7600GS – dvojité představení - 7600GS představení |
|
|
Napsal DigitalDooM
|
Pondělí, 24 duben 2006 |
Strana 5 z 7 Herní testy: Nejdříve pár slov k testování. Na četné žádosti jsme zařadili i testy bez vyhlazování. Dále jsme zvažovali testy a grafy pro min. a max. FPS, nakonec jsme se rozhodli pro, podle nás jednoduší a více méně stejně vypovídající, průměrnou hodnotu FPS. Nicméně přitom jsme se rozhodli, že s největší pravděpodobností každý půl rok budeme dělat velké testování na aktuálních ovladačích a hrách toho, co bude zrovna na trhu a co jsme testovali v uplynulém období. A tam podobu grafů ještě zvažujeme.
Quake IV V Quake IV je nVidia stále pánem, alespoň co se týká námi testovaných karet. 7600GS zde podává vynikající výkony. Po zapnutí vyhlazování , se rozdíly mezi kartami zmenší, 7600GS opravdu hodně ztratí a je vidět že ji vyhlazování opravdu dává zabrat. Vynikající výkony podává 7600GT proti papírově silnější X1800GTO. Nicméně ATI to nemusí ani moc mrzet, Open GL je záležitost velmi mála her, do budoucna, krom jedné, se sním nepočítá, takže vybírat podle tohoto testu doporučujeme jen fanouškům Doom3 a Q4. Ve vyšším rozlišení se rozdíly ještě o něco srovnají. 7600GS podá dobrý výkon i zde. Rozdílné hodnoty mezi default 7600GS (vyskytne se u více testů), lze přičíst nejspíše chybě měření, či jiným okolnostem, ale rozdíl 1FPS je zanedbatelný. F.E.A.R Bez vyhlazování již tato hra nedělá na naší sestavě žádné z testovaných karet větší problémy. 7600GS se umístí přesně tam, kde ji očekáváme. A to mezi X1600PRO a X1600XT. Po zapnutí vyhlazování jsou propady vcelku značné, pořadí karet v grafu však zůstává beze změny, opět musím ale upozornit na 6600GT 256MB, která jednoduše nestíhá a to ani papírově mnohem slabší X1600PRO. Ve vyšším rozlišení se hra stává v tomto nastavení na většině testovaných karet absolutně nehratelná. Rozdíl mezi 7600GS a X1600XT se vcelku zvětší.
|
|
PC sestavy a výběr komponent
|