Strana 3 z 4
- Spec Ops: The Line - Zpracování
Na hře je všude možně vidět, že je "konzolovkou" a na PC má jen o něco vyšší rozlišení a trochu uzpůsobené ovládání pro myš a klávesnici. Opět je vidět i fakt, že je dělaná obtížností spíše na neobratný gamepad, takže s myší rozdáváte heatshoty jak bombóny a většinu času si připadáte poněkud "nadlidsky". Vyjma toho, že v některých skriptovaných momentech je těžké/nemožné to splnit na nejtěžší obtížnost, není nastavení nejvyšší obtížnosti v samotném hraní žádnou extra výzvou. Je zde totiž tradiční systém automatického doléčení v krytu, což je věc, která už nějakou dobu ruinuje většinu akčních her.
Že se autorům příliš nepovedla AI, o to už také byla řeč. V oblasti technického zpracování, například fyziky a zničitelnosti prostředí, budete zklamáni. Kromě několika málo objektů je ve hře skoro všechno nerozbitné. Pokud už jste si třeba z Battlefield 3 zvykli, že ani v baráku není dobré se dlouze schovávat, protože vám jej protivník může shodit na hlavu, tak tady můžete být klidní. V klidu se kryjte za látkovou pohovkou, je nezničitelná.
Vrcholem "fyziky" prostředí je pouze písek, který po výbuchu granátu udělá mrak, čímž trochu poškádlíte nepřítele (oslepíte). Pokud jde o grafický kabátek jako celek, opět je více než jasně patrné, že se jedná o port z konzolové verze hry, která tak jako tak samozřejmě byla vytvořena na PC, ale pro potřeby a značně omezené možnosti konzole Xbox360. PC verze ovšem dostala jen vyšší rozlišení (maximálně však 2560x1600). I když zapnete hru na tři monitory, místo kompletního panoramatického pohledu na hru se vám zapne v 2560x1600.
Tvůrci hry se u PC verze zcela vykašlali na HD textury, či lepší a detailnější modely, takže graficky je hra poněkud zastaralá. Na DX11 efekty, Tessellaci a UltraHD textury prostě zapomeňte. Vše tedy vypadá jako několik let za zenitem, ale zkrátka je to port z konzole, která to líp prostě neumí. Pokud si začnete věci prohlížet ještě detailněji, napíšete rovnou, že hra má grafiku velmi podprůměrnou. Pokud budeme hodnotit povrchně, řekněme, že grafika dostačuje.
Tuhle hru jsme se rozhodli netestovat na grafiky/procesory. Nestojí za to. Technicky je naprosto zastaralá a není pro současné grafiky žádnou výzvou ani nevyužívá jejich technologických možností. Celá hra je prostě port z konzolové verze, náročnost na současné PC je tedy poměrně nízká, i když ani těmi optimalizacemi se tvůrci zase tolik nezabývali.
- Minimální hardwarové požadavky
- Operační systém: Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7
- Procesor: Intel Core 2 Duo 2GHz/AMD Athlon 64 X2
- Operační paměť: 2 GB RAM
- Grafická karta: GF 7900 GS/ATI Radeon HD 2600 XT
- Doporučené hardwarové požadavky
- Operační systém: Windows Vista, Windows 7 (64 bit verze)
- Procesor: 2,4 GHz Quad Core
- Operační paměť: 3 GB RAM
- Grafická karta: GF 9800 GTX/ATi Radeon HD 4850
Doporučené požadavky jsou ale více než rozumné a v současné době se jedná o výkonově/parametrově dávno zastaralou sestavu, takže by s rozjetím této hry neměl mít nikdo problém.
Podívejme se na hodnocení
|