ASUS TUF GeForce RTX 4070 SUPER vs TUF RX 7900 XT – TEST a RECENZE luxusních karet kolem 20tisíc Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Friday, 06 September 2024
Přejít na obsah
ASUS TUF GeForce RTX 4070 SUPER vs TUF RX 7900 XT – TEST a RECENZE luxusních karet kolem 20tisíc
Grafická karta a testy
Call of Duty MW2 / Warzone 2
Assassins Creed Valhalla
Far Cry 6
Cyberpunk 2077
Hogwarts Legacy
Horizon Forbidden West
Ray Tracing výkon v praxi
Provozní vlastnosti - spotřeba, chlazení a taktování
Závěr a hodnocení

 

  • Závěr a hodnocení

Dnes testovaná ASUS TUF GeForce RTX 4070 SUPER O12G GAMING už půl roku na trhu, takže rozhodně nejde o vyloženě novinku. Ceny si tak už sedly, ovšem ani ty usazené moc nepotěší. Asi si při pohledu na parametry, výkon a vlastnosti této karty říkáte, že vypadá dobře na vyšší střední třídu. Bohužel její cena té vyšší střední třídě moc neodpovídá.

Aktuálně se totiž testovaná edice prodává kolem 20 tisíc korun vč. DPH. S dočasnou akcí Cachback se pohybuje kolem 19 tisíc. To je hodně peněz a speciálně se bavíme o cenovce, která spíše odpovídá kartě nižšího high endu. Rozhodně ne mainstreamu, kam parametrově i výkonově RTX 4070 SUPER 12GB prostě evidentně patří. Ostatně pokud chcete vidět kartu, která parametrově téhle nemalé ceně a tedy pozici nižšího high endu odpovídá, nemusíte koukat nijak daleko. ASUS totiž nabízí RX 7900 XT 20GB v TUF edici, dokonce té její nejmohutnější verzi. A cena? Zhruba 20 600 korun vč. DPH ve stejném obchodě jako tu RTX 4070 SUPER a obě bez potíží skladem.

To nedává s ohledem na fakt, že se bavíme o výkonově a výbavou o kartách zjevně zcela odlišných kategorií, moc smysl. Ale je to dlouhodobě přesně tak. Z hlediska výkonu a velikostí toho TUF provedení, má ASUS přitom k té TUF 4070 SUPER edici blíže RX 7900 GRE TUF verze. Stejné zpracování i velikost. Pravda, i GRE má stále o několik % lepší průměrný výkon a má 16GB, nikoliv jen 12GB paměti. A je pořád levnější, když se prodává za cca 17 tisíc korun.

Bohužel za to nemůže cenová politika ASUS, i když jeho TUF edice jsou hodně drahé proti základnějším modelům, nicméně za ty poněkud absurdní ceny může politika NVIDIA a fakt, že AMD už před časem nechala padnout původně předražený RX 7900 XT tam, kde nyní je a odpovídá prostě tomu, co by karta s jejími parametry a pozicí měla stát. NVIDIA na druhou stranu nenabízí dnes objektivně jedinou RTX 4000 kartu, u které by cena odpovídala parametrům a pozici toho produktu, prakticky všechno má posunuté o kategorii výše. Mainstream prodává za cenu vyššího mainstreamu, vyšší mainstream za cenu nižšího high endu atd. A nezajímá jí to, protože z nějakého důvodu to lidi stejně za ty ceny koupí a pokud ne, tak má navíc AI produkty a ty jí zajímají mnohem víc, protože vydělají násobky miliard.

ASUS TUF GeForce RTX 4070 SUPER O12G GAMING je solidní grafika sama o sobě, kdy má rozumný výkon a k tomu velmi rozumně nízkou spotřebu. Efektivitou rozhodně vyniká. Bohužel ji kazí cena, kdy 19 – 20 tisíc korun za 192-bit 12GB mainstreamovou grafiku? Ostatně ASUS s AMD jasně demonstrují, že za ty peníze lze nabídnout mnohem více, tedy odpovídající kartu této vysoké cenové hladině, když nabízí tu vynikající masivní TUF verzi RX 7900 XT 20GB. Ta je prostě parametrově a výkonem přesně tam, co od karty za 20 tisíc očekáváme a vždy jsme za tyhle peníze generačně měli. Pokud něco levnějšího, tak ASUS má i tu odlehčenou RX 7900 GRE v TUF provedení za 17 tisíc a nepřekvapivě mají poměr cena/výkon s tou 7900 XT velmi podobný. RTX 4070 Super edice je v tomto ohledu mnohem méně výhodná.

  • Závěr

Takže pokud máte zhruba těch 20 tisíc na grafickou kartu, vidíte že můžete koupit za stejnou cenu karty s dramaticky odlišným výkonem i výbavou. Nabízet za prakticky stejnou cenu 12GB kartu s o 25% nižším výkonem ve srovnání s 20GB 7900 XT, navíc ve fyzicky mnohem větší verzi TUF, je mírně řečeno zvláštní. Ještě zvláštnější by bylo udělat při tomto jasném výběru chybu, kdy o tom, co je lepší TUF karta za tyhle peníze, nemůže být asi sporu. Samozřejmě 4070 SUPER edice by neměla být nikde poblíž 20 tisíc, i případných 17 tisíc korun by bylo přehnaných. A že za tuhle cenu podobně výkonnou a vybavenou TUF kartu lze mít, dokládá právě TUF RX 7900 GRE 16GB. I když i ta je pořád o něco lepší volbou než 12GB 4070 Super, vzhledem k silnějšímu základu, na kterém je postavena. Alespoň to TUF provedení je v obou případech opravdu stejné z hlediska vlastností a velikosti, což se o TUF modelech 4070 SUPER a RX 7900 XT nedá úplně tvrdit, protože jedna je zjevně o třídu výše:

Musím říci, že ASUS TUF jsou výborné edice karet, líbí se mě proti minulosti jednodušší provedení a méně blikátek a výstředností. Co by nereferenční chladič je výborný, i když ty velké edice jsou opravdu obří a musíte si u nich dávat bacha, aby se vám do některých skříní vůbec vešly. Ale zase i ty karty s vysokou spotřebou dokáží velmi tiše chladit. Takže rozhodně jde o výborné edice a karty, ovšem ceny tomu také odpovídají.

Za výbavu pro testování děkujeme našim partnerům

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-08 15:49:19

Papierovo je Radeon rx 7900 xt karta vyššej triedy výkonom aj spotrebou. Provnávaná karta Nvidia rtx4070 super je jednoducho predražená, ale ľudia ju aj tak kupujú lebo proste AMD nemá žiaden marketing.
Dudo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-08 18:05:37
avatar
no neviem. Sám mám len grafiky AMD, teraz 7900 XTX od sapphire. Hrajem prevážne rFactor a teraz LMU. Sú to hty bez ray, takže čiste rasterizačný výkon. A bohužiaľ som vwľmi sklamaný z AMD. Vo všetkých testoch na týchto hrách vychádza NV výrazne lepšie . 4070S +- ako XTX a 4800S dáva až o 30% viac fps, pričom AMD ide stále na nižší výkon. Je tam rezerva aj 30% a proste to viac fps nedá. Podotýkam CPU to n ie je, mám R 7800X3D a ten sa nudí.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-08 16:12:18
avatar
Když jsem si na Alze nechal vylistovat grafiky s limitem 20K, tak se tam vešla jen jedna 7900XT za 19,5K. 4070S začínají na 15,8K. Čili bych řekl, že obecně jsou 4070S levnější. Tak se docela divím, jak Asus napálil cenu, že 4070S stojí skoro stejně jako 7900xt.
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-08 19:38:06
avatar
Předražené, za tu cenu máte kompletní konzoli PS5 + předplatné PS+ Extra na rok...
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 10:04:43

Jasné a môžeš hrať slideshow 30 fps, resp. 60 fps v otrasnej kvalite.
Česlo Česlič [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-17 08:28:07

@Sareth...omlouvám se - omylem jsem dal palec dole, ale chtěl jsem dát hore...
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-08 19:44:37
avatar
Nic proti, ale za tuhle cenu grafických karet(naprosto předražené...), až budou GPU na 4k při min., 60 fps+ za 10-12K, pak možná koupím, jinak ne, mám pc starý 8 roků a nemám nutkání ho měnit, když mám ps5, nemám peníze na koupi nového PC za xx desítek tisíc), za tuhle cenu(těhleto GPU) můžu mít novou PS5, nebo budoucí PS5 Pro(15-19K,-), která zvládá a zvládne vpohodě 4K(starší revize spíše tak 1440p, ale nová Pro, by měla dát i 4K)..., a pořád to to vyjde levnějc, než celý herní PC za desítky tisíc kč.
Nejlíp mít obyčejný pc na filmy, internet, e-maily atd..., a herní konzoli na hry.
Toť můj názor na předražené grafiky.
Dávat 30-40K+ za herní Pc, vs PS5, PS5 Pro za 15-20K, je sakra rozdíl...
A PS5 má daleko menší spotřebu, než celý herní PC...
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-10 08:40:39
avatar
To je jeden z přístupů. Jiná skupina lidí to má zase jinak. A těch skupiny je několik a každá jiná.

Já to mám třeba tak, že 1 PC na vše. Net, maily, multimédia (úpravy fotek, střih a kódování/konverze audio/video), 3D modelování a hry. Takže CPU a GPU musí být aspoň nějaký střed:
CPU: R7 1700 -> R7 2700X -> R7 5700X
GPU: RX 580 -> RX 5700XT -> RX 7800XT

Celkově je teď PC za cca 45tis, ale upgrady byly postupné, tedy cenově méně náročné a teď mám na x let klid (když se nic nevy.ere) :-)

Navíc, kolik stojí hry na PS5? (Nevím, proto se ptám).
Na PC mám her ve Steamu, Epicu, EA, UBI, GOGu a Xboxu tolik, že bych potřeboval x životů abych většinu dohrál. A investice do nich nebyla nijak velká. Na Epicu vše zdarma, několik her k HW, několik koupených v akcích. OK, XBox je měsíčně pár stovek.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 01:10:58

Kupovat 4070s za 19/20 tisíc se mi vůbec nelíbí. Ta karta se dá sehnat za 16, pak je to i navzdory horšímu chlazení celkem dobrá koupě.
dafcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 09:36:00

No evidentně za cenu 4070S nemůže u tohoto modelu Nvidia, ale Asus. 4070S začínají na cca 16 000Kč a to i u Asusu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 10:22:13
avatar
Všechny lepší edice 4070S s větším chlazením stojí kolem 19tis, takže to nebude jen ASUS ;) A testovaná TUF verze není ani nejdražší edicí 4070S
dafcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 21:38:53

Pane Stach, já vím kolik stojí základní i lepší edice 4070S, to si dokáže najít každý, já sem jen reagoval na vaše tvrzení, že za cenu může Nvidia, no a já říkám, že to není pravda, konkrétně:
"Bohužel za to nemůže cenová politika ASUS, i když jeho TUF edice jsou hodně drahé proti základnějším modelům, nicméně za ty poněkud absurdní ceny může politika NVIDIA..."
Pokud Asus umí základní edici prodávat za 16 000Kč a za TUF si řekně o 3000Kč víc, tak to není chyba Nvidie.
Když to zjednoduším, tak u 4070S nejsou lepší edice tolik potřeba a to vzhledem k o 32% menší spotřebě, resp. v absolutních číslech je to 100W! A pokud si budeme hrát hodně na "skrblíka" tak lze jednoduše spočítat, že každá hodina provozu Radeonu bude výrazně dražší na elektřině, než provoz 4070S, podle toho jak kdo bude u toho pařit, tak za pár let to budou stokoruny až nižší tisíce korun ve prospěch 4070S.
V případě že má procesor od Intelu větší spotřebu o 100W, tak to je "popsaného webu", (a oprávněně) když má o 100W větší spotřebu podobný Radeon, tak je tam omáčka proč tomu tak je. To je chválihodné, ale realita je taková, že Radeony žerou až to není hezké a je to ostuda.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 18:14:52
avatar
Ale zajímavé je, že třeba v ASUS DUAL edici je za skoro stejnou cenu (na ALZE) 7900XT a 4070 TI Super.
Alferi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 11:08:29
avatar
A ony i některé modely v té cenové hladině úplně stačí (Asus Dual, Gainward Panther), 4070S má velmi dobrou efektivitu a tlusté třívětráky nejsou vůbec nutné. Tuto kartu omezuje hlavně těch 12 GB VRAM.
vsn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - iRacing - triple screen 2024-09-09 10:56:58

škoda, že AMD neumí SMP jako nvidia (nebo alternativu která by byla v iRacingu) - bohužel např. 7900xtx je na úrovni staré a pomalé rtx3090. AMD je při zapnutí "triple screen projection" ( (bez zkreslení) ) o desítky procent pomalejší než ekvivalent nvidie ... u VR je to stejné.
Bolito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-09 17:40:53

SMP se od ohlášení v roce 2016 objevilo v jediné hře - iRacingu. Takže opravdu "škoda".
vsn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-10 21:24:49

tak jasně že to budou mít jen hry které vyžadují triple screen nebo VR ;) takovou neznám žádnou ;) ze simulátorů tedy ten iRacing, jak to má acc, ams, rr, rf2 netuším. Ještě mě napadá MS flight simulator že by z toho mohl mít užitek.
mp390 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to úplně jednoduché… 2024-09-09 17:50:56

Lidé si prostě raději připlatí za klid a pohodlí. Řeknu vám příběh.

Před x lety, v roce 2020, jsem koupil místo tiché a funkční MSI GTX 1070 Gaming X na zkoušku grafiku od AMD. Důvodem byla potřeba více výkonu pro rozlišení 3440x1440. Tehdy to byla Sapohire Nitro+ 5700 XT za 12 700 Kč.

O pět dní později jsem ji vracel a připlácel si 3000 Kč za MSI RTX 2070 Super Gaming X Trio. AMD grafika prostě nefungovala v zero fan módu, křivka ventilátorů mě doháněla k šílenství (hlavně ten hluk po vypnutí hry). S RTX 2070 Super bylo zase vše jak jsem byl do té doby zvyklý. Podotýkám, že jsem si s nastavením Radeonu hrál.

Letos, opět dochází na výměnu monitorů, tentokrát přecházím na 5120x1440 a starý monitor se posouvá nad něj, tedy opět mám multimonitor setup s docela vysokým rozlišením. K tomu potřebuji silnější grafiku a jelikož mě zlákaly testy a zkušenosti s AMD, tak si říkám, že jim dám šanci a objednávám Sapphire Nitro+ RX 7900 XTX za 30 tisíc korun. Tedy topmodel AMD.

Jak myslíte, že to dopadlo? Obrovská spotřeba v idle (80-120W), neschopnost udržet zerofan mód a k tomu se přidaly pády ovladačů nejen ve hrách, ale i ve Figmě! Na internetu často propíraný problém od roku 2021, tedy AMD nebylo schopné vyřešit tento problém celé 3 roky. Gratuluji, vracím ten krám po třech dnech a připlácím za MSI RTX 4080 Super Suprim X.

Opět vše funguje jak má, spotřeba v idle kolem 40W, ticho, udrží zerofan mód a žádné pády ovladačů.

Toť mé zkušenosti s AMD a na rovinu? Další grafiku od nich si nekoupím. Procesor klidně, nyní mám Ryzen 5900X a jsem naprosto spokojený. Ale grafiku už ne. Nemám čas na to něco zdlouhavě ladit a trávit hodiny hledáním řešení na internetu. A podobně bude uvažovat naprostá většina lidí. Prostě si připlatí za klid, pohodlí a odladěný produkt.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-10 08:53:33
avatar
Souhlasím, že u Sapphire Nitro+ 5700XT byly větráky nastaveny špatně. Z nulového režimu jejich roztočení bylo extrémně hlasité a křivka stála za prd. To bylo jediné co jsem na té grafice upravil. Vypnul zeroRPM, minimum nastavil na 10% a vyladil křivku.

Jinak ale karta byla v poho.

Vůbec mé zkušenosti s AMD nejsou špatné.
Sapphire HD 7870 OC, Sapphire Nitro R9 390X, Sapphire Nitro RX 580, Sapphire Nitro RX 5700XT (krom již popsaného) a teď Asus TUF RX 7800XT.

Dříve byly horší ovladače, ale když člověk neinstalovat nové hned po vydání a počkal si, tak taky dobrý. Posledních x let v poho.

Ale chápu, že každý má ty zkušenosti jiné a tím i názor na věc.
Třeba někdo měl problémy s ASUS deskami a "nesmí mu do baráku", já vůbec.
M2N-SLI Deluxe super deska. 990FX Sabertooth opět skvělá a X370 Prime i X570-F Gaming taky v poho.
vsn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-10 15:54:04

tak chyba v idle ještě není vyřešena při multimononitor konfiguraci? o tom AMD vědělo a řešilo to hned po vydání.

jinak řešení je vodník - mám tak 6900xt (kde teda zerofan fungoval dobře), ale ta teplotní setrvačnost je super ;)

jinak další grafiku také uvažuji kvůli VR a kvůli iRacingu (SMP podpora) rtx5080, pokud bude výkonem kolem rtx4090 tak to bude super.
mp390 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-12 10:54:43

Ne, tato chyba stále není vyřešená.

Odpověď i pro Cemada
:5700XT ještě navíc brutálně topila. Možná to byl vadný kus, nevím. Ale ani ta 5700XT nebyla levná karta, takže bych očekával bezchybnost. Za cenu 7900 XTX už čekám naprostou dokonalost jak SW, tak HW. Ne abych řešil nějaké problémy a hrál si s ovladači.

Navíc, pokud vám kvůli ovladačům grafiky 2x padne Figma při prezentaci klientům, tak to byste tu kartu vyrvali z počítače taky.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-22 19:50:57
avatar
Ten problém se spotřebou s více monitory je opravdu smutný příběh.
AMD to očividně systémově neřeší, protože ten problém existuje od éry prvních karet, které přišli s EyeFinity.
Měl jsem tehdy HD 6950 a jeden z důvodů, proč jsem si dělal custom patch BIOSu byla právě spotřeba v idle. Prostě jakmile karta detekovala víc připojených monitorů, nepřepínala se do nejnižšího výkonového režimu. Druhým důvodem bylo odemčení na HD 6970;-)
Hádám, že i dnes to má řešení, ale chápu, že ne každý si chce dodělávat nedodělek.
hovnousek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Amd uz nikdy vic 2024-09-13 17:03:34

Mam stejnou zkusenost, obcas jsem dal gpu od AMD sanci, orotoze je to takova trochu "smypatictejsi" firma a cpu ma dobre. A vzdy jsem po par dnech vracel a prechazel na nvidii. Grafiky od amd sice v testech vychazeji dobre ale v praxi je s timi kriz; ovladace, prehrivani, hluk,... s gpu od nvidie jsem nikdy nemel sebemensi problem. A maji to i lide kolem me; na jednom discord foru si tuhle sel kolega koupit kartu, ja doporucoval nvidii, om ze jsem debil, ze radeon se vyplati vic a koupil nejakou 7800ku ci co. A za dva tydny uz menil za rtx 4070. Proste grafiky ád z nejakeho duvodu neumi resp nejsou zdaleka tak spolehlive jako nvidia. Bohuzel, prptpze konkurence je dulezita (viz cpu)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-13 22:30:39
avatar
to jsou ale nesmysly .... kdybychom všechny karty NV a AMD netestovali možná bych vám věřil, ale já ty karty všechny mám mnoho ve stálém provozu a mohu zcela objektivně říci, že s AMD rozhodně nejsou větší potíže, speciálně ne s ovladači, které jsou dlouhodobě stabilnější než u NV a jejich ovladače se nám nerestartují jako u NV posledních pár let pravidelně, a už vůbec ne s přehříváním nebo hlukem (už třeba jen proto, že mnoho edic výrobců je stejných a liší se jen NV nebo AMD čipem a jsou všechny tiché a rozhodně se nepřehřívají) ... bohužel 100x opakovaná marketingem a influencery podporovaná naprostá lež se pro mnohé stala pravdou ...
Zubik1000CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-14 00:43:59
avatar
já kdybych nevěděl, že mám 7900XTX, tak bych ani netipoval, že mám radeon, protože jsem neměl žádné dropy za poslední tři měsíce ... (teda pokud nezkusím hrát Metro 2033, taková menší anomálie). Jak se říká, AMD ovladače zrají, NV zase hnijí
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-14 08:39:47

To já dropy zase eviduju a to po spuštění hry než se načtou data do paměti. Pak to lítá To ale není nic nového a dělo se to jak u předešlých AMD grafik, tak u nynější NV. Hra není video. Ohledně ovladačů dávám rovnítko: to jestli zrají nebo hnijí je mi ve finále buřt. Musejí fungovat a to myslím AMD a NV mají vyřešeno. Netřeba invektiv na toto prastaré téma.
Mave [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-17 10:30:54

DD to že zrovna vám se to nikdy nestalo a nemáte s AMD grafikami problém přece neznamená, že to tak musí mít i ostatní, a když ten problém mají tak lžou Je spoustu kombinací hardwaru, kombinací softwaru apod co různí lidi mají. Zrovna vy třeba problém nemáte, ale ostatní ho mají a často.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2024-09-22 19:58:40
avatar
Já mám zase takhle špatnou zkušenost s AMD grafikami od ASUS. Možná už se to změnilo, ale dříve byl problém například v tom, že používali pro AMD stejný chladič a další části karty vyvinuté pro NV, namísto aby dělali vývoj jak pro NV tak pro AMD. A jak takhle AMD hrálo druhé housle, tak ty karty měly různé problémy...
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nic se nezměnilo 2024-11-11 08:56:16
avatar
Ahoj, rok jsem tu nebyl a koukám, že se nic nezměnilo. Pořád se porovnávají hrušky s jabkama a pořád je AMD to nejlepší co může být. Grafická karta RX 7900 určitě spadá do cenové třídy k RTX 4070TI super. A pokud bych si vzal více her tak AMD bude vyhrávat v průměru okolo 10% za cenu vyšší spotřeby, která udělá za dobu provozu grafické karty 1-3tis.( podle toho jak hodně budete pařit ) Moje další hodnotící kriterium je funkčnost ovladačů a poslední kriterium je osobní preference. Já osobně mám radši AMD, ale vím, že 4070 Super na moje hraní stačí a osobně mám lepší skušenosti s Geforce ovladači a proto jsem teď trochu nahranej a nevím co vybrat, ale asi počkám než oznámí požadavky na King dome Come a uvidí se :-D
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 750x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1112x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1445x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 6
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl brzy! Poběží vám na vašem PC?
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl brzy! Poběží vám na vašem PC?Thursday, 07 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2922x
Komentářů: 1
Kingdom Come Deliverance II bez DENUVO s českým dabingem
Kingdom Come Deliverance II bez DENUVO s českým dabingemTuesday, 05 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1907x
Komentářů: 3