Strana 7 z 11
- Assassin’s Creed Valhalla (DirectX 12)
Jedna z nejlepších her série, opět využívající stejný a vylepšovaný herní engine. Za poslední měsíce dostala hra další technická i obsahová vylepšení a optimalizace. A další jsou v plánu, takže důležitá hra, který nesmí chybět ve srovnání výkonu a schopností současné generace GPU. A dnes běhá takto:
Testovány jsou maximální detaily, kdy je hra docela náročná, ale dá se to, ale na to, jak dobře vypadá, jde o jednu z lépe optimalizovaných her, a to plně již i pro současné architektury grafik. Navíc stejný herní engine a technická základ opět bude použit i u dalších herních titulů. Takže důležitý titul, který dokáže prozradit realitu o skutečném výkonu a použitelnosti současných karet pro další roky.
U této náročnější hry se každá jen 4GB grafika zapotí, ale opět … Stáhnete-li detaily z našich testovaných Ultra na high nebo jen medium, pořád to bude vypadat dobře a pak dokáže i 64-bit RX 6500 XT nabídnout skoro 100 FPS v 1080p, takže absolutně žádný problém si hru zahrát. Něco, co jsme v low endu už hodně dlouho neměli.
|