GIGABYTE RX 6800 XT GAMING OC – TEST a RECENZE výkonné a tiché grafické karty Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Středa, 20 leden 2021
Přejít na obsah
GIGABYTE RX 6800 XT GAMING OC – TEST a RECENZE výkonné a tiché grafické karty
Grafická karta
Battlefield V
Shadow of the Tomb Raider
Metro Exodus
Far Cry New Dawn
Assassin´s Creed Valhalla
Provozní vlastnosti - spotřeba, chlazení a taktování
Závěr a hodnocení

 

 

  • Závěr a hodnocení

Všechny testy jsme prováděli bez zapnuté technologie AMD Smart Access Memory, kterou ale jinak platforma RYZEN 5000 + RX 6000 na X570 plně podporuje. Z našich úvodních testů RX 6000 grafik víte, že v některých hrách dokáže docela znatelně zvýšit výkon. Nicméně v současnosti stále není aktivní v základu, musíte ji ručně zapnout. Takže s ní zatím v základu netestujeme. Ale vypadá to, že brzy ji AMD nechá zapnutou pořád, pak tedy změníme testování. V tuto chvíli to tedy vypadá výkonově takhle:

Gigabyte GAMING OC verze je o malý kousek rychlejší, než reference, což se dalo čekat vzhledem k papírovému cca 50MHz rozdílu taktu. RX 6800 XT je obecně impozantně výkonná karta, speciálně ve srovnání s RX 5700 XT, což bylo donedávna to nejlepší, co AMD nabízelo. Asi nikdo nečekal, že AMD navíc dokáže porazit RTX 3080, ale RX 6800 XT to dokáže. V průměru je o něco výkonnější, zejména v nižších rozlišeních je rozdíl dost velký. A také je lépe vybavena, když má hned 16GB paměti a nikoliv jen 10GB, což je velký hendikep pro NVIDIA.

Pokud jde o ceny a poměr cena/výkon. Za normálních okolností bychom se o nich samozřejmě bavili, ale v tuto chvíli (leden 2021), víte, jaká je situace na trhu. Do normální má tak daleko, jak jen je to možné. Poptávka je extrémně vysoká, z velké části i kvůli obnovenému těžebnímu šílenství. Do toho výroba nestíhá, doprava a výroba je jinak abnormálně drahá a zdražuje a stejně dostupnost karet je sporadická. Skladem nejsou nikdy a nikde, prostě objednáte a čekáte, a obvykle někdy dorazí. Zcela nedostupné rozhodně nejsou, ale ceny jsou dnes u většiny obchodníků nastaveny extrémně vysoko, protože prostě skladem na hromadě se nikde dnes grafiky naválí.

Obecně mohu jen říci, že Radeon RX 6800 XT jsou určitě lepší karty než NVIDIA RTX 3080 modely, které za podobnou cenu nabízí nižší výkon už teď, mají jen 10GB paměti a extrémní spotřebu kolem 320 – 400W v závislosti na edici. RX 6800 XT se 16GB je výkonnější a efektivnější a to se až později projeví vliv RDNA 2 architekty těchto karet, kterou najdete i v konzolích PS5/XBOX X. Nová generace her na ně tak bude přímo optimalizovaná a dělaná. To je zdaleka největší výhoda nové generace grafik AMD. Obvykle NVIDIA karty obecně rychleji zastarávají než soudobé Radeony, ale obvykle NVIDIA vstupuje do toho souboje s mírným náskokem. Ten se ale už teď nekoná, navíc její karty jsou navíc méně efektivní. S nástupem nové generace her udělaných pro RDNA 2, se pak bude rozdíl ještě rychle zvětšovat.

  • Závěr

Gigabyte zvládlo svou úlohu dobře. Byl jsem docela zvědav, jak se výrobci vypořádají s tím, že referenční Radeon karty jsou opravdu velmi dobré po stránce provozních vlastností včetně hlučnosti. Pravdou nicméně je, že původní plán počítal s ukončením výroby referencí, takže ony by ty karty proti sobě vlastně ani nestály. Nicméně reference si nechává vyrábět AMD jedním výrobcem a pokud ji najdete s logem Gigabyte, je to prostě stejná karta, kterou GB jen prodává se svým logem. Její skutečně vlastní značkovou variantou je dnes testovaná GAMING OC edice, která je přímo z dílny tohoto výrobce, s PCB i chlazením vlastní konstrukce.

A Gigabyte se povedlo, i když vlastně není žádnou novinkou, protože obdobné Windforce 3X chlazení používá tento výrobce u mnoha svých současných modelů výkonných karet s různými čipy. Proti referenční RX 6800 XT je Gigabyte edice o trošičku výkonnější, o trochu chladnější a o trochu tišší. Rozdíl je nicméně opravdu malý, protože prostě reference už jsou tak dobré. Až ale skončí a ve výrobě zůstanou jen ne-reference, je GAMING OC varianta jednou, která bude blízko té oficiální ceny, co by RX 6800 XT měly stát. A je to velmi dobrá karta po všech stránkách.

Těžko ji vlastně něco samotné vyčíst. Že není ani tak okázalá a obří, je vlastně dobře. Pro příznivce okázalosti bude mít Gigabyte ještě další modely :). Jedinou vadou na kráse je současná cena a situace na trhu, ale za to Gigabyte nemůže. A rozhodně za to nemůže ani konkrétně tento model karty samotné, takže tyhle věci do hodnocení karet teď obecně nechci zatahovat. Předstírejme, že je situace normální, karta stojí kolem těch cca 700 dolarů, což je samozřejmě hromada peněz, ale je lepší prakticky ve všech směrech proti přímo konkurenční RTX 3080, která existuje i ve verzi se stejným chladičem a stojí více než 700 dolarů. Výkon, efektivita i spotřeba jsou lepší. A karta není přerostlá ani nijak extrémní. Můžeme tedy jen doporučit.

Za výbavu pro testování děkujeme našim partnerům

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 02:46:23
avatar
Další recenze na kartu, kterou si normální člověk dlouhou dobu jenom tak nekoupí! :/
loso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč ne? 2021-01-23 14:21:39

Chce to trpělivost. Já objednal 27.12. RX 6800, nic neurgoval a 12.1. byl vyzván k odběru a od 13.1. je v komplu. Nahradila RX Vegu. Samo, že je to předražené, ale bude hůř. Brát okamžitě.
Pro "DD": díky za recenzi RX 6800 XT a teď ještě i RX 6800. Já mám konkrétně tu od Sapphire NITRO+.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-28 14:20:18
avatar
tak to jste celkem skromný, protože u zlodějů a překupníků to omezeně sehnat třeba jde. Já ale nejsem spokojený s tímto stavem. Spokojení bychom přece měli být až to bude dostupné alespoň za doporučené ceny.
DandaH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 10:02:49

Alza včera prodával gigabyte 6800 gaming XT za 29990,- . Měli je skladem ale když jsem viděl tu cenu, tak jsem jim to tam nechal. Samozřejmě že se to hned vykoupilo i za tu cenu. Nejsem magor, to si radši v klidu počkám, nemá to takovou hodnotu ani omylem
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 10:42:45
avatar
Tak to uz je dost prehnany kdyz limitovana edice Red Devila byla za 27.5k a uz to bylo prepaleny, tak "zakladni" edice s prirazkou 10k je uz nenazranost.
FilipAGuy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 11:46:02
avatar
Ja som zas videl, že ALZA predáva referenčnú verziu RX 6900 XT za vyše 1500€. AMD je s tým očividne spokojné.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 12:24:45
avatar
ja ted videl skladem tri 6900 XT za 40k a 42k ... sileny
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-28 14:26:13
avatar
to je ironie, nemělá být proti 1500$ ceně RXT3090 výhoda 6900XT právě o 500 nižší cena?

Jako tohle je shitshow jak vyšitá a nezlobte se na mě, jestli se někdo stále bude ohánět cenovou výhodností této AMD karty proti konkurenci, tak je jen zaslepený blázen. A argument že za to nemůže AMD, ale někdo jiný taky neobstojí, jako spotřebiteli co chce na trhu prostě koupit kartu mě je úplně jedno kdo za to může/nemůže
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-28 14:56:23
avatar
Ale samozřejmě že ten argument obstojí, protože to není argument, ale fakt.
Stejně jako že Nvidia nemůže za to, že se RTX3090 prodávají za 65k místo 46k, tak ani AMD nemůže za to, že se 6900XT prodávají za přepálené ceny.
Výrobce pouze doporučuje maloobchodní cenu, ale ta se pak formuje čistě na základě nabídky a poptávky. A teď jsou nůžky mezi nabídkou a poptávkou tak moc rozevřené, že ty ceny jsou zkrátka šílené.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:50:28
avatar
Ono je asi jedno jestli ty karty nejsou skladem nebo jsou ale prodavaji se o 10 000 Kč víc, než mají stát, vyjde to na stejno!
Yossik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 12:21:31

Jako chápu, že nadšence svrbí prsty, ale dát 30k za kartu v době, kdy vlastně ani není žádný důvod k upgradu (pokud teda netěžíte), mně osobně přijde jako hloupost. Za prvé Next-gen her letos moc nebude...vlastně nevím o žádné, která by nutně potřebovala takový železo. Ve 4K a 40-60 FPS v high-ultra si zahrajete 99% procent současných her i s 5700XT. Pro ty co jedou na 1440p nebo full HD nemá 6800XT v aktuální situaci a cenách už vůbec žádný význam. Počkat si rok na RDNA 3 grafiku, ZEN 4 CPU, lepší nabídku dostupných 2K/4K monitorů s rozumnými Hz dává mnohem větší smysl, než to tam ted tlačit na sílu.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 13:16:51
avatar
Nezahraje, mam 5700 XT a po prechodu na 4k jsem musel upgradovat, zatim na 6800 XT a doufam v 6900 XT protoze mainstream minule generace proste na 4k v high/ultra bylo k uzoufani ... (Watch Dogs 2, Kindgome Come, Cyberpunk, The Plague Tale Innocence ale i The Outer Worlds nebo Star Wars Fallen Order, BattleFront II, RDR2) tech her je opravdu mraky co uz to nedavalo a protoze mi zacina freesync na 45Hz tak bylo hrani se starou grafikou mozny jen s posuvnikama pekne dolu, i s 6800 XT mi obcas padaj fps, takze si musim pohrat s nastavenim aby proste minimum pod 45 fps nenastalo, max tak jednou v par minutach, ono totiz udrzet minima je o moc tezsi nez by se mohlo zdar i s highendem.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 13:37:40
avatar
Ti, kteří se vydali cestou nejdříve 4K a pak čekat na výkonnou grafiku to teď mají docela těžké, když ten výkon by vlastně byl, ale nekoupí jej.
kell_01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:01:41

Souhlas a nezapominej na lidi co maji VR to papa vykon je je
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-28 15:00:34
avatar
Přesně tak. Proti VR je ještě 4k monitor pohodička ;-)
Vím to z první ruky, moje RX 5700XT sténá a úpí, když má vykreslovat 3000x3000 pixelů per oko, které by chtěl můj VR set...
Ani když stáhnu detaily a rozlišení někam k 2000x2000 per oko, tak to není žádná hitparáda.
Yossik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 00:16:19

Ale zahraje ...netvrdim, že je to všude na ultra 4K hraní, ale když se někde rozumně ubere, tak sapphire nitro plus 5700XT na avg 40 FPS ve 4K da skoro vsechno. Neni to ideal. Ideal 4K habitat nastane az s novou generaci RDNA3, ZEN4 a standardizaci nabidky dostupnych vysokofrekvencnich 4K monitoru ve stredni tride. To bude tak za rok. Doted byla jakakoliv investice do 4K cistym entuziasmen a nikoliv racionalnim upgradem. ...uprimne touzit po 6900XT jako spáse za 6800XT je celkem cringe ;)
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 09:19:03
avatar
Tak ja 40 fps nepovazuju za plynuly, takze kdybych se spokojil s tak malyma fps muzu hrat na konzoli. 6900 je karta kterou jsem si vybral, ale nedokazi mi ji zatim dodat, takze jsem kliknul 6800 kdyz byla moznost a zatim pouzivam tu s tim, ze si ji pak hned bere znamej. Nevim co je na tom k nepochopeni, ja proste uz roky kupuju jen cipy bez deaktivovanych casti, ale ted to proste sehnat neslo a hrat jsem chtel. Proc ty nemas 5700 ale sels do XT he? Proste pokracuju v rade, 7970Ghz > Vega64 > 5700 XT > 6900 XT ... stejne jako u CPU, ze ty si vybiras jinak je tak nejak tvoje vec, investici do 4k jsem odkladal dlouho, porad jsem cekal na 120Hz 4k ale uz me dosla trpelivost a radeji jsem priplatil za 10bit a zakladni HDR nez za 120Hz a jsem ted nakonec rad, protoze nakrmit 4k 120Hz opravdu s touto generaci nejde a protoze jsem mel 120Hz fullHD tak vim, ze je mi jedno jestli 120 nebo 60 ale ne min, takze s 40 fakt ne a vic jak 60 neni treba, ale to ma kazdy jinak, ja hraju single RPG a 4X
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 12:44:55

Vim ,ze tady je RT skoro neslusny vyraz,ale rad bych vyzdvihnul fakt,ze obe karty jak 6800XT ,tak i 3080 podporuji RT,nejsem zadnym extra priznivcem nvidie,vice se priklanim k AMD kartam,ovsem z hlediska objektivnosti mi tady proste chybi prime srovnani vykonu techto dvou primych konkurentu se zaply RT aspon v tom Metru.Vim ,ze tomu neprikladate zadnou vahu,ale pokud je to objektivni test karty,je az do oci bijci ,ze chybi tohle srovnani.Predem diki za reakci a pripadne rozumne oduvodneni,proc to chybi.Argument ,ze me to proste prijde zbytecne je takovy docela sobecky,nemyslite?
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 13:29:18
avatar
Asi cekaji, az AMD doda slibovany upscaling ... faktem je, ze v recenzich novych karet by mela byt RT kapitola. Faktem taky je, ze zadna z karet neda rozumne 4k s RT bez upscalingu, takze bych na to duraz nedaval, ale kapitolu bych tomu urcite venoval, uz pro to, ze novy grafiky kupujeme na nove hry, jak tu je casto zminovano. Jinak hezky rozbor je treba tady Odkaz v narocnym RT je AMD cca o pulku pomalejsi.
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 13:54:28

Z meho pohledu se takova ta zdrava objektivnost vytratila napric celym spektrem cz serveru ,ktere testuji hw.Je to videt hodne ten hype AMD a na druhe strane zase Intel/Nvidia ,i kdyz u toho Intelu uz i ti uplne skalni fanatici vidi,ze je neco spatne .Tady kazdopadne chodim nejradeji a trochu mi vadi,ze proste ten hype AMD je az misty prehnany,ano,je to pro AMD obrovsky skok a plne si zaslouzi chvalu,ale zminovat v kazdem clanku porad dokola,jak je to nejuzasnejsi ,myslim ze je to trochu prehnane.Samostatna kategorie RT pro karty v high end ma rozhodne smysl,at ma clovek predstavu i o vykonu karty se zaplym RT.Verim ,ze dost lidi ,co vysoli za kartu 25tisic ho bude chtit min. vyzkouset.Uprimne,kdyz dam za kartu pomalu celou vyplatu,tak chci,at to umi vse
petrM78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 14:08:50

tak RT bude chtit asi jeste vic casu a hlavne novou generaci od amd. protoze amd zatim tlaci jen RT stiny, ktery jsou ale ten nejzbytecnejsi RT efekt, narozdil od odrazu nebo globalniho osvetleni. u RT stinu vidis rozdil akorat v cyberpunku, ale tam to je tim, ze standardni stiny maj dost zabugovany, casto vubec nesedi jak by mely, problikavaji, pulzuji nebo divne zrni.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 14:23:26
avatar
AMD netlačí nic, AMD to podporuje tak, jak to používají vývojáři her ... RT si implementují vývojáři her a herních enginů ...

NVIDIA všechny blbne, jak je RT důležité, realita ale je, že RT je prostě neefektivní. Je extrémně náročné a na většinu věcí je lepší použít klasickou rasterizaci, protože to vypadá skoro stejně se zlomkem nároků na výkon.

Právě stíny jsou jediná oblast, kde je RT efektivnější z hlediska použití a může viditelně trochu nějaký rozdíl zanemnat, ale je to náročné na HW. A protože vývojáři her nejsou idioti, vědí že nemá smysl do her cpát RT efekty protože konzole ani GPU to nezvládnou ve větším měřítku a bude trvat ještě generace, než se to změní ...

u her jako Cyberpunk vidíš to, jak se maximálně bude RT u her používat mnoho následujících let, na víc není výkon. Ví to všichni včetně NV, ale ta blbne zákazníky a snaží se jim prodat nové karty i když ví, že jsou na nějaké smysluplné a větší použití s RT slabé ....

Ray Tracing ve hrách je v tuto chvíli jen marketing, nic významného a bez výrazného nárůstu výkonu na několika násobek v následujících generacích GPU, to u toho ještě dlouho zůstane ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 15:13:17
avatar
objektivně je nesmysl dnes podle RT testů vybírat kartu, jediné co to dělá, že to sníží výkon. RT je fajkn věc, ale bude trvat několik generací GPU, než to bude k něčemu. V tuto chvíli je to jen marketing u her a AMD to podporuje stejně použitelně, jako NV ...

Jinak až budou existovat hry, které budou mít jak aktualizace pro RTX NVIDIA tak RDNA 2 grafiky AMD, tak to srovnáme, v současné chvíli ale nelze to srovnání objektivně udělat, protože většina her s efekty RT je má udělané dodatečně a na míru NVIDIA a nedostaly aktualizaci s optimalizací pro RDNA 2

jinak mám pocit, že se spíše vytratila objektivita některých diskutérů a čtenářů. RT si vyzkoušet můžeš, ale objektivně je to v současné podobě s minimálním výskytem ve hrách a s nedostatečným výkonu GPU v této oblasti, prostě okrajová věc ....
DejvCody [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-02-02 12:09:53

Neee... AMD to opravdu nepodporuje stejně jako NV... Viděl si rozdíly ty samý hry AMD vs NV? Světelnost nikde... Jen nějaký pofiderni stíny a odrazy žádný...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-02-02 15:26:13
avatar
mají ty hry update pro AMD Radeon stejně jako dostaly update pro NVIDIA? protože ty hry vyšly bez RT efektů ...
petrM78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-02-02 15:28:37

ehm...microsoft dxr...ehm...microsoft directx 12 ultimate
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 14:31:17
avatar
Metro dostalo RT podporu dodatečně, aktualizací hry je udělaná na míru RTX grafikám na NV, hra nedostala žádný podobný update a optimalizaci pro RDNA 2 ... srovnání RT výkonu ve hrách je tak v tuto chvíli neobjektivní, protože hry které RT mají, jej v drtivé většině dostaly dodatečně na míru udělané NVIDIA kartám a aktualizaci pro RDNA 2 nedostaly, takže to není férové srovnávání ...

jediná hra v současnosti, která má optimalizaci RT pro NVIDIA i RDNA 2 je DIRT5 a ten v našich starších srovnáních máš. Mě osobně v tuto chvíli RT nezajímá, protože jediné co dělá zapnutí RT efektů viditelně, je snížení výkonu ...

RT je dnes jen marketing a AMD to podporuje stejně z hlediska funkčnosti a použitelnosti jako NV ... v u současné generace NVIDIA RTX 3000 a AMD RX 6000 karet nemá smysl výkon RT vůbec řešit, bude to chtít několik dalších generací, než použitelný v nějaký rozumné míře bude.

BTW: pokud se podíváte na náš úvodní test RX 6000 karet, tak tam srovnání výkonu pod RT najdete, takže nelžete, že ho neděláme. Jen ho nebudeme dělat do každého srovnání protože je to okrajová záležitost u současné generace GPU a her nevýznamná a na hranici použitelnosti i v tom téměř neviditelném provedení. Jediné co to dělá viditelně, že to snižuje výkon ... možná za 3-5 let až dorazí další generace enbo dvě GPU a generace her se na tom něco změní ... v současnosti vás ale nemusí vůbec Ray Tracing u her zajímat ... 99% vycházejících her jej nemá, mít nebude a 90% her které RT mají, tak tam není prakticky vidět, za to jen drasticky sníží výkon ... takže dáváme RT u her přesně tolik pozornosti jaký si zaslouží, proto jej máme v uvodních testech jako zajímavost ....
_m0p_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Velmi náročná 2021-01-21 13:27:25

Možná už tady na to autor někdy odpovídal, ale zajímalo by mě proč není testován Metro Exodus s RT efekty. Nevím co si pod pojmem velice náročná představit. V dobách kdy vyšel Crysis, některé grafiky neměli ani výkon na to tu hru rozjet na FHD a High nastavení (8800 GTS tu měla cca 17FPS) a stejně otestované byly. Nemusí to být ani to Metro, mohla by to být jakákoli hra s RT.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 14:17:21
avatar
1, Kromě toho, že RT sníží výkon, tak nic moc viditelně nedělá ...

2, Protože Metro má RT podporu dodatečně, udělanou na míru NVIDIA a hra dosud neobrdžela podobnou optimalizaci pro RDNA 2... srovnání tedy není objektivní

3, jediná hra která má v tuto chvíli optimalizace RT udělané pro obě firmy stejně je DIRT 5, ten jsme v úvodních testech testovali ...

Až vyjde více her, které budou mít optimalizaci RT pro NVIDIA i AMD karty a bude tam RT dělat něco více než jen snižovat výkon, budeme je testovat více. Jinak zůstane vyhrazený speciálním srovnávacím testům ...

v současné době vás ale jako hráče nemusí výkon současných grafik pod RT zajímat, protože je to okrajová záležitost a než se to více rozšíří a bude ve hrách nějak zásadnější, bude tady 1 nebo 2 další generace GPU, které na to možná budou mít smysluplně více výkonu ...
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 15:19:38

Dekuji za vysvetleni ,nicmene pouzivat termin,ted vas to nemusi zajimat jako hrace,no nezlobte se na me,ale doslova rikat lidem ,co by meli,nebo nemeli chtit,v tom sesnad shodneme,pokud existuje Dirt 5 a podle vseho ji mate k dispozici pro testovani,proc ji nezarazujete do primeho srovnani s konkurenci?Verim ,ze je zde mnoho lidi,ktere to zajima.Pokud je hra optimalizovana v RT pro oba vyrobce,tak nam ukaze realny vykon obou primo srovnavanych karet,v opacnem pripade to vypada,jako by jste nechtel,aby se ukazaly realne vysledky v RT,ja vim ,ze i v optimalizovane hre vyjdou lepe pro nvidii,jde spis o to,aby bylo realne videt,o kolik.Nechapejte me zle,nejsem zadny nvidia podporovatel, mam rad kvalitni hardware idealne v co nejlepsim pomeru cena/vykon a je jedno,ktery vyrobce ho zrovna nabizi,chapu ,ze mate spatne zkusenosti s nvidia pristupem ,ale ty vyrobky za to prece nemohou.Rad bych i pripomenul prezentaci pri predstaveni 6000 rady,kde bylo predstaveno RT jako nova funkce karty.AMD se s tim vytahlo,tak je skoda,ze tady se to zase schovava zpet do supliku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 16:35:24
avatar
otestovali jsme to, výsledky máte na webu, nic se od té doby na tom nezměnilo. Pořád to platí, jak to je.

až se objeví více nových her s RT v základu a hlavně s optimalizací pro obě značky, tak se na to podíváme zase. Ale v tuto chvíli není na co se dívat. nevyšla žádná nová hra, kde by RT mělo nějaký přínos a hlavně bylo použitelné bez DLSS a dalších berliček snižující kvalitu obrazu.

nic se neschovává, ale věnuje se tomu přesně taková pozornost, jakou si to v tuto chvíli významem a použitelností zaslouží ... karty neprodáváme, nemusíme vám jako marketingové oddělení NVIDIA lhát, že RTX je něco, bez čeho se neobjedete a co bude v každé hře atd. Pravda je, že RT je a bude ještě dlouho nevýznamná okrajová záležitost, kterou je lepší vypnout, protože ten minimální vizuální přínos nestojí za ten úbytek výkonu a existují věci na které lze ten výkon GPU využít lépe ... RT se budeme věnovat nadále ale v tuto chvíli drtivá většina her jej nemá a mít nebude a ty co jej mají, tak většina jej má nepoužitelně nebo neviditelně a nestojí za ten výkonový dopad ....
_m0p_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 16:49:17

v současné době mě jako hráče zajímá jak hra na daném HW jede a ne to jestli je nějaká aktualizace pro nové grafiky. AMD si za to může samo že na RT vlnu naskočila až s generačním odstupem. Kdyby ty grafiky měla dřív tak ty hry mohly být optimalizované dávno i pro ni. Hry jsou čím dál náročnější a vždy bude nějaký efekt který se bude muset na některých grafikách vypínat, protože na něj daná karta nebude stačit. Takže za 2 generace budou hry náročnější a pochybuji že výkon grafik stoupne natolik že vývojáři her nebudou vědět co sním a hry nám poběží na stovky FPS s nastavením na maximální detaily v 8K. Hra je asi podle Vás stále aktuální když jí máte ve výběru testovaných her. Vždyť když tu hru otestujete, tak jak je, tak budete objektivní jak nejvíc to jde, nebo se pletu? Předložíte fakta, jak hra běží v současném době na současném HW.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 17:37:12
avatar
testujeme to, co stojí za to testovat, nejsem marketingový pracovník nebudu se zabývat marketingovou technologií což v tuto chvíli RT ve hrách je ... nic víc. RT je zajímavý mimo hry ale ne pro hry samotné, je to neefektivní plýtvání zdroji v tuto chvíli ve hrách jen technologická zajímavost a tak jsme ji také otestovali a testy toho na našich stránkách najdete.

Metro máme v našich testech snad od jeho vydání a nikdy jsme ho s RT do běžných srovnání nedávali a nebudeme tak dělat ani teď ...
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:09:49
avatar
rovna testuju 6800XT Nitro+... V BF5 efekty neviditelne ubira to 50% vykonu - meril jsem to do recenze to zanesu ale zapinat bych si to u sebe doma rozhodne nezapinal.. radsi 100fps ve 4K bez RT nez mit 50FPS s RT a pritom obraz je stejny..
Alferi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 15:20:29
avatar
Na GPUreport jsem koukal, že 6800XT jde i velice dobře podvoltovat, s úsporou kolem 50W a týmž výkonem, což by určitě zajímalo toho, kdo by při tom ranci, co ta karta stojí, nechtěl pořizovat ještě silnější zdroj.

K RT - toho nějak zvlášť neželím. Děla to obraz o něco pěknější, ale ne tak velkým rozdílem, aby to pro mě hrálo roli. Deficit ale AMD má s nedostupným upscalingem - DLSS jsem si vyzkoušel u Metro Exodus, Death Stranding a Cyberpunku a všude přináší významný nárůst fps při pořád hodně ostrém obrazu (rozmazaný pocit nemůžu potvrdit).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 16:33:27
avatar
DLSS je kravina a za tím si stojím ...

není to nativní rozlišení, většina také zapomíná na to, že DLSS dokáže zpětně upscalovat jen něco! nedokáže to s dynamickými efekty, ty zůstávají v nízkém rozlišení, takže já si koupím grafiku za 30 tisíc aby s ní hrál v horších detailech? DLSS je prostě rozmazané s dynamickými efekty v nízkém rozlišení je to horší než nativní obraz, tak jaký to má smysl? Na jednu stranu chtít mít maximální detaily včetně RT a na druhou stranu si nechat ten obraz a další věci rozmazat a s nížit detaily?

DLSS je berlička, aby NV mohla lidem RT prodávat ... přitom ani její karty na skutečně rozumnou použitelnost RT nemají prostě dost výkonu. DDWorld.cz neprodává grafiky, není marketignovým oddělením ani AMD ani NV a tak vám můžeme říci, za co RT stojí a proč se jím prostě u této generace GPU a her vůbec nezabývat ...
petrM78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 17:06:28

Citace:
většina také zapomíná na to, že DLSS dokáže zpětně upscalovat jen něco! nedokáže to s dynamickými efekty, ty zůstávají v nízkém rozlišení

muzes dat prosim zdroj? to slysim prvne. vsude se pise ze dlss funguje tak, ze kompletne cely vysledny obraz, ktery je vyrenderovan v nizsim rozliseni upscaluje do nativniho rozliseni monitoru. a ze vysledny obraz muze byt nekdy lepsi nez nativni rozliseni si snad v death stranding videl...
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:07:51
avatar
DLLS je pouhy upscaling nic jineho... z hovna polivku neudelas.. mam doma RTX kartu i 4K monitor zkousel sem to a neni o co stat..

lepsi volba je bud snizit detajly nebo snizit rozliseni nez to ojebavat nakym algoritmem co ti scenu pocita v mensim rozliseni a pak to dopocita.. podobne funguji neketere 4K lepsi TV ktere tak v realnem case prevadi 1080p TV signal to 4K.. je to sice lepsi ale nativni 4K je proste uplne nekde jinde
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:36:19
avatar
A na com teda potom robia tak dlho AMD a Microsoft, keď to je jednoduchý upscaling?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:45:59
avatar
zásadní nedostatek DLSS je, že to není univerzální technologie a standard ... do her se musí složitě implementovat, před tím se to musí skrze AI naučit a ještě na to potřebuje specifickou konstrukci GPU NVIDIA ... tahle technologie prostě nebude nikdy běžně součástí her, pokud si to NVIDIA nezaplatí nebo s tím tvůrcům her nepomůže ...

DLSS je prostě z principu blbost, nemůže to fungovat pro všechny a všude ....

Co dělá AMD s MS (a SONY)? pracují na něčem podobném, tedy inteligentním upscalingu, který by ale fungoval všude, jednodušeji a fakticky vzato to byl standard ...

já neříkám, že podobná technologie je úplný nesmysl, na slabších GPU to smysl má, u konzolí speciálně .... ale říkám že je to nesmsl na silných GPU, které si za ty horentní sumy kupujeme, abychom mohli hrát v plných detailech a maximální kvalitě tedy bez upscalingu ...
petrM78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 19:07:20

dlss 2.0 pouziva obecnej model, slozity na implementaci, v cem konkretne? potrebuje to jen obraz v nizsim rozlisenim a vektory pohybu, ktery se predavaj ovladacum, ktery se staraj o zbytek. specifickou konstrukci? spis jen jednotky pro akceleraci AI, klidne by to mohlo bezet na M1 kdyby k tomu byla vule, jejich neural engine pocita to stejny co tensor jadra...s nekteryma hrama maj i ve 4k nejvykonejsi grafiky problemy i bez RT, na 8k ktery tu bude v highendu za 2-3 roky nebudou grafiky dostatecne vykony jeste spoustu let...prvni verzi dlss neresim, ta stala a stoji za hovno, to je fakt.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:29:30
avatar
tak kromě toho že o tom mluví každý, kdo DLSS aspoň trochu rozumí, je to snad jasné už z principu jak ta technologie funguje ...

ale mám za to že o tom víš, když se pouštíš do diskusí o DLSS ...
petrM78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-21 18:56:07

ne nevim, takze prosim o zdroj, z principu funkce to totiz vubec jasne neni, z toho vyplyva opak.
petrM78 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-26 16:47:27

stale cekam na ten zdroj....
Stasek1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 17:40:08
avatar
Ještě sem zde nepsal ale teď se musím ozvat, souhlasím s tebou a nechápu některé hráče kterým je jedno ze zaplatí 20-30 tisíc za kartu a pak hrajou s RT a dlss a čumí na rozmazaný obraz, sám mám 3080 hrál jsem cyberpunk ve 4k s RT a dlss a připadalo mi že sem se vrátil v čase o 10let, zasmál sem se vypnul tu blbost i dlss a ve 4k na ultra krásná grafika i plynulost.To samé i jiné hry v RT,to dlss je strašná hovadina.Jo neřeknu kdybych zapnul RTx a hra jela krásné plynule bez dlss nebo kdyby dlss nevypadalo tak hnusně a bylo by okem nerozpoznatelné tak by to mělo pro mne smysl.Jinak ať si strčí celé rtx do prdele.Divná doba dneska
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 07:11:26
avatar
Jsou to zloději, nedám za kartu víc jak 15000kč. Ale, dokut budou lidé za ty nekřesťanské peníze kupovat, tak to dolu nepůjde...
StahlGAMING [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 14:17:58

Tak kamošovi prišla Shapphire RX6800 Nitro + cena nekrestansky 860€ čakal na ňu 6 týždňov. Dodávateľ mal aj RX6800XT verziu a držte sa za 1 200€ (chcel som ju zobrať čakal som cenu tak 1 000€). Tak toto sú ceny čo sme tu ešte nemali a čo čert ti nedá??!! Začala sa mi srať GTX 1070 samovoľne lietajú otáčky hore dole prepastoval som a nič teploty idú na 89°C stupňov ventilátor na 80% bedňa sa začala dvíhať zo stola ... zrejme ma neminie kúpa novej karty v tých najhorších časoch
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 14:28:21

Tak to je hodně zvláštní. Pochopil byl artefakty, nebo vypínání grafiky, ale že by chladič přestal stíhat? Co ventilátor není přidřený? Pokud grafika jinak neblbne, zkusil bych alternativní chladič od arcticu accelero mono plus. Opravdu toto je vážně divné selhání z ničehož nic u teplot.
StahlGAMING [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 20:17:57

Ono to zacalo asi tak pred 3 tyzdnami z nicoho nic sa zacali dvihat otacky a teploty hovoril som hmmm asi pasta je v riti tak som rozobral a prepastoval, samozrejme som uz aj vycistil ventilatory a radiator. (nepomohlo 0 efekt). Nie je to ani s biosom ani s ovladacmi uz 6 mesiacov som neupdatoval GPU a vsetko islo ako ma az teraz som updatoval a stale nic.Nieco podobne som mal so 6950 s tym, ze tam som mal uz aj na monitore rozne "ciarky". Sere ma to lebo som chcel RX 6800/XT no za to tolko nedam, ale momentalne si vybavujem RTX 3070 od Palit pro gamming oc za 640€ co uz znie celkom slusne.

Edit: uz mi zacali crashovat hry cca po 10 min black screen a ma vyhodi na desktop bez erroru otacky lietaku ako sa im chce nedaju sa kontrolovat. Skynet sa ozil.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 20:34:39

Ok, tak si kup rtx 3070 a mě pošli tu 1070.
Osobně ji odvezu do sběrného dvora. Přísahám ;)
StahlGAMING [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 21:14:16

https://drive.google.com/file/d/1z5no5n6xFyaITulhavbZmBc_0vi0KkCM/view?usp=sharing
tu je ta potvora...
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-22 14:32:40
avatar
Zkus ty vetracky oprasit, vyndavaci predpokladam nebudou tak jen ocistit a zakapnout olejickem na sici stroje treba a preflashnout bios.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - gpu 2021-01-23 01:21:14

Caute majstri, nahodil som novú RX 6800 Nitro a v niektorych hrách sa mi gpu fláka od 50% do 80% (napr. AC Odysey,WWZ,BF5,SotTR). Môže to byť procesorom? Mám R5 1600. Ak áno aky najlacnejší CPU dať aby karta fičala na 99% ? Doska B350. Díík
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-23 09:26:46
avatar
Jaky mas nastaveni? V-sync, fps limiter? Karta nemusi byt vytizena pokud omezis fps. Pokud to omezeny nemas, mrkni jestli vykreslujes do full screenu radeji nez do okna i borderless, treba Disco Elysium se nema rado s enhanced sync, mozna her bude vic, vypni chill. Mas kde to jde zapnuty DX12 ci Vulkan nez DX11?
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:24:43

v-sync nepouzivam, limiter tiez ziaden...v amd ovladacoch tiez mam vsetko vypnute. Ked sa dá vzdy dám DX12/Vulkan.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-26 19:23:43

Nevím jestli to není vtip, ale RX 6800 si pořizovat k procesoru R5 1600 je opravdu zvláštní. Pokud je to myšleno vážně, pořiď nějakou levnou B450 a R5 3600 a bude to rozhodně vyváženější sestava.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-28 17:24:35
avatar
No než dávat takové obecné doporučení, tak by asi bylo dobré poradit, aby se podíval, jestli má hodně zatížené CPU a je to tedy ta brzda.
Třeba je problém někde úplně jinde...
Navíc pokud se nepletu, tak i pokud zjistí, že ho opravdu brzdí CPU, tak do B350 jde ta R5 3600 dát, takže nutně měnit desku nemusí.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-29 11:13:28

Jo na desce může ušetřit to je fakt.
Ohledně toho zatížení cpu. V Afterburneru pokud ho tedy používá se R5 1600 ukáže podobně vytížený jako ten R5 3600. Rozdíl je v IPC a tedy FPS. Mě třeba R5 2600 vytěžoval RX570 na 100%. Vyměnil jsem ho za GTX 1660s a vytížení CPU zůstalo stejné, jen vytížení grafiky padlo v průměru na 90-98%. Tzn malý bottleneck se u toho procesoru již projevuje, přitom vytížení jader je na chlup stejné. No a pokud vemu přímý úměr s RX 6800, tak R5 1600 musí opravdu hodně brzdit tu grafiku, bez ohledu vytížení CPU.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:17:08

Vymenil som dosku+cpu za MSI B550 + R5 3600. Zlepšilo sa to, ale napr. Assasin Odysey vyuzitie cpu cca 55% a vyuzitie gpu cca 80-85%, takže asi ani tá R5 3600 nezvláda taku gpu. Pri AC:O sa touto vymenou zvýšil výkon o 12%
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:36:06

Paráda máš konečně vyváženou sestavu. Teď ještě pořídit pořádný monitor
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:54:50
avatar
sak ma 1440p, to je pro tu kartu idealni rozliseni .. to co popisuje mi delal Cyberpunk .. vytizeni CPU a GPU prabidny, maji tam nejakou krpu a nejelo to jak ma, po vymene desky mi to frci krasne naplno a pritom jsem jen nabootoval do puvodnich Windows, ani jsem nemenil ovladace, nekdy se ty hry chovaji divne pod Windows a najit pricinu se mi nepodarilo
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 21:12:20

Jo toho 1440p monitoru jsem si nevšiml. Co jsem tak koukal po videích, tak v tomto rozlišení je RX 6800 obvykle vytížen na Ultra kolem 85-95% napříč platformami AMD i Intel. A také záleží jak v které hře.
Nicméně je dobré brát ty % s jistou mírou tolerance.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 22:54:57

Cyberpunk nemám a dokedy ta hra nebude dorobená tak ani neplanujem... AC Odysey nahodou nemas ? v bench. ake mas skore. Ja 2k / Ultra / AA na 3tie políčko, vysledok 63fps.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 23:11:49
avatar
Z AC mam jen stary Origins.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 23:27:01

Zde Odkaz sice RX 6800XT a R7 5800XT, ale ve 1440p jsi na tom dobře.

Ber to jen orientačně s rezervou.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-02-01 22:27:30

No pozerám že on má XT + ryzen 5000 a o moc lepšie na tom nie je. Asi to bude z mojej strany ok.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:12:05

vtip no neni, moju RX5700XT som predal za 700e, nová RX6800 stojí 730€, takže som len vymenil
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 22:30:03
avatar
To se fakt najde šílenec, který zaplatí 700€ za kartu, která stála 400€ nová před minimálně rokem?
Nezlob se, ale to mi přijde příliš přitažené za vlasy i na tuhle bláznivou dobu.
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 22:59:18

Si pozri bazoš, od 600€ po 750€ sa tam tie karty predavaju.
Ano máš pravdu je to šialenstvo aj podľa mňa, ja by som za tú kartu nedal ani 500€, ale ja si nesťažujem že gpu nie sú, upgrade zdarma
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-30 15:23:51
avatar
Vypada to, ze SAM jde zapnout i na Zen2 ... po upgradu desky na X570 (dosla mi s Gigabyte trpelivost, bud se na X370 vykaslal nebo mu to proste dlouho trva) a aktivaci v BIOSu se v ovladaci grafiky zmenil Memory Pool na Large Memory Pool coz ma byt indikace ze to je zapnuty.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:36:45
avatar
Zapnout to lze uz nejakou dobu i na prvnich zenech ci zen+ s aktualizovanou b450 deskou a starsi kartou. Jen co jsem cetl, tak to ma pry prinos spise nulovy az zaporny. Osobne tomu dam sanci az nekdy dorazi 6800 (momentalne otevrena objednavka jiz 65dni).
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 15:47:42
avatar
nj, me se pro X370 bohuzel Gigabyte vyflaknul na novy biosy, mozna jeste prijdou, ale to uz me zajimat nemusi, navic kdybych vedel, ze ten CPU chytne druhy dech tak jsem tak dlouho necekal, rozdil SAM ON a OFF taky nevidim, bud je to tak, ze proste pro zvyseni vykonu musi byt Zen3 nebo bych to musel otestovat v nejake SAM friendly hre s merakem a asi zadnou takovou ani nemam
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 17:52:52
avatar
Tady jsem dohledal clanek o Zen 2 a SAM Odkaz takze ja jsem happy zjistil jsem, ze mam Borderlands 3 tak to pak zkusim testnout na tom, v ni by SAM mel byt meritelnej akorat to prepnu na FullHD kde se to projevi, mozna to neregistruju protoze 4k
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 21:34:52
avatar
Joooooo slape to joooooo

Se SAM OFF = 156,588062159411
Se SAM ON = 161,719888017247

prumer v Borderlands 3 ... 3.2% navrch, zadna slava, ale dulezity je ze to facha pro budoucnost, podle netu to ma byt vic, ale vsude jsou testy v DX11 ...

tak jsem to pretestoval v DX11 a tam to nijak lepe nevyslo, se SAM ON to je vzdy lepsi, tudiz to chyba mereni nebude, ale jen o cca 2-3 fps coz mi neprijde jako tech 5% co ma byt u Zen 3, takze rozdil tam je, ale marginalni alespon u Borderlands 3
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 21:14:54

65 dní je sakra dost. Obávám se, že za tu cenu té úvodní objednávky budeš čekat hodně dlouho. Ještě že máš tu Vegu 56, musím zaklepat, ať drží.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 21:48:43
avatar
Nastesti mam krom toho jeste i nejake polarisky do foroty. Vazne si zacinam mit za zle, ze jsem neveril tem referencim a nevzal tehda hned tu referencni xt :/ Veril sem, ze behem ledna bych se opravdu i mohl dockat, s prodejcem sem komunikoval minuly tyden a nechce rikat uz radji ani zadne odhady o.O
Navic se mi povedl jeste jeden nestastny kousek - na prelomu roku jsem trefil lehce zvyhodneny ryzen 5900x a ja mel takove stesti, ze mi prisel kus, ktery po dvou dnech intenzivniho laborovani musel hned na reklamaci. Za tech 20 let co se tomu venuju sem jeste vadny cpu nikdy nepotkal..tak zacinam mit pocit, ze to uz je snad nejake prokleti :o)
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 21:59:00
avatar
ty jo me uz umrela hromada HW, ale CPU ani jeden to je fakt smolnej zolik
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 22:14:50
avatar
no mi donedavna taky ani zadne stare cpu mi nikdy neodeslo...bud sem se ho nekde zbavil, nebo doted lezi ve skrini Nebyt ted aspon v pchw tahle mizerna doba, tak to beru sportovne, proste se to nekdy stat muselo. Takhle je to jak nejaky zly sen Jenom cekam kdy vyleze skryta kamera
Tommy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 23:12:52

mittar myslíš že to pojde aj mne na B550 ?? ako to najdem...
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-01-31 23:31:24
avatar
vyzkusaj, MSI mam pocit to taky povolilo pro Zen 2, stahni si posledni BIOS Odkaz zapni Above 4G a resize-BAR, dej CSM Support na disabled a pokud ti v prostredcich u grafickyho adapteru ve Spravci zarizeni naskocil krom Rozsahu pameti i Velky rozsah pameti tak to funguje
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-02-02 10:42:46

Jako recenze dobrá, ale chybí mi tam jeden podstatný údaj a to přesná váha na gramy. Ty grafiky jsou totiž tak nedostatkové a tak předražené, že za chvíli ji budete muset v obchodě vyvážit zlatem v poměru 1:1, nebo tam nechat obě ledviny a plíci jako bonus ...
Kde jsou ty doby, kdy se za high-end platilo 12-14 tisíc
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Čtvrtek, 19 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 479x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Úterý, 17 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 892x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCPondělí, 16 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 902x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Pátek, 13 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1380x
Komentářů: 0
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!Středa, 11 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1164x
Komentářů: 1
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024Úterý, 10 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1211x
Komentářů: 3