Strana 1 z 4 
- Recenze: The Bureau: XCOM Declassified
- zajímavý nápad a obrovský potenciál oživení XCOM
Zajímavá hra, která ale připomíná spíše BETU s hromadou zajímavých nápadů a obřím potenciálem.
Asi nemusím připomínat, co je to XCOM série. Tahle strategická tahová série se totiž nedávno dočkala velmi příjemného oživení v podobě tradicionalistického XCOM: Enemy Unknown. Recenzovali jsme:
Možná někteří víte, že ještě dříve než o této hře se mluvilo o novém XCOM jako o akční střílečce s prvky strategie. Vznikala totiž už od roku 2006. První verze hry byl ale pořádný průšvih, takže nakonec byla v podstatě úplně přepracována a vyšla až letos pod novým studiem a vydavatelem 2K a s upraveným názvem. A na výsledek obtížného vývoje se dnes podíváme.

- XCOM jako akční střílečka s klasickými strategickými prvky včetně tahů?
Nutno říci, že nápad předělat klasické XCOM do střílečky z první osoby není vůbec, ale vůbec špatný. Pakliže kolem bude nadále velmi propracovaný strategický management budování základny, teamu, vývoje a bude zde i celá řada dalších strategických prvků klasické série, mohlo by to být velmi, ale velmi zajímavé. Hlavně proto, že byste si ten boj s mimozemšťany užili tak říkajíc na vlastní kůži, což by mohlo hodně pomoci atmosféře.
Jinými slovy, udělat XCOM zajímavý jako akční střílečku při zachování všech prvků strategie a RPG XCOM, nezní jako špatný nápad, ani to nezní až tak obtížně, jak by se mohlo zdát. V podstatě jde o to přidat hře pohled z první osoby a tomu uzpůsobené prostory, rozhovory atd. Takže jak se to nakonec po skoro 7 letech vývoje podařilo?

Dozvíte se v naší recenzi ...
|