Strana 4 z 5
U Medal of Honor jsme testovali jen SP část hry, která jede na U3 DX9 enginu. MP je postaven na Enginu Battlefield BC2 s podporou DX11 a v podstatě jede tak jak Battlefield BC2 sám, a ten testujeme pravidelně.
Tahle hra nedává současným grafikám moc zabrat a na průměrných a bez problémů plynulých 40FPS vám stačí v podstatě i nějaká grafika staré generace. V naprosto plných detailech si zahrajete na každé slušné herní grafické kartě bez problémů. Já sám jsem hrál v Eyefinity 5760x1200 na jediné HD 5870 a naprosto bez problémů stále na 40FPS+.
U Call of Duty je situace obdobná. Prehistorický herní engine už známe z několika předchozích pokračování a nová hra vám půjde jako ty staré. Tady se není o čem bavit. Pro současné herní grafiky není tahle hra problém ani v Eyefinity rozlišení 5760x1200, takže já osobně s jediným HD 5870 jsem hrál při 8AA/16AF naplno a pořád vysoko nad 40FPS bez jakéhokoliv zaváhání. Zastaralé zpracování=nízké nároky na HW.
Obě hry dokáží bez problémů využít sílu čtyřjádrových procesorů. Takže slušný procesor je základ.
U Medal of Honor je rozdíl mezi 2 a 4 jádry značný. Více jader ale hra nevyužívá. Není také nijak zvlášť závislá na frekvenci procesoru.
U Call of Duty je také dnes už výhoda 4 jader zjevná. Více ale zase hra nevyužije. Také je značně závislá na frekvenci, a čím vyšší, tím lepší. Podívejme se na hodnocení MP a finální hodnocení obou her …
Testovací sestava by DDWorld.cz:
- CPU: AMD Phenom II X6 1090T @3,6GHz
- RAM: 4x 2GB DDR3 Kingston 1600MHz
- GPU: Sapphire Radeon HD 5870 Vapor-X OC
- SSD: Kingston ssdNowV+ 128GB
- LCD: 3x 27" ACER AL2723W S-PVA (5760x1200 Eyefinity)
- Zvuk: ASUS XONAR DX
- OS: Windows Vista Ultimate x64 SP2
Podívejme se na závěr …
|