Strana 7 z 11 GeForce 8800GTX Oblivion Dnes si také otestujeme Oblivion. Ano je pravdou, že na trhu již máme Ghotic 3, ale tu hru nebudu testovat, dokud nevyjde pár optimalizačních patchů, protože je to hrůza. Krvavé HW nároky nejsou zdaleka tak opodstatněné. Zůstáváme tedy u Oblivionu. Tak pokud vás o výkonu GF8800GTX nepřesvědčily žádné testy, tak tento přesvědčí. Nová architektura chipu se ukázala právě zde. Připomínám, že opět hrajeme na plné detaily s veškerým vyhlazováním bez zapnutého HDR. HDR je oficiálně v této hře podporováno u ATI díky novým ovladačům. nVidie do doby vydání 8800GTX neuměla HDR s AA. Test v nastavení 1920x1440 s HDR berte jako orientační schopností nové 8800GTX a ověření toho, že HDR a AA opravdu zvládá (do konečném hodnocení se nezapočítává) . Ze hry se v tomto nastavení dostávají obě starší 7900, které to neumí a to je také odpověď pro ty, kteří tápali nad tím, že se nebojím označit návrh sedmičkové řady nVidie jako spíše nepovedený – navíc ani ten výkon bez HDR není úžasný. Každopádně i v extrémně vysokém rozlišení na plné detaily se zapnutým HDR je na 8800GTX hra hratelná a to testujeme venkovní lesní prostory. Na 1600x1200 je hra absolutně bez jediného škubnutí. Poprvé jsem tak na 8800GTX mohl vidět, jak skutečně Oblivion vypadá s HDR, AA a AF :). Škoda, že jsem si přitom kazil herní zážitek, protože jsem si spodní čelistí mačkal mezerník :-D. BTW: 1600x1200 na plno dává 8800GTX i neoptimalizovaného Ghotic 3, takže zas tak krvavě HW náročný není ;)
|