Strana 2 z 4
Co se proti minulým Borderlands změnilo? Víceméně nic. Největší a v podstatě jediná změna souvisí se změnou prostředí. Jste na měsíci, kde mimo pár oblastí není vzduch a je tam také malá gravitace. Z toho pramení nějaká ta výbava pro dýchání a další bonusy a pak také možnosti provádět velké skoky apod., opět napojeno na výbavu a další schopnosti.
Jinak je hra vlastně hratelností zcela stejná. Na začátku si vyberete postavu, kdy základem jsou 4 charaktery a třídy. Novinkou je to, že jedna z nich je robot (clap-trap), který je dost šílený a má náhodné schopnosti :). Hrou můžete procházet sami, nebo v kooperaci až 4 hráčů. Jediné, co si můžete na postavě přizpůsobit, je vzhled.
Pak už nastává honění se za zkušenostmi a "herními úspěchy" kdy se vám zpřístupňují další a další levely schopností a vlastností. Některé jsou unikátní pro ten jeden druh postavy, některé jsou vlastní všem. Tradičně se v této hře výborně prolíná klasické FPS s RPG.
V podstatě se z hlediska hratelnosti nedá moc o ničem novém hovořit. Nové Borderlands je velmi podobné tomu předešlému. Vyjma ono kyslíku a na něj navázané funkce a prvky výbavy, nic nového se nekoná.
Opět tedy budete běhat po relativně otevřeném světě, který se seskládá z propojených lokalit s trochou různorodého obsahového prostředí. Kromě pěšmo se můžete pohybovat i vozítky. Nejdůležitější jsou ale rychlé přesuny po mapě, které vás rychle dopraví do daných lokací, kde plníte hlavní i vedlejší mise.
Opět během hraní sbíráte výbavu a zbraně, zde ale v podstatě zůstalo vše při starém. Pro fandy RPG a sběrače je to pořád skvělá hra, ale samotné Borderlands, pokud jde o hratelnost, se nikam tímto titulem neposouvá. Změna prostředí na nízkogravitační měsíc, nám tak musí stačit.
A jak je na tom hra ze strany provedení a nároků na náš HW?
|