Strana 12 z 13
- Výkon, ceny a výhodnost karet
Než se podíváme na samotný závěr a hodnocení, podívejme se ještě na několik souhrnných čísel.
- Výkon grafických karet v rasterizaci bez RT
Rozdělili jsem výkonová shrnutí do tabulek s testy bez RT a s RT, protože mnozí uživatelé RT zapínat nebudou, speciálně u slabších karet, které na ně v mnoha hrách prostě nemají dost výkonu. A vypadá to takto:

- Výkon grafických karet včetně testů včetně RT
Nicméně pokud vás zajímá, jak to vypadá v průměru, když budeme počítat dohromady všechny testy včetně testů s RT efekty, tak to vypadá takto:

Abychom mohli spočítat výhodnost, potřebujeme znát kromě výkonu také cenu karet. V tabulce uvádíme ceny konkrétních edic, které jsme použili pro testování. V případě RX 7600 XT uvádíme referenční cenu.

- Výhodnost nákupu aneb poměr cena/výkon
Nyní tu máme tedy tabulku výhodnosti, kdy jsme sečetli všechny FPS a spočítali podle ceny karet cenu za 1 FPS. Opět jsme oddělili testy čistě v rasterizaci:

A testy rasterizace + testy s Ray Tracingem, ačkoliv u mnoha karet RT nehraje žádnou roli, protože je nepraktické jej používat:

A teď tedy k závěrům …
|