Wii se stalo nejprodávanější konzolí Next-gen Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 24 srpen 2007

wii-70x50Odborníci se diví, laici vědí. Nintedo Wii se z konzolí nové generace prodalo zdaleka nejvíce.

 

 

Samozřejmě o tom, že Nintendo Wii doslova válcuje oba konkurenty, se ví už nějakou dobu. Nyní ovšem máme černé na bílém, že Wii se co do počtu kusů stala nejprodávanější konzolí nové generace, když překonala XBOX360, který je na trhu déle. Úspěch Nintenda Wii je pro 99,9% prognostiků a odborníků takovým překvapením, že o tom ještě budou popsány velké stohy papíru. Wii překonalo nejen všechny prognózy tržních analytiků, ale i všechny předpoklady výrobců her a v neposlední řadě samotného Ninteda. Ostatně Nintendo se v poslední době může smát od ucha k uchu, protože dosáhlo úspěchu, který nikdo nečekal a rázem je z Nintenda aktuálně nejprodávanější herní platforma vůbec a kdysi vládnoucí Sony může jen přemýšlet, kde se stala chyba ...

game_console_sales_ltd_vgc

Samozřejmě ani 10.57milionu prodaných konzolí (čísla dle vgcharts.com) nestačí zatím zdaleka na překonání dosud nejprodávanější konzole PS2, která i dnes je stále prodávanější než PS3. Uprostřed dění stojí konzole Microsoft XBOX360, které ani přiznání, že vlastně donedávna všechny konzole jsou vadné a dříve nebo později zkolabují, nijak neublížili - naopak další snížení ceny v celém světě znamená další navýšení prodejů. Nicméně celkově se jí na počty kusů, i když po delší dobu, prodává méně než Wii a tak právě nyní se Wii stalo nejprodávanější herní konzolí z tzv. „Next gen".

PS3-konzole

Nintendo Wii ale zdaleka nekončí, ba naopak. Velká poptávka zapříčinila, že konzolí je nedostatek a Nintendo prostě nestíhá vyrábět. Nintedo tedy na rozdíl od obou konkurentů řeší příjemnější problémy. Zatímco Sony u PS3 trápí zatím velká nerentabilita konzole, kdy bohužel není konec ztrát v dohledu, kvůli zlevňující konkurenci a nutnosti udržet krok, Microsoft zase sice vydělává, ale co vydělal, musí vrazit do oprav (v současnosti již ale udělal výrobní změny na nových XBOX360) a jediné Wii může řešit takové banality, jako bezpečnost prodejců, aby jim zákazníci v obrovském zájmu neutrhali ruce.    

konzole

Wii se nyní začne v počtu prodaných kusů obou konkurentům ještě rychleji vzdalovat. Samozřejmě stávajícímu stavu trhu se přizpůsobili i výrobci her a pro Wii se plánuje značné množství z celkové produkce a naopak ubývá exkluzivních her pro větší konzole (pokud je to tedy jen trochu možné udělat hratelnou konverzi pro přeci jen výrazně slabší Wii). Peníze jsou přece na prvním místě a výrobci her si snadno spočítají, kolik vydělají na hře pro Wii a kolik na ostatních méně prodávaných konzolích ... Stejně jako minulé Vánoce bylo hitem Wii, tak letos tomu bude obdobně s tím rozdílem, že už můžeme fasovat pořadová čísla, aby se na nás před Vánoci vůbec dostalo. Nintendo totiž v dohledné době nejspíše nevyřeší problémy s dodávkami a tak kdo si nepospíší, nemusí se na něj dostat.     

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-24 09:27:26

Tak nevím, ale ty čísla prodejů se mi beztak zdají trapně nízká. Co je nějakých 10 milionů Wii oproti opravdu hodně přes 100 milionů PS2. Já bych to spíš ohodnotil tak, že celkově se nové generace neprosazují a lidi prostě čekají nejspíš na slevy. Jak cena PS3 padne na snesitelnou úroveň, tak pak si nynější majitelé PS2, kterých je největší masa poběží koupit PS3. Wii rozhodně nečekaným úspěchem je, ale zase bych s toho nedělal kovbojku.
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2007-08-24 12:49:50

Souhlasim stebou.V clancich bylo vzdy konstatovano ze Ps2 porazi Ps3 a uz nepocetnekrat sem se snazil vysvetlit ze Ps3 ma za ucel dobyt trh az na pristi vanoce.Ja si myslim ze se ji to povede,pac mam nespocet pratel co sysly penize na TV s Full HD a pak si koupi Ps3.Za rok tu budu psat do diskuzi ustepacne pripominky jak sem to vsechno prorokoval a smat se vsem co neverily
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-24 13:23:16
avatar
to mě osobně zní jen jako vroucné přání ... Spíše si myslím, že PS3 nemá šanci a už vůbec ne další vánoce ... Wii se vzdaluje mílovými kroky a celkem určitě zaútočí i na absolutní číslo prodeje PS2, XBOX360 dále zlevňuje, MS zlevňuje výrobu momentálně snížil výrrobní postupy a navíc vše již vyrábí v jedné továrně ... PS3 sice také zleňuje, ale stále není viditelný rozdíl v kvalitě mezi XBOX360 a PS3 při hraní her, takže občasní hráči obávám se cenu PS3 neskousnou ... výhoda PS3 jako přehrávače je ta tam ... HD DVD bude hitem letošních vánoc, mechaniky klesly tak cenově hluboko, kam se Blu ray ještě dlouho nepodívá, navíc jak se zjistilo, 80% lidí vůbec neví, že najěký blu ray v PS3 mají a když o tom ví, tak to příliš nepoužívají a to jsou prosím udaje z USA, kde je situace na hony vzdálená té u nás v evropě ... přičteme-li k tomu, že dost her už nebude SONY only, a že výrobci se masivně přeorientovali na nintendo a XBOX360, protože se PS3 Only hry prostě nevyplatí dělat, navíc je PS3 mnohými vývojáři kritizována za složitost vývoje her a dokonce prý ani nemá dost výkonu pro Crysis ... tak mi prosímtě řekni, kde vydíš pro PS3 tu naději, že PS3 bude trh dobývat příští vánoce, kdy už v té době na ní SONY bude prodělávat tak 4-5 miliard dolarů a rozhodně se zdaleka nadaří prodeje her, tak jak Sony očekávalo personální změny v SONY jsou důkazme, že PS3 rozhdoně nesplnila očekávání a dlouhodbé cíle jako leadera trhu je nutné hodně rychle přehodnotit ... připomínám, že proti kvalitě výrobku PS3 jako takovém nic nemám, konzole je to zdaleka nejlepší, jenom si myslím, že za ty prachy prostě vzheldem ke konkurenci nestojí ... Herní konzole je na hraní, k čemu potřebuje ty drahý serepetičky okolo fakt netuším ... chtělo by to srovnávací test nového XBOX360 a nové PS a nového Wii ... schvalně co vyhraje poměrem cena-zábavnost ? .);)
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-24 20:44:07

1 nei videt rozdil mezi Xboxem a PS3?Uz v clanku mate napsane kvalitu zpracovani.Hd DVD nebude hitem vanoc ani nahodou,nechapu kde ste na to prisli 3.Slozitost vyvoje her,to je jak kdyby rekl automechanik ze nespravi BMW ze umi jen Skodovky.4 Sony splnila nadmiru ocekavvani i ho predcila.5zabavnost je subjektivni nazor,uz me neni 10 abych byl uchvacen Wii.Asi nemate dostatek penez kdyz porad utracite penize za Dual Atiny kdyz porad srovnavate cenu,Ps3 neni cenove pro kazdeho a je to dobre,znam spousty socialne slabsich rodin co si teprve ted koupily ps2 za 3000kc a hraji to na stare televizi a sou uchvaceni.A verim ze za 5-10 let sz na to budou mit pujdou znovu do Sony.Sony ma tak velkou herni zakladnu ze nemam strach,jen me mrzi kritika od vas,nikde sem tu nenasel nic nez kritiku,ani jeden clanek o konzolich,o zadne velke vystave(zrovna jedna probiha v Nemecku)Tak dostavam nazor ze tomu opravdu nevenujete cas,jinak dole mate nejake clanky co vyvraci zase nejake vase tvrzeni.Moc ste me nepotesil ale ani ja Vas nepotesim
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-24 14:29:24

DD, ty jsi tím pomlouváním SONY známý stejně jako propagací karet od ATI. :-) Asi tě fakt se.., že je v Playstationu grafika od NVIDIE a tak děláš klasicky jako vždy co můžeš, abys jí co nejvíce zdrbal. Nic nového pod sluncem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-24 15:40:23
avatar
Ale prosímtě ... Nvidia v PS3 mě skutečně nijak nevadí ... ba naopak mám o CELL procesoru na IBM platformě vysoké mínění a Nvidia k tomu tak nějak patří ... o kvalitě PS3 rozhodně nepochybuji, pochybuji však o její prodejnosti, nemyslím si, že prostě za tu cenu udělá nějaký bezva výsledek. Můžeš si o XBOXu 360 myslet cokoli, ale vizuální rozdíl v hrách na PS3 a na XBOX360 není žádný, kvalita XBOXu je mizerná, ale stojí za ním MS a tak se to přehlíží, protože se ví, že když se to porouchá, tak se to snadno a zdarma vymění ... no a prostě ta cena je jinde ... mě osobně je ale nejbližší Wii, protože současné mnohé hry mají sice po audiovizuální stránce do reality nedaleko, nicméně obyčejný Nintendo sports na Wii je v zábavnosti myslím daleko jinde než cokoli co vyšlo na XBXO i PS3 ... pro občasné hráče, co si chtějí hrát je Wii ideální platforma ... z toho důvodu pochybuji a pochybovat budu o tom, že PS3 někdy překoná XBOX360 ne-li wii ... na úspěch PS2 PS3 nedosáhne ... situace se změnila a SONY vůbec nemá v herním světě takovou pozici jako v dobách PS2 - samozřejmě stále je to nejprodávanější velká konzole, i když Nintedno DS bude podle všeho brzy absolutním rekordmanem ...
Nehledej prosím tě za mými slovy pomlouvání SONY PS3, jako kus HW je to pro mě vysoce kvalitní výrobek, ovšem za nepříliš lákavou cenu s ohledem na konkurenci - jsem znám tím, že dávám přednost poměru cena výkon a ten u PS3 je ze všech konzolí absolutně jinde, že ;)
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-08-24 17:28:12
avatar
No ja bych tak slavne s HD-DVD nevidel protoze prehravac se prodava od 7500Kc ale vypalovacka je k nesehnani zatimco Blu-Ray vypalovacku sezenu za 13K coz sice je dost ale pristi rok to bude tak 3-4K a to je jiny kafe.

Soucasne Crysis nezvladne zadna z tech radoby next-gen. konzoli pritom neni problem dat dohromady za cca 18-20K PC ktery je ve vykonu zadupe do zeme.
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD 2007-08-24 20:20:18

Vývojáři, kteří právě dokončují svůj PC hit Crysis, přiznali, že pracují na tajném Playstation 3 projektu, který využívá speciálně navrženou technologii pro PS3. Ta technologie nevychází z CryEngine 2 a zřejmě se jedná o plné využití procesoru CELL a RSX grafického čipu. Tým lidí co na zatím neoznámeném projektu pracují jsou nadšení PS3 a vidí v ní velký potenciál. Dokonce bylo řečeno, že se nejedná o akční hru z první osoby. Při pohledu na Crysis musí každý majitel Playstationu 3 být natěšen, co Crytek nám připraví za pochoutku.
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD 2007-08-24 20:27:37

Zrejme vite o problematice PS3 asi velke prd.Muzu se zeptat kolik je vam let?ze si nepamatujete rok 2000?Kdy prisla na trh Ps2 a stala 21000???A podivejte se ted.Jinak onli ps3 her je dostatek,zminim Grant Turismo,Metal Gear Solid+ online,killzone,FF uz jen kvuli temto hram stoji Ps3 koupit,kdo zna vi kdo nezna je DD
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jeste jeden clanek :) 2007-08-24 20:53:15

Možná se ještě mezi námi najdou jedinci, kteří roní slzy nad hrobem PS3 verze Crysis, která byla před rokem oficiálně pohřbena. Dnes se však zástupce Crytek CEO, studia, které má Crysis na starost, nechal pro computerandvideogames slyšet, že konverzi zatím PC exkluzivního titulu na PS3 či Xbox360 nic nebrání, ve výkonu obou strojů prý žádný problém není. Sem zvedavy scim se ted ukazete?Snad nebudete srovnavat primitivni Wii s PS3,Pac je to jako masove rozsirena 120 a BMW .http://www.youtube.com/watch?v=U_WQm3CZi58&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eps3home%2Ecz%2Fnews%2Ephp
Neznámý  - DD 2007-08-24 21:06:18

Nehledej prosím tě za mými slovy pomlouvání SONY PS3, jako kus HW je to pro mě vysoce kvalitní výrobek, ovšem za nepříliš lákavou cenu

DD neřek že je to šmejd,jen že wii je zábavnější a že ps3 je předraženej s čimž můžu jedině souhlasit
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlasím s DD 2007-08-24 21:58:38

Nevím proč pořád hledáte v textech autora to co tam není. DD vychází ze současných informací a s jeho závěrem naprosto souhlasím. Audiovizuální zpracování hry ještě neurčuje jak bude daná hra hratelná a oblíbená. Nevím jak vy ,ale já se kolikrát u nějaké flashovky zabavím víc něž u nějaké graficky vypiplané hry.

To ,že tady někteří tvrdí ,že tyto vánoce začne být PS3 zajímavá je skoro podobné jako když tady někdo tvrdí ,že karty ATI zrají jako víno a že za pár měsíců bude jejich výkon a kvalita podání jinde. Za takovýto výrok tady člověka skoro ukamenujete, že jsou to jen odhady atd. Vycházejme ze současných informací a podle toho dělejme závěry.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Jeste jeden clanek :) 2007-08-24 22:18:03
avatar
Spuk napsal:
Možná se ještě mezi námi najdou jedinci, kteří roní slzy nad hrobem PS3 verze Crysis, která byla před rokem oficiálně pohřbena. Dnes se však zástupce Crytek CEO, studia, které má Crysis na starost, nechal pro computerandvideogames slyšet, že konverzi zatím PC exkluzivního titulu na PS3 či Xbox360 nic nebrání, ve výkonu obou strojů prý žádný problém není. Sem zvedavy scim se ted ukazete?Snad nebudete srovnavat primitivni Wii s PS3,Pac je to jako masove rozsirena 120 a BMW .http://www.youtube.com/watch?v=U_WQm3CZi58& eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eps3home%2Ecz%2Fnews%2Ephp[ /quote [quote=Spuk]Možná se ještě mezi námi najdou jedinci, kteří roní slzy nad hrobem PS3 verze Crysis, která byla před rokem oficiálně pohřbena. Dnes se však zástupce Crytek CEO, studia, které má Crysis na starost, nechal pro computerandvideogames slyšet, že konverzi zatím PC exkluzivního titulu na PS3 či Xbox360 nic nebrání, ve výkonu obou strojů prý žádný problém není. Sem zvedavy scim se ted ukazete?Snad nebudete srovnavat primitivni Wii s PS3,Pac je to jako masove rozsirena 120 a BMW .http://www.youtube.com/watch?v=U_WQm3CZi58&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eps3home%2Ecz%2Fnews%2Ephp


Verze Crysis pro PS3 ani X-Box360 nebude!!! Sef Cryteku to nekolikrat oficialne potvrdil. Hlavnim duvodem je to ze proto aby na tech konzolich to vubec behalo tak by musely hru kompletne ocesat protoze by to HW neutah - hlavne grafarny v tech konzolich sou z dnesniho pohledu krapy a taky trapne mrnava RAM. Zkratka konzolisti se musej smirit s tim ze jejich Next-gen hracky nemaj narok pri srovnani s PC za 25K.
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - (.) 2007-08-25 12:19:36

Nemaji sanci?Videl jsi Killzone2 ???Rebel si Noob kterej nevi o cem je rec kdyz mele neco o ram,Ps3 je postavena jinak nez PC a vtom je problem ze lidi jako ty to neprekousnou.Slysel jsi o 4D ??? Muzes me rict jednu hru optimalizovanou pro ten tvuj comp za 25 aby sni vytahla max,ani hovno.Mas komp za 25tisic a bioshock si ani netrhnes.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PS3 2007-08-25 09:28:08

Sony ma ohledne PS3 jeden zasadni problem. Narozdil od predchozich generaci totiz PS3 vysla az jako treti. PSone da se rici nemela konkurenci, kdyz vysla. Stejne tak PS2. PS3 je prilis pretechnizovana a pritom co se tyka kvality obrazu nebo detailu, tak nenabizi proti Xboxu 360 zatim nic. Na zahranicnich forech jsou reakce dost lidi, kteri meli moznost srovnat hry na Xboxu 360 a PS3 a prozatim hry na Xbox 360 vypadaji lepe, pro priklad uvedu Spiderman 3, budovy nebo auta jsou detailnejsi a podobne na Xboxu. Co se tyka prodeju, tak v Japonsku nema PS3 proti Wii sebemensi sanci, v USA je zase domenou Xboxu a v Evrope nema PS3 zrovna na ruzich ustlano, protoze je v EU drazsi, byla pro EU automaticky orezana o cipy z PS2 a ma horsi kompatibilitu se starsimi hrami a prodeje jsou uz rovnez mizive. To ze ma PS3 BlueRay mechaniku je pro ni spise pritez. Xbox s DVD je pro urcite uzivatele jasna volba zvlast, kdyz se Core verze da sehnat i za 6 tisic (5990 v akci v Elektrowordu), warezaci pochopili, pro ostatni nema smysl vysvetlovat...
PS3 je propadak, ma minimalni prodeje. Je vyrazne narocnejsi pro ni delat hry, tak aby dokazaly vyuzit Cell, zatim se tak nedeje a proto ty hry nevypadaji, tak jak by mohly. Navic kdo se bude delat s hrama pro PS3, kdyz je to zcela minoritni skupina uzivatelu. Co se tyka prodeje, tak nedavne slevy vybehoveho modelu v USA ukazaly, ze snizeni ceny je cesta, jak prodat vic, problem je, ze i pri soucasny vysoky cene prodelava herni divize Sony miliardy a snizenim ceny konzoli prodela jeste vic. Otazkou je, jestli se PS3 vubec nekdy podari alespon vydelat zpatky to, co ted prodelava.
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bB 2007-08-25 12:24:06

Omg byl jsi na svete v roce 2000 kdy prisla na trh ps2?Lidi jako ty nadavali ze je draha a ze sni nic nebude,ja ji koupil za 21 litru + 2100 MGS,vzivote sem neudelal lepsi kup,na Pc si nezahrajes tak jak na konzoli,atmosfera je uplne o necem jinem.A mimochodem lidem sklapo pac se ps2 prodalo vic nez 100 mega a to hovori za vse.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-25 13:09:05

Ja nenadavam, ze je draha. Jenom konstatuju, ze je ve srovnani s konkurenci drazsi, to je proste fakt. Ano, PS2 se prodavala, i kdyz stala pres 20 tisic, jeji hlavni chvile ale nastala v poslednich par letech, kdy se prodava za par tisic. To v cem je podle me problem, je prave ta konkurence. Kdyz vysla PSone, byla na trhu sama ve svoji lize. To samy kdyz prisla PS2, nemela na trhu zadnou konkurenci. PS3 ale prisla na trh ve chvili, kdy tu bylo prodanych 8 milionu Xboxu360, kdy se velice dobre prodava Wii od Nintenda, ktera sice vykonec neni Next-gen, ale stylem hrani prinasi zase neco noveho. Takze dneska proste uzivatele maji na vyber a v tom ohledu hraje roli i cena.
Pred dvema lety, mozna je to uz vic, jsem jednoznacne favorizoval PS3. U Xboxu je jasny, ze se jich v americe kupa proda, to je da se rict automaticky, ale necekal jsem, ze Nintendo se svym Wii vypali Sony v Japonsku rybnik takovym zpusobem, jakym se to stalo. Me samotnyho Wii treba neoslovilo, ale kdyz jsem mel tu moznost, tak jsem koupil novej Xbox360 v EW za 6 tisic a jsem spokojen i kvuli urcitym duvodum, co jsem popsal vyse. A je pravda, ze na kompu si clovek nezahraje, tak jako na konzoli, mozna az na doomovky a strategie, tam je proste ovladani klavesnice + mys da se rict nemozny uplne nahradit ovladacem konzole, ale jinak co mam Xbox360 a moznost hrat na 82cm LCD v 720p, tak jsem na kompu nic nehral .
Sony proste zaspala. PS3 se neprodavaj, prodej PS2 leze taky dolu a prodej PSP nikdy nebyl nic moc ve srovnani s konkurencnim Nintendem DS, ktery valcuje PSP uz od svyho uvedeni. Kdyby prisla PS3 na trh jako prvni, pul roku pred Xboxem360, tak verim, ze je dneska situace opacna a meli bysme tu 10 milionu prodanych PS3 a par milionu Xboxu. Ted ale dost pochybuju, ze se PS3 behem pristiho roku a pul k tem 10 milionum vubec vyskrabe a pokud ano, tak Wii bude mit uz nejmin 3x tolik. Navic je nutny taky brat v potaz, ze Wii je zatim jedina Next-gen konzole, ktera vydelava uz jenom sama na sobe a to dost slusne, protoze jeji vyrobni naklady se blizi polovine prodejni ceny. Proto Nintendo muze jit klidne s cenou nekam, kde je dneska PS2 a porad bude vydelavat jenom na samotny konzoli.
PersonalComputer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Heavenly Sword 2007-08-25 10:59:44

Podívejte se na recenze jedné z nejočekávanějších her pro PS-3 - Heavenly Sword... A pochopíte že to asi s PS-3 nebude zas tak špatné.... Situace se totiž začíná opakovat-přesně jako pé es tři si vedl i xbox tři šest nula - první rok nic-pak náhle přišel gears of wars a bylo ! Nu a co takhle gé té pět začátek ? (GT-5 Proloque ?) Má se objevit za pár měsíců ? Osobně jako hardcore pařan nechápu to nadšení okolo beznadějně zastaralého kusu hardwaru zvaného wii... Měl jsem tuhle VĚC doma... NUDA ! NUDA ! NUDA ! infantilně-pedofilní grafika, hry zábavné asi jako freeware na kompu...NESCHOPNOST PŘEHRÁVAT DVD. Nechápu proč se z toho übershitu stal celosvětový hit. Nechápu, je to apokalypsa-svět šílí po 700MHz konzolce s grafikou jak z roku 2000 aby na ni hrál simulátor vaření, infantilní hopsačky a pár vizuelně zastaralých stříleček... Svět se zbláznil... Opravdu vám příjde normální že
zatímco nintendo prodává šrot (za osm tisíc) a MS přiznal že jeho ixo má kvalitu jak výrobek z asijské tržnice (bohužel, také tento stroj vlastním a bojím se kdy mi selže, nejraději bych si na MS vymohl perfektní konzoli hned teď a ne až se něco potentočkuje-protože jsem zaplatil v dobré víře že si kupuju kvalitu a ne ""kvalitu"".) tak v tuto chvíli je SONY neustále kritizována... SONY která postavila naprosto nekompromisní konzoli, SONY která pozvedla videoherní systémy z popela a stala se etalonem trhu, SONY která postavila s tradiční japonskou pečlivostí SUPER KONZOLI. Bohužel jsem se ji díky takovým hloupým řečem zbavil a teď toho lituju ani nevíte jak ! PS-3 má mimochodem fungovat i jako videorekordér
a není prý ani vyloučeno že SONY možná převezme - Rockstar Studios kteří již nyní kuchtí něco especialy for PS-3 ONLY !!!! Takže-opravdu si myslíte že PS-3 je to s PS-3 tak špatné ? Počkejte až zahřmí motory a vyjede Proloque - možná to pak bude epiloq for Wii Nebo taky ne...
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dotaz 2007-08-25 12:29:44

Kdyt tady tak rozumujete chtel bych se zeptat jak dlouho se zajimate problematikou Konzoli?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-25 12:59:01
avatar
moc dlouho ne netvrdím, že jsme na to odborník, jen tlumočím články ... jak říkám hledám někoho, kdy by se na ddworldu staral o téma herní konzole, nicméně chci někoho nezaujatého, který nebude chválit PS3 kudy chodí a přirovnávat to k situaci s SP2, která měla ale zcela rozdílné podménky ve své době ... prostor pro konzole a tvorbu na ddworldu je, já bohužel nemám čas se tomuto zajímavému tématu věnovat ... články o ch bych ale nejen já zde uvítal ... takže pokud někdo víte o někom, kdy by se chtěl takhle tady realizovat, tak mu prostor rád dám chtěl bych zprávy ze světa konzolí, přehledy stavu prodejnosti, zprávy z herního světa, případně recenze ... nechci nic super profesionálního, uvítám prostě člověka stejně nadšeného jako jsme ostatní, kdy také nejsme profíci prostor mu rád dám a rád si přečtu pěkný článek ...
ikeL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PersonalComputer + Spuk 2007-08-25 14:03:00
avatar
Hoši takovejch týpků, kteří slintají nad super efektama a bezva grafikou znám hodně.
Zkuste se taky podívat někdy co hrajete a začít mluvit o hratelnosti.
Nechcu tady žádnou firmu vyzdvihovat poněvadž sám mám doma hafo elektroniky od Sony aji PSone ještě.
Ale Wii má něco co konzole PS3 a XBox360 nemají a to brutální hratelnost ve více lidech.
Kurňa k čemu mi je nějaká super grafika v HD když hra jde jen v solo a u toho sedím na prdeli a mačkám čudlíky.
Zkuste vzít bandu přátel a hrát na Wii třeba blbej tenis nebo bowling či nějakou střílečku. Ta zábava je úplně někde jinde a tomu se říká revoluce v hraní. Konzole PS3 a XBox 360 nemají nic převratného, jenom vylepšili grafiku a můžete si zahrát svoje oblíbené tituly v novém kabátě. Sám sem hrál Final Fantasy či Gran Turismo a jiné. Myslím že Wii v sólo prvku není nic extra a je to jak hrát ,,Člověče nezlob se,, sám, ale v kolektivním hraní je to bezkonkurenční.
Takže kluci hry jsou pro zábavu a ne abych ho**l nad super vzhledem.
Poněvadž co jsem vyčetl z vašich příspěvků tak vám jde jen o to jak hra vypadá.
krishke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-25 15:09:43

Osobně si myslím,že si Wii kupují dospělí hráči, kterým jde o zábavnost a ne reálnost, na které pro změnu lpí teenageři.
slipknotz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Akcionari a zisky 2007-08-25 17:15:36

panove co tu hajite PS3 a tvrdite jak je na tom vyborne vezte ze jedine o co jde v byznisu jsou ZISKY pro akcionare. Takze klidne muze byt Wii pro male deti,ale pokud se jich proda nejvic, na kazde vydela a navic o to vic proda her, tak prave Wii je kralem konzoli...PS3 je prozatim totalni propadak..Vydela si PS3 nekdy na sebe ? Kdy ? Je tedy uspesna ? Nemyslim...(pisi to oproti tomu ze PS3 je mi nejvic "sympaticka" pac mam rad technicky dokonale hracicky").
slipknotz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: bB 2007-08-25 17:20:12

ja ji koupil za 21 litru + 2100 MGS,vzivote sem neudelal lepsi kup,na Pc si nezahrajes tak jak na konzoli,atmosfera je uplne o necem jinem.

Pokud povazujes nakup PS1 za 21k za nejlepsi kup tak jdi na burzu urcite uspejes To je jak kdybys tvrdil ze nakup auta je vyborna investice
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-08-25 17:33:59
avatar
že si na PC nezahraji? ale prosím tě .... královsky Takové pěkné X3 nebo Freelancer. Rád si zahraji UFO, zalétám se ve sturmovniku a zastřílim si pěkně ve starém dobrém HL1 - pokecam po ICQ, nápiši pár článků, poslechnu nějakou music, zaserfuji na netu a teď mi pánové ukažte konzoli, která mi to samé poskytne ....
Spuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ted sem nasel 2007-08-25 19:41:45

Prave toudle vetou ste si odpovedel proc nemate rad konzole.Beres konzole uplne jinak.Vic ti ktomu nereknu.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: (.) 2007-08-26 00:13:07
avatar
Sam ses lama - konzole sou uzavrena platforma coz ma spoustu nevyhod. Ohledne Crysis kdyz ta tvoje kouzelna konzole nepotrebuje zadnou ram tak to ma asi superrychlej disk/mechaniku ze to stiha hre dodavat ty tuny dat ktery to potrebuje k behu... navic protoze konzole se neda upgradovat tak ses zavislej na tom kdy milostive vydaj novou konzoli zatimco ja si postavim PC podle svojich potreb a soucasna konzole bude za 2-3 roky rovna ak akorat kancelarsky sestave ;)
Spuk napsal:
Nemaji sanci?Videl jsi Killzone2 ???Rebel si Noob kterej nevi o cem je rec kdyz mele neco o ram,Ps3 je postavena jinak nez PC a vtom je problem ze lidi jako ty to neprekousnou.Slysel jsi o 4D ??? Muzes me rict jednu hru optimalizovanou pro ten tvuj comp za 25 aby sni vytahla max,ani hovno.Mas komp za 25tisic a bioshock si ani netrhnes.
Neznámý  - re: Ted sem nasel 2007-08-26 14:35:23

Spuk napsal:
Prave toudle vetou ste si odpovedel proc nemate rad konzole.Beres konzole uplne jinak.Vic ti ktomu nereknu.


No víš ale v tom to je,já na počítači taky jenom nehraju a to dávam za největší plus-využití jiné než na hry.A s Rebelem nemůžu jinak než nesouhlasit,za 2-3 roky ta vaše konzole nebude nic když už teď maj problém s hrou,ale počítač...ten si upravíš podle vlastních představ a podle využití a kdyžtak můžeš koupit lepší ale na poli konzolí nebude nic tak lepšího(netvrdím že je to tak vždy může být vyjímka ale pro mě prostě jednoznačně vyhrává PC)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 162x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 128x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 808x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1144x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1462x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6