AMD Radeon RX 7700 XT 12GB (Sapphire PULSE) – TEST a RECENZE cenově dostupné výkonné karty |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Čtvrtek, 07 září 2023 |
Strana 6 z 12
- Cyberpunk 2077 (DirectX12)
Tuhle hru brzy vyřadíme, ale protože si tvůrci dali záležet a vydávají verzi 2.0 a také první a jediný datadisk, ještě si ji v testování ponecháme. Aktuálně běhá takhle (testováno bez RT):



Jinak je vše testováno s maximálním nastavením, samozřejmě v nativních rozlišeních bez DLSS/FSR apod. Nicméně uvažujeme, že tuhle hru nahradíme nějakou jinou. Z technického pohledu totiž nemá příliš význam ji testovat. Použitý herní engine (Red Engine přímo od CDP) totiž končí a žádná další hra jej využívat nebude. Samo studio s ním bylo tak nespokojené, že jej opouští a budoucí hry včetně již oznámeného čtvrtého zaklínače i přímého pokračování CP 2077, budou používat Unreal Engine 5 a novější. Takže Cyberpunk je první a zároveň poslední hrou, která tento problematický, zjevně neopravitelný a neoptimalizovatelný engine používá a už je to vlastně jedno.
|