Strana 8 z 10
- HD2900PRO v DX10 - BioShock a World in Conflict
Dvojitá premiéra na závěr. Poprvé si otestujeme poslední herní pecky. Začneme u celkem povedené střílečky BioShock. Vynechejme hodnocení samotné hry, není to zkrátka žádná revoluce, ale nuda také ne.
Engine je opět UT3, takže to samé, co má Medal of Honor Airborne. Ostatně připravte se na to, že stejný pohon bude mít valná většina her, které v následujícím roce vyjdou. Opět tedy stejné vlastnosti. Nepříliš detailní textury, ale díky DX10 velmi dobře zpracované efekty vody, ohně, kouře či prachu. Proti DX9 sice nepříliš rozdílné, ale je to tam a když už tak už ...
Zajímavé je, že v enginu UT3 nejsou nijak markantní rozdíly mezi jednotlivými grafickými kartami. A to jsou cenové rozdíly veliké. Každopádně dnes poprvé vidíme HD2900PRO na posledním místě, i když 1-2FPS nic moc neznamená.
Poslední herní premiéra. Nelze opomenou zpracováním úchvatné nové RTS. Engine je vlastní, takže se s ním v jiných hrách zatím nesetkáte. Detailnost je na RTS prostě úžasná. Díky DX10 jsou opět výtečně zpracovány efekty jako výbuchy, kouř, mlha, slunce, světla a stíny.
Náročnost hry je ale natolik vysoká, že si hru s DX10 na singl kartě moc neužijete. I tato hra je předmětem mnoha oprav a dodělků ze stran ovladačů od obou výrobců. Zejména ATI Catalyst 7.10 přidaly hodně výkonu.
Každopádně hratelné to není ani na nejsilnější grafice. Škoda. Velmi špatně si vede GF8800GTS 320MB, které zkrátka nestačí paměť. Pro tuhle hru je 512MB jasná věc. Podívejme se před vyhlášením výsledků na provozní vlastnosti ...
|