iba s vrtakom. Raz musis ziskat ohnovy plazmid, lebo inak neodmrazis dvere. Vobec tuto hru nemuseli vydavat. Bigsestry su take tazke, ze keby tam neboli vitachambers, tak sa to neda hrat. S vitachambers to zas nema zmysel hrat. Sklamanie ovela vacsie ako 1ka.
K tomu dead space.. film bol super, hru som odinstaloval cca po hodine. Left4dead som vydrzal hrat asi 5 minut, kym som zistil, ze to je zombie picovina a nie normalna hra.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 04:05:57
avatar
Pravda je že grafika je zastaralá, ale dá se na to koukat, hnusná fakt není nezlob se dd ale přeháníš,některý věci vídíš černěji než ve skutečnosti sou , hraju to taky a baví mě to dokonce víc jak jednička kterou sem hrál spíš z donucení, ale ta grafika by fakt mohla být lepší takhle tam mám 120fps a kčemu mě to je, mam přes rok starej pc a ve hrách ho skoro nevyužiju což je fakt smutný..
Jinak dal bych tomu tak 75/100.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 04:50:34
avatar
Zapni si nového alebo i starého Stalkera, daj všetko na naozaj na úplný max, zapni trebárs MSI Afterburner a spusti hru a sleduje vyťaženie grafických jadier a potom mi povedz, že na trhu nemáš skutočne kvalitné hry, ktoré dokážu skutočne využiť grafický výkon

Btw Bioshock2 som naživo nevidel, ale v reáli sa mi U3 grafika nikdy nepáčila a ani to ako vyzerala pri pohybe...fakt grafika v zastaralom CoD je naozaj krajšia ;)
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 06:37:35
avatar
Většinu her jedu na max a není problém, najde se pár her u kterých se pc zapotí to mám na mysli
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:50:31
avatar
Čo to znamená zapotí??? Spusti si Benchmark na najnovšieho Stalkera a samozrejme nastav v ňom všetko na max a uvidíš krásne extrémne vyťaženie grafiky ;) (ale je pravda, že v iných hrách som dačo také nevidel, no zase som toho veľa netestoval).
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 08:58:35
avatar
Koukám, že grafika furt stejná.. Vzpomínám, jak jsem v roce 2007 hrál jedničku s otevřenou pusou..
To už se opakovat nebude.
Kael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 09:08:29
avatar
No já teda hry nesoudím podle grafiky ale podle HRY panebože DDe snaž se to pochopit že všechny nezajímá jen ta grafika ale ta atmosféra! Hrál jsem i jedničku a musím říct že konečně se mezi blbýma splácaninama objevila pořádná hra (ikdyž docela krátká) Moje hodnocení 90/100
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:08:07
avatar
Jediné s čím bych souhlasil je,že je to spíš ten datadisk,než druhý díl,vzhledem k délce hry.Jinak je to opravdu pořádná kvalitní hra.Po dlouhé době jsem při spuštění hry viděl kvalitu.Ano graficky je to jako první díl,ale komu to vadí?Stejně 99% lidí co brečí,že grafická stránka je u hry špatná,nemá hardware na to,aby spustili grafické orgie.Nemusím chodit daleko..AvsP3 že!Sice nemám nějak extra výkonné PC,ale tuhle hru si zahraji vždycky a několikrát.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:03:48
avatar
No tak já sem dostával "na prdel" mnohem víc než v rpvnim díle a opravdu sem se zapotil tady na normal víc, než v jedničce na hard bez vita chamberu (to mě ve dvojce ještě čeká...to bude peklo). Technické zpracování je i na konzoli znát, nicméně to mě teda vůbec nebolelo, protože hru s takhle variabilnim gameplayem, aby člověk pohledal. Za celou hru sem se ani vteřinu nenudil a prošel sem jim skoro "jedním dechem". Ačkoliv nejsem fanouškem dávání MP do každé hry, tak ten v B2 se vyloženě poved. Dál pak nevim co kdo čekal od druhého dílu, to kdyby měl jiný engin, tak už by to nebyl datadisk? Ono když to máte mít z Rapture, tak to moc jiné být nemůže a já nevim jak vy, ale já si stejnejch lokací jako v jedničce nevšim. Za sebe dávám takovejch 85/100 vzhledem k tomu jak dobře sem se bavil při hraní, mohlo to bejt delší a pár bodů dolu za engine, na kterym mě nejvíc štve to, když se dostane někam člověk rychle, tak musí čekat než to natáhne textury (problém všech platforem)...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:31:37
avatar
Dobra recenzia...po grafickej stranke je to to iste ako jednotka. Je to dosť škoda ale čo už konzole brzdia vyvoj a len vdaka nim su hry zastaralé Bioshock 2 je dalšim rukolapným dôkazom.
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:52:07

Tak DD opet nezklamal.Uz se moc tesim,az nam tady bude recenzovat Alien Vs Predator s opravdu skaredou a zastaralou DX11 grafikou.Hra neni o enginech a i za grafiku ma u me Bioshock 2 8,5/10 bodu.Zatim co Alien tak stezi 4/10.No co nazoru jak maku.A jeste jedna poznamka AMD titul Alien nepodporuje zatim CrossFire.Docela ostuda pro AMD.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:11:22
avatar
Ono hlavně se těšim na ten drtivý rozdíl oproti Dx9, jak by se na nativní Dx11 hru slušelo...
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Rozdíl mezi DX9 a DX11 u AvP3 2010-02-21 11:35:59

A to dosti značný. V DX11 je hra o hodně plynulejší. Na druhou stranu na vizuální stránce DX11 moc vidět není.

Hlavní problém AvP3 je úděsná bugovitost, v DX11 módu hra neustále padá, v DX9 vypadávají zvuky. Velice mě pobavil fatální (a potvrzený) bug, kdy v DX11 režimu hra spadne při rozsvícení mariňákovy baterky. Pikantní na tom je, že hra ihned po zahájení mariňácké kampaně spustí tutorial, který vyžaduje zapnutí baterky! (Takže zaručený pád po cca 20 vteřinách hry!)
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 14:46:42

Drogy beres leda ty.Mam origos a baterka je bug,kterej resi stovky lidi na origo foru.Me k rozjeti dopomohl prave neoficialni upravenej spoustesi exe soubor.Grafiku mam Asus 5970 a crossfire neni v ovladacich 10.2 aktivni.Staci sledovat vytizeni jader.Jedno jede temer na 100procent a druhe je neaktivni.Hra ma grafiku odpudivou a dnes bych autorum za hru nedal ani korunu.Priserne textury,osklive modely postav...Multi nehraju a singl jsem dojel za vsechny 3 kampane cca za 6 hodin.Je to ostuda autoru.Bioshock ma grafiku kouzelnou a atmosferickou a stary engine rad prominu.Tecka.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Co to meleš o drogách? 2010-02-21 16:20:11

Četl jsi vůbec můj příspěvek?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:39:51
avatar
Tak reagoval o jeden přízpevěk nahořejc no...
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - V tom případě 2010-02-21 22:44:44

vše OK.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 14:22:22
avatar
Na to jste zase přišli kde s tím AvsP,že hra padá v DX11?Ano padá,ale na cracknutých verzích.V AvP vypadá grafika velmi dobře a hlavně je tam znát použitá tesselace,i když není použitá na všem.Facehugeři,jejich vajíčka,vetřelci,mrtvoly atd. vypadají luxusně.Ten,kdo píše,že je grafika slabá tu hru neviděl.Jak asi,protože to ani nerozjedou na full a jen píšou nesmysly.Hra je špička po všech stránkach.Crossfire funguje bez problému.Měli by jste přestat brát drogy.Takhle má vypadat akce.Když na vás vyběhnou alieni,to je nářez a neznám za poslední dobu hru,kde bych se tak bavil.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 14:29:05
avatar
Já hru nehrál jenom viděl na screenech, nic od Rebellionu už si nikdy nepořídim...
petr.hw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:54:43

Jo a jeste pridam sve hodnoceni.U Bioshocku 2 jsem se kralovsky bavil.Davam 90/100.Alien Vs Predator davam 5/10.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 10:58:44
avatar
tak tedy nevim, grafika sice je zastarala ale ma svoje kouzlo Bioshocku..nejaky novy ficurky mohly byt ale nejsou tak to nevadi, pribehove je ta hra pomerne dobra..kdyz se kouknu na jiny hry tak je jeden z tech jeste lepsich a konec byl absolutne uzasny za me 87/100 ;)
FROSTY22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bio2 2010-02-21 11:07:34
avatar
Souhlasim ze po graficke strance neni Bioshock 2 nic extra. Ale tady jde o atmosferu pro mě určitě 85/100 A uz vubec nemužu souhlasit s timto... "po dohrání na ní rychle zapomenete, a už se k ní nikdy nevrátíte." Myslim si že koho tento žanr chytil,tak toto nemuže řict. Pro mě osobně se Bioshock 1a2 zařazuje mezi tytuly jako je Half-Life,Wolfenstein(2001) Quake 3,Doom. Na tyto hry se nezapomina!
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:17:09
avatar
Nikdy som nechapal co ludia vidia na tejto nudnej hre , grafika je smiesna , linearny pribeh , atd... proste nudaaa
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 15:45:43
avatar
S linearitou je to trochu mimo, když se v jednotlivých podlažích může člověk pohybovat zcela svobodně...
onebulletleft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:27:43

Musím autorům na DD říct že si lidově, nevidíte do pusy
.... nejdříve článek lesk a bída recenzí her, a pak tu vyšvihnete zaaujatou recenzi ve ktere stale omylate ze to neni nejmodernejjsi grafika na svete ! OMG odkdy má cs 1.6 super grafiku? hra stara 10 let a jak se hraje, bioshock mel ve sve dobe dobrou grafiku, a proc menit co je a bylo dobry kdyz to vylozene nezaostava, to ze autor si myslel ze bude bioshock 2 jinej neznamena ze tu musi do clanku cpát svůj komplex z toho, 2 ka je dělaná pro fandy 1ky jestli s ito autor neuvedomuje, tudíž dělat tam extra technické a herní(obsahu) revoluce by hře neskutečně uškodilo, myslím si že role big daddyho s harpunou a mrtákem tomu dala koření, aby to nebylo stereotypni jako 1ka,ale aby neodbočili od toho kde začali

K technické stránce: grafika je pěkná, Na nejakou tesselaci, physX a dalsi ptakoviny, NACO ? uvedomuje si autor ze je právě dobře že hra jede na stejném enginu jako 1ka protože tím obsáhne celou herní společnost a ne jen pár vyvolených kteří na to májí HW ????

Nechápu autora a PALEC DOLŮ za tuto neobjektivni, subjektivni a ZAUJATOU recenzi ,

PS: mimochodem bio 2 už na zadek neposadí jako jednička protože už víme co nás v rapture čeká, ale je to důstojný nástupce, a datadiskem bych hru která se hraje 12 hodin(stejne jako 1ka) nenazval
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:43:19
avatar
hezkej příspěvek, jenže...mám tu sbírku herních časopisů Level, pokrývající čas několika let zpět. Jen co jsem si nedávno pročítal starší recenze, jen tak pro zábavu, tak pokud beru tento časopis jako bernou minci (je neprodávanější v ČR), tak právě grafická stránka hry je jednou ze základních částí počítačových her. Co recenze, to minimálně odstavec o grafickém zpracování a v každém hodnocení musí být reakce na grafiku. Ostatně to je i můj názor.

Ale pravda, to bylo před pár lety (četl jsem kus z března 2008, kde je mimojiné recenze na Assassins Creed jako grafickou herní pecku), teď je to možná už jinak?!

Pane onebulletleft, hodnotí se tedy hry v dnešní době jinak, než před pár lety? Jen podle toho, jak se hra hraje a hodnotíme jen to, co nás na ní baví?

Nakonec stačí se podívat na hodnocení. Hratelnost 9 z 10 ti přijde málo? Grafika 3 roky stará, stejná jako v prvním díle ti přijde skvělá? ...v tom případě se vracíme v čase
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:53:28

No niekto hodnoti grafiku podla poctu polygonov a rozlisenia textur, niekto podla toho, aky na neho urobi dojem ... a myslim ze nie som sam komu sa grafika BioShock 2 paci ovela viac ako pri mnohych technologicky dokonalejsich hrach
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 12:18:43

Presne tak, grafika jde v ruku v ruce s atmosferou, DD na jednu stranu kritizuje nemoderni grafiku a pak zase jinde prosazuje, ze hra je hlavne o hratelnosti, zabavnosti a napaditosti, kde Bioshocky exceluji...
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hra se hraje 2010-02-21 12:25:53
avatar
Po tej kritike sem to zacal hrat ,
hra je super
grafika je vyborna
Vytazenie ATI 5870-900Mhz,vsync on
Interier:...... GPU-80percent, vsync on-75HZ=75FPS
Podvodne sceny. GPU-99percent, obcas FPS klesa na 60

Nastavenie ovladacov max quality 16xAF 4XAA 4XAAANastavenie hry 1920x1200,max
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:09:29
avatar
mnohem lepší recenzi jsem četl třeba na bonuswebu. DD napoříklad ani nezmínil podrobněji plasmidy, což je dle bonuswebu více RPG prvek než co je v Mass Effectu 2 , opravdu to bioshock odlišuje od ostatních stříleček. Ani sem se v článku nedočetl jestli jde upravovat zbraně jako v jedničce. Jen samý brekot že na "mainstreamové" HD5870 za 10 tisíc by hra mohla jít 3x. Fakt hrozná škoda...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:29:40
avatar
Na plasmidech se nic nezměnilo od prvního dílu, tak co na tom mám proboha rozebírat? V článku jsem napsal, že zbraně lze vylepšovat.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nezbývá než souhlasit 2010-02-21 11:31:00

Bioshock 2 je opravdu něco jako datadisk k jedničce. Nejvíc opravdu pokulhává atmosféra a příběh. Atmosféra proto, že se sprostě snaží kopírovat tu z prvního dílu. Asi je to i celkovým zjednodušením hry - všude spousta nábojů, všude spousta lékárniček, hacking jenom "o postřehu". A příběh je hlavně na začátku celkem zmatený. I hudební doprovod ke hře mi nějak nesednul.

Ale bavil jsem se dobře. Hru jsem dohrál a protože jsem se snažil "vše prolézt, vše najít a vše nahackovat", trvalo mi to cca 13 hodin. A musím říct, že poslední hodina dvě měly to, co zbytku chybělo - spád, atmosféru, konečně do sebe zapadající příběh, a vše korunováno grandiózním finále.

Na druhou stranu hra byla stabilní a fungovala - na rozdíl od údajně první DX11 hry Alien vs Predator, ve které je víc bugů než vetřelců (z toho několik opravdu fatálních).
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Aby nedošlo k mýlce 2010-02-21 11:39:06

Pořád považuju Bioshock 2 za super hru výrazně vybočující ze současného průměru. Zkrátka mi nesedlo prvních 70% příběhu, zjednodušení hry a pocit dejá-vu (příliš málo změn oprotiprvnímu dílu).

Muset hodnotit jenom posledních 20% ze hry, uchcával bych blahem.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 11:45:30
avatar
Ano, je to přesně tak, jak píšeš. V podstatě to shrnuje DDho hodnocení. Hratelnost super 9 z 10, ale zbytek průměr.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 12:15:05

Prave se bavim tou tvoji plytkou stredni casti hry a tvrdim, ze kdyby tahle hra vysla brzo po Bioshocku 1 tak bude hodnocena vyse nez puvodni, je tam mnoho vylepseni, perfektni hratelnost, skvela atmosfera, na nakou grafiku sere pes, hra je od toho aby zaujala a bavila, ne aby se u ni onanovalo jak to hezky vypada.

85/100
onebulletleft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 12:19:11

ale proc menit to co se vsem na bio 1 libilo, jasne ze grafika je dulezita ale vy tu vyvadite jako by to bylo na hl 1 enginu, myslim si ze vetsi ostuda je kdyz l4d2 je na sourcu 2004 (kterej je ovsem vytecnej) a stoji 1200, nez kdyz bio 2 je na ut3 2007 a stoji 699 !!! konkretne co vam na grafice vdi? to ze dela perfektni atmosferu kterou zname z 1ky???
onebulletleft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 12:21:28

SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu]

opravdu pekne receno, crysis pekna grafika, no supr ale ze to byl herni junk s pribehem uplne o hovnu a debilni umelou inteligenci......jsou lidi kterym zalezi jen na super nelpepsi dx11 grafice s tesselaci a phys X, a jsou lidi kterym staci kvalitni dx9 (DX10.1) ale jde jim O KVALITU HRY !!!
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 12:42:13
avatar
...a jednou částí kvality je i grafika. To, že jim něco stačí, je v pořádku. Ale kdyby pořád všem stačila grafika z Duka 3D, tak asi daleko ve vývoji nedojdeme.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:34:02
avatar
ano ale jen jednou z casti...dd tady dela jako kdyby to byla ta nejdulezitejsi cast bez ktere nejde vytvorit poradna atmosfera a vubec cela hra stoji za hovno. jenze to neni vubec pravda. staci se podivat na cod, jaka je to atmosfericka akce i s prumernou grafikou. bioshocka hraju ted prvni dil a na dvojku se teprve chystam, ale rikat, ze grafika je hnusna a odporna? to jsou uz trochu silna slova...me se ta grafika stale libi a atmosferu, kterou tvori hlavne podmorske prostredi, architektura a nepratele a level desing ma stale bioshock vynikajici. moc her co lepe vypada dneska nemame a podle toho co sem videl, tak ani to "nativni" dx11 avp nevypada o moc lepe...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:48:21
avatar
na TOP AAA hru hnusná opravdu je .... když to dám vedle atmosférického STALKERA v DX11 je Bioshock2 opravdu bída
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:31:05
avatar
Stalker má trochu problém, že v DX11 vypadá hodně podobně co v Dx9, akorát je náročnejší. A ta grafika na dnešní dobu, už je bohužel taky těžce mimo, nechtěl sem tomu věřit, ale ty stromy, porost na zemi a podobné věci sou v CoP naprostý otřes. Ačkoliv celkově hru považuju za velmi dobrou, tak graficky už nic moc a náročnost je jaksi vzhledu neadekvátní. [Odehráno na HD5870]
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 16:22:34
avatar
to není rpavda, STALKER vypadá fantasticky realisticky, podle mě v mnohých věcech i o moc lépe než Crysis ...
MartinH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:17:12

stalker nevypadá fantasticky , nevím co se na té grafice komu líbí , mě to přijde skoro stejné jako half life 2 , do realističnosti je to hodně daleko , crysis a far cry 2 vypadají mnohem lépe a bioshock 2 má své kouzlo sice to není proti jedničce zas taková změna , ale je to fajn hra a třeba ta voda vypadá hodně dobře ta grafika je celkem nadprůměr
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:35:09
avatar
Tak předložme screeny ze hry, co vy na to, chtěl bych tam tu fotorealisticnost vidět, hru mám zakoupenou, takže kdyžtak můžeme se do toho pustit : )
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-22 09:21:48
avatar
Ja jsem royhodne pro. Stalker mi grafikou take pripadal jako vzlepsenz HL2(mam zkusenosti s Shadow of Chernobyl). Nevypadalo to spatne, ale na zadek bych se z toho neposadil. Crysis rozhodne hezci. O to vic me zarazila tezka neoptimalizovanost a narocnost. Jak se pise o kousek vyse, tak zejmena ta flora me zarazila svoji hnusnosti. To uz je lepsi CoD6:MW. Nenarocne a me(tzn. nevnucuji to jinym) se to dost graficky libilo.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 15:13:22

Lepsi grafika by samozrejme hre pomohla (atmosfere), ale musela by se nest presne v duchu prvniho dilu, nesmelo by to nabourat vzhled prostredi, i kdyz by to zvysilo detailnost. Tohle bude ukol pro Bioshock 3, a nebude zrovna lehky. Ale jestli se jim to povede, tak fotorealisticke Rapture by byl famozni zazitek...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 12:56:28
avatar
Ostal som sklamaný z tejto recenzie. Ešte som nemal čas zahrať si druhý diel, ale nejak neverím, že by to bolo až také priemerné..??
Čítal som kritiku príbehu, hra je repetitívna... Chcel by som len dodať, že aj v jednotke (ktorá mala asi 15 levelov) hráč až do 10 levelu, keď sa dostal k samotnému Andrew Ryanovi... no príbeh sa dovtedy tiež moc neposúval a o to väčšie bolo potom to prekvapenie, kto je Atlas... prečo som v Rapture... Ale bavil som sa vtedy výborne a už sa teším na evil ending, ktorý som mal aj v jednotke. Nemal som tie malé sestričky rád a tak som z nich ťažil všetok Adam...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:00:37
avatar
Umřel mi můj Radeon HD4850, ted mam v PC náhradní RadeonX1950pro, na ketrým bez problémů běžel první díl, tak když maj engine i grafiku stejnou, tak to bych měl zkusit co je na ty nenarocnosti pravdy .

BTW chodí někomu pod Win7 64-bit první díl? Mě tam v tom jdou divně zvuky, dělá to spíš takový pazvuky. Zkoušel sem režim kompatibility snad se všemi OS co tam jsou v nabídce a je to pořád stejné
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:07:58
avatar
jo me jede (steam), dam si ho tedka pred druhym dilem
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:18:48
avatar
asi ti to moc nepomůže, ale zkoušel jsem ho na W7 pro 64 bit a bez problémů.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-23 10:01:53
avatar
asi bude problém i v desce, mám trochu OC procesor a FSB je 310MHz, a to prej moje Asus M2N-E má problémy se zvukem. Zvláštní že jen v Bioshocku...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:43:44
avatar
Jednicku jsem hral asi rok po vydani a nic to nemeni na tom, ze v te dobe to byl HIT a opravdu originalni pribeh. Nic podobneho a zaroven dobreho jsem nehral. A dvojka? Je logicke, ze clovek vi, co ho zruba ceka a nemuze ho to tak prekvapit. Ikdyz jsem "2" jeste nehral, tak se moc tesim. Jsou tam nejake nove vychytavky a na co neco menit, kdyz to fungovalo dobre, to jen k nudnosti poloviny hry
PS: za me urcite lepsi nez ME2 nebo AC2
onebulletleft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 13:55:38

kevine presne tak, proc neco menit kdyz to funguje dobre.....
holoway_ samozrejme ze vyvoj musi jit dopredu, ale ddword z toho udelal grafickeho maria ! myslim si ze cod MW2 kterej jede na enginu z 2ky (2003) je na tom mnohem ale mnohem hur a do toho nikdo nenadava(nehlede na cenu 1199 kc), ja tomu rikam zaujatost a myslim si ze autor dostal asi financni dar od jineho vyvojare her aby toto napsal....
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 14:09:28
avatar
vsak na cod mw2 se tu nadavalo hodne i na mass effect 2, kterej je podobne jak bioshock stejnej jak prvni dil, akorat me2 navic i podstatne zjednodusenej. ale oboje hry mely hodnoceni 8-9/10
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 16:21:54
avatar
tak to pozor Mass Effect2 jede alespoň na vylepšeném U3 ;) B2 je U2.5!
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:25:27
avatar
Nevim, že to lidi ještě nevstřebali : )
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 19:40:42

A neni nahodou uplne jedno na jakem enginu a DirectX/OpenGl hra jede, nezalezi spise na tom jak vzhledove vypada???
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 16:12:46
avatar
No ja som teraz velmy zvedavy kolko tuna dostane ta srack* avp len zato ze ma dx11 lebo ked porovnam to a bioshock 2 je to nebo(bioshock) a zem (avp)..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 17:02:49
avatar
DD = sice ME2 je UT3, ale hra jako celek za me horsi nez B2. A s.t.a.l.k.e.r opravdu povedenej
Petr117 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 23:37:09
avatar
Mě to horší zpracování nevadí, zase tak strašný to neni a v některých momentech to vypadá i hezky.. Já osobně jsem zvědavej na třetí díl (Bioshock bude prý trilogie).. Snad nepoužijou stávající engine.. Dost se bojím originality, možná to bude preguel, ale další výletu do Rapture bych se bál.. Ale nemuselo by bejt špatný, kdyby jste hráli za nějakýho hodnýho obyvatele Rapture a stali jste se svědky pádu na Silvestra 1959..

Ale dvojka jako celek se mi líbí a jsem rád, že jsem si hru předobjednal..
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-23 08:46:40
avatar
me se B2 libil,grafika mozna starsi ale libiva,pekna voda apod. dej slabsi ale dojem do uplne nekazi,dohrano a nelituji,az nebude co by,zahraji opet

trojku si nelajznou na starem Enginu,to by byla potupa a srazilo by to kvality hry do kolen bych rek...
lulinak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dobra hra 2010-02-23 11:46:41

mno, jednicku jsem si zahral s chuti dvakrat, a s dvojkou do bude podobne, ma totiz neco co vetsina her nema, a to neokoukane zajimave prostredi, zajimavou retro grafiku, retro zvuk a proste je to neco jinyho, a je delana s laskou alespon podle me, je to videt na prostredi, s kazdou vetsi mistnosti si designeri vyhrali, je to svym zpusobem umelecke dilo a to se ceni... A to je pro me osobne vic nez hypo grafika a implementace havocu jenom pro to aby tam byl, jako tomu je u vetsiny her ktere jej maji.... takze pro me je to dustojne pokracovani zajimave neokoukane pecky prvniho dilu, a ze ma blize k datadisku je mi jedno, ona ta hranice je totiz tak uzka ze to zacina splyvat... davam 90 procent za umelecke dilo, posahany nepratele, souboje s daddyma, a vsudepritomny retro, kdo to chce srovnavat s tupejma tuctovkama bez napadu typu MW2 hrnutejma jak na bezicim pase apod. necht si poslouzi
Jaruna007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Co tím chtěl básník říci? 2010-02-23 23:54:49

Hodně divná recenze s ještě divnějšími názory autora doplněnými spoustou stupidních klišé (Špičková grafika se jinak u FPS her výraznou měrou podílí na atmosféře hry nebo např. BIOSHOCK2 vypadá prostě hnusně. Ano hnusně. atd.) O hře mám jasno (jsem zhruba v jeji půli) ale recenzi jsem absolutně nepochopil.
Koneko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Potřevuju pomoct 2010-03-02 21:10:52
avatar
Nevíte prosím vás nějak se mi podařilo vypnout si půlku zbraní které můžu používat . Ať klikám jakkoliv mohu použít jen "vrtačku" , kameru a tu hackovací věcičku . Nevíte co s tím ?
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak sem si zkusil jednotu 2010-03-06 15:42:57

a po pul hodine sem tu detskou frasku vzdal. 2/10.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 391x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 255x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 846x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1471x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1317x
Komentářů: 6