HD2900PRO v testech – Trhač asfaltu v mainstreamu! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 25 září 2007
Přejít na obsah
HD2900PRO v testech – Trhač asfaltu v mainstreamu!
HD2900PRO - Výkon a závěr

 

  • HD2900PRO - Výkon

Grafickou kartu mělo k dispozici již několik redakcí a pár recenzí se stihlo objevit na internetu. Zajímavé testy jsou na pclab.pl a jeden je i na tweaktown.com. A výsledky?

vista

Oblíbený, ale nepříliš vypovídající 3DMark06 ukazuje potenciál HD2900PRO. Karta poráží i GF8800GTS 640MB!

HD2900PRO-stalker

HD2900PRO-prey

HD2900PRO-oblivion

CoH

V několika testech her, které se objevily, se výkon dal celkem odhadnout. Někde nižší takty příliš neznamenají, ale jinde stáhnou výkon hodně dolů. Každopádně výkonu má tahle karta za danou cenu skutečně hodně ...

HD2900PRO-spotreba

Spotřeba karty byla často diskutovanou záležitostí. Nakonec se ukazuje, že mezi HD2900Pro a GF8800TS 320MB je rozdíl jen pár wattů v 3D. Tedy ani jedna není zrovna vzorem úsporné grafické karty a ani jedna si nemá, co vyčítat. Zajímavé je ale HD2900PRO vs HD2900XT. Když si vezmeme, že rozdíl v taktech je celkem minimální, tak rozdíl spotřeby je dost velký.

oc

A když už jsme u těch taktů. HD2900Pro jde taktovat normálně jako HD2900XT, tedy výborně a byl by to hřích ji nenataktovat řekněme na úroveň, kam patří - tedy minimálně na HD2900XT.

  • Závěr

HD2900PRO je přesně to, na co jsme se těšili. High-end za mainstreamovou cenu. Ta je v případě HIS HD2900PRO necelých 7000 korun s daní a to HIS obvykle nepatří k nejlevnějším výrobcům. To znamená jediné. Pokud HD2900PRO bude dobře dostupná, ATI po vyřazení GF8800GTS 640MB vyřazuje i druhé žhavé želízko Nvidie na trhu grafických karet. GF8800GTS 320MB je zkrátka pomalejší a dražší a s mnohem nižším potenciálem. Navíc HD2900PRO lze nataktovat na úroveň HD2900XT a výše a tím pádem dostáváme kartu, která, jak víme, dokáže solidně prohnat i GF8800GTX a sem tam i překonat a to je grafické řešení za minimálně 13500 korun!. A to se teď stále bavíme v případě HD2900PRO o grafické kartě za 7000 korun!

    Bohužel je tu ale právě otázka, zda bude karet dostatek. Mám informace, že by jich mělo být relativně dost, takže zase taková rarita to nebude. Na druhou stranu je nutné říci, že se jedná skutečně o jakýsi výprodej R600 jader, protože ATI již vyrábí vylepšená RV670 tak, aby HD2900PRO byla s největší pravděpodobností ještě letos, nahrazena novou, výrobně levnější a přesto výkonnější verzí. Na to si ale ještě nějaký čas počkáme. Teď tu máme HD2900PRO a minimálně do vydání RV670 nebo konkurenční G92, je bezkonkurenčně nejlepší nabídkou na trhu. HD2900PRO je zkrátka ztělesnění představy o současné high-end DX10 výkonné grafické kartě za skvělou mainstreamovou cenu.

Gigabyte-8800Ultra-17

Na původní recenzi DDWorldu této karty se můžete brzy těšit - kartu dostaneme v nejbližší době. To snad budu mít více podkladů pro zhodnocení této karty a více informací o její dostupnosti. První dojmy jsou skvělé a myslím, že nejsem sám, co doufá, že v podobném duchu se co nevidět objeví nějaké to řešení kolem 5000 korun, tedy třeba právě HD2900GT.      

    

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anonymní  - TAK TO BOMBA 2007-09-25 21:54:14

Hm,tak to je zaujimavy kusok za 7k trochu taktnut a za 8800gtx mam usetrenych 10 litrov
uz sa tesim ale si pockam na 9x mainstream
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 22:36:49
avatar
U 3DMarku, kterej já osobně moc nehraju, mám pocit, že poráží verzi ve 320MB, nikoli 640MB....aspoň v tom grafu co je tu uveden.
Jinak výkonově je zhruba na úrovni 8800GTS 320MB, někde má navrch, někde je na tom hůře...a při zapnutém AA je na tom hůře téměř vždy...těží díky větší paměti hlavně při rozlišeních 1600x1200 a více, což, jak se domnívám, není pro většinu lidí rozhodující, protože je otázka, kolik lidí na tak vysoké rozlišení hraje a jestli vůbec na to bude mít dostatečný výkon v DX10. Uvidíme jak to bude s cenou a hlavně s dostupností, někde jsem četl jobovku, že jich moc není a nebude...jestli půjde nataktovat, tak by to byl zabiják i pro 2900XT škoda že ten hluk se nepodařilo snížit...Každopádně pokud bude v ceně kolem 6000, tak není co řešit a NVidia by měla rychle vydat nový mainstream.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mimochodem 2007-09-26 08:47:43
avatar
Mimochodem ona 8800GTS jde taky celkem slušně přetaktovat. To nadšení bych trochu brzdil, za stejnou cenu jako GTS po roce čekání prostě fanoušci ATI dostanou stejný výkon jaký fanoušci Nvidie mají už rok

V oblivionu i ve stalkrovi ji 8800GTS 640 poráží, v oblivionu i preyi dokonce i GTS320. Takže spíš trochu propadák než trhač asfaltu ne? Nebo to má být pro změnu opět konkurence pro 8600 a ne 8800? ))

Koukám, že "trhač asfaltu" se tady celkem ujal ))) (c)
Tim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Digital Doom 2007-09-25 22:58:01

Ahoj, DD, mám otázku trochu mimo mísu, na vaší testovací sestavě použiváte AMD64 X2 5600+ sAM2, koukal jsem na testy ultry, nesrážel max. počet fps, byl dost výkonný pro tyto grafiky? A ještě otazka ohledňe 2900pro, už asi dlouho sleduješ hardware, nevíš jestli v jejím případě výrobce použil slabší součástky? Nerád taktuju, proto by mě zajimalo, jestli by taktování na uroveň 2900xt bylo opravdu neškodné - tedy by vlastně vůbec nedocházelo k nestabilitě, a součastky(pokud byly použite stejné) by pracovaly v standartním režimu? Nevím jak postupují výrobci v takových situacích. Zapoměl jsem ještě na jednu věc, kdysi jsem tady použil funkci forgot password, jenže přišlo mi nové heslo, a já si ho nemůžu zapamatovat, je možnost ho zaměnit na původní?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-25 23:55:17
avatar
Ne ty nejvýkonější CPU AMD jsou na tom dobře, samozřejmě že u tak výkoných karet je silné CPU vždycky přínos a na kraj možností Grafiky nelze narazit s dnešními CPU, ale 5600+ to učitě nebrzdí ...

2900PRO je jen podtaktovaný a přeznačený HD2900XT ... je to to samý ...

No heslo by snad mělo jít změnit v administraci daného učtu, myslím
Raoul Duke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-26 10:53:59

digitaldoom napsal:
...na kraj možností Grafiky nelze narazit s dnešními CPU, ale 5600+ to učitě nebrzdí...

trochu zmatený tvrzení
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 11:09:07
avatar
Tak jinak Kupříkladu 8800GTX nebo HD2900XT ... se silnějším CPU je tam nárůst FPS vždycky a slušný. je rozdíl mezi třeba Core2Duo na 3,0 a 3,6 ... ale proscesory typu 5600+ nebo E6550 to určitě nebrzdí, že by nějak významně strhávali hodnoty FPS
Raoul Duke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-26 11:23:56

mezi C2D na 3 a 3.6 je rozdíl nula, pokud vrdíte opak tak vlastě zpochybňujete druhou část tvrzení: ... ale proscesory typu 5600+ nebo E6550 to určitě nebrzdí... a taky většinu testů které jste od začátku DD publikovali...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 11:39:31
avatar
chjo tak ještě jinak nikdo netvrdí, že rychlejší CPU není lepší avšak rozhodně se nedá říci, že by CPU typu 5600+apod brzdili nějak tu grafiku, kdybychom se bavili třeba o X2 3800+ nebo Pentiu DualCore tak ano, ty už by nebyly pro tu grafiku vyrovaným spolupracovníkům ... rozumíte mi ?
Raoul Duke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-26 12:30:35

takže jsme se zase dostali k tomu, že
digitaldoom napsal:
...na kraj možností Grafiky nelze narazit s dnešními CPU, ale 5600+ to učitě nebrzdí...
je zmatené tvrzení,
zmatené je jen proto že 5600+ stejně jako E6550 jsou přece dnešní procesory , o tom jestli jsou dostatečné jsem mluvit nezačal a s tím že jsou, plně souhlasím
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - skoda 2007-09-26 08:05:14

skoda, ze sa za VOBEC nepohrali s tym nepodatenym (hlucnym) chladicom

2dd: "rozdiel je len par watov v 3D"...ale ten rozdiel(25 W) znamena kupu 500W zdroja (8800GTS bezi na 400W Enermaxe aj pretaktovana)

takze pre mna zasa nic...pockam na rv670
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bomba? 2007-09-26 08:58:38

Tahle karta by byla bombou, pokud by byla stejně tichá jako konkurenční 8800GTS. Po přečtení tohoto článku bych si ji taky chtěl koupit, ale raději půjdu do 8800GTS, protože vím, že ji ani ve 3D neuslyším, a to ani když ji přetaktuju. Stále budu mít větrák na 60%-65%, což je stejně hlučné jako ostatní komponenty. Škoda, tohle by AMD asi hodně vytrhlo trn z paty, ale takhle budou jejich akcie stále padat....
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 09:13:10

S tou hlucnosti ses osel ...

Radeji bych sel do te ATI .. protoze jsem ji videl za 6200Kc s DPH ...
A kdyz k tomu koupis

Arctic Cooling Accelero S1 + 12Cm fan vetrak ktery zapojis pres redukci na nizke otacky ,tak dosahnes jeste lepsi teplot nez u Nvidie a hlavne nemluve o tichosti
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 10:01:47

6200Kc?? a kde? daj link..ja som videl sapphire za 7500,-Kc (512 MB) a 8100,- (1GB RAM)
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ceny a chladic 2007-10-11 19:22:16
avatar
HD2900Pro startovala na 6000,- za 512 DDR3 a pro obrovsky zajem sly ceny nahoru. 5.10. nejlevnejsi tesne nad 6 tis., 8.10. nejlevnejsi 6700,- (objednal jsem, cena garantovana, snad i prijde :-) ) a dnes nejlevnejsi za 7300,-. Je to jako s Maseratti, omezene kusy = nekdo si masti kapsu ATI to ale neni a diky za to, ze vydala luxus za lidovou cenu... Jinak samozrejme souhlasim s vymenou chladice, ale to je uz jen vychytavka, 5% ceny karty. A nejsem ani priznivec ATI, ani NVidie, ale priznivec hrace...
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 10:28:38

nejsem. nepotřebuju lepší teploty, do 80C je ta karta bez problému(vždyť zvládá i přes 90C). Navíc nepotřebuji mít grafiku tišší než ostatní komponenty, že ano. Logicky mi stačí, aby byla stejně hlučná jako ta nejhlučnější komponenta (asi CPU nebo zdroj - AC Freezer, Fortron).
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: TAK TO BOMBA 2007-09-26 10:32:52

Joto napsal:
Hm,tak to je zaujimavy kusok za 7k trochu taktnut a za 8800gtx mam usetrenych 10 litrov
uz sa tesim ale si pockam na 9x mainstream


10 Tisic to nee, normalne se da levna GTX sehnat kolem 13 000,- a kdyz se budete snazit tak za 11 000,-. Ultra je od 15 000,- vys
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TO: DDoom 2007-09-26 11:59:24

Opet ohromny orgasmus nad kartou ATi, cist tvoje komentare to je jako cist blepty z marketingovych oddeleni. Cele je to psane v duchu "tak konecne ATi neco ma, a muzu si zacit vyskakovat"..

Pokud bych to mel shrnout trochu vic objektivne, tak je to defacto zamaskovany slevneny R2900XT ktery zacina byt na obtiz. Cena na vykon je samozdrejme vynikajici, a za tech 7000kc je to urcite (pro majitele mohutneho zdroje) vyborna koupe. Jedine co muze lidi porad trapit je ta spotreba a s ni spojeny dost nechutny hluk. Zkratka R600 je takovy novy Prescott..
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 14:04:36
avatar
Ja sem si za vic nez 4 mesice co tu kartu mam nevsim ze by byla nejak hlucna - v klidu ji neslisim a v zatezi je jen ve hrach a u nich mam pustenej zvuk .........
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 15:34:15

Samozdrejme ze pokud jsi do ni investoval, tak si nacpes treba vatu do usi. Hlavne je nutne ji ted obhajovat az za hrob. Oba vime, ze v zatezi je hlucna vic nez je zdravo.. Obecne ta karta neni spatna, ale teplota a datum vydani s ni nedelaji zadnou revoluci ala R300. Jedine co mluvi pro R600, je cena. ATi musela jit proste uz ze startu dolu, i kdyz naklady na vyrobu nejsou o moc nizsi nez u GTX. Vyplyva z toho akorat to, ze nVidia na vydelava, kdezto AMD ma zisk o moc mensi, protoze za 14tis to proste prodavat nemohli.
Neznámý  - Hluk 2007-09-26 18:37:36

Zase neni takovej problem si koupit jinej chladič víš Myslim že soudit kartu podle hluku(chladiče) je trochu zvláštní
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 23:33:26

NO na tohodle drobecka tech chladicu na vyber moc nebude.. Taky bych vzal v potaz cenu, za dve kila ten chladic koupis tezko.
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-11 19:31:15
avatar
Sam obvinujes z nadrzovani a jsi typicky priznivec jedne strany. (priznas si to, nebo ne?) Je to proste nejrozumnejsi volba pro dnesni dny, za mesic muze byt vsechno jinak. Ze clanku jsi hluk asi objektivne hodnotit nemohl, nebo mas linky na mereni decibelu obou karet? Rebel pise o zkusenosti a ty branis nejake v sobe utvorene dogma. . . Pro info, docela stridam karty ATI i NVidia a obe spol. maji lepsi a horsi casy a diky za konkurenci, no more Microsoft v oblasti SW, to si uvedom...
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 15:00:21
avatar
No konecne neco ma.. ma tu neco porat ale tedka to prodava misto za 9k za 6k Odkaz a dotaktovat na tech 800 u jadra a 1800 na pametech. Navic jeste 8800GTS 320 ma jen 320MB a v doopravdy vetsich rozlisenich uz proste tato karta nejde. Jinak myslim ze proste k vyzsimu vykonu parti i lepsi zdroj a sic to moc nechapu protoze tato karta nema spoterbu o 40procent vyzsi nez.konkurence takze zas bych to jako hlavni parametr nebral. Jinak nechapu proc toto nenazvat jako TRHAC ASFALTU kdyz se podivate na ten vykon. Jen si vemte testy kde 2900xt porazi 8800U za 16,5k tak tady to kdyz si to dotaktuje na uroven nebo pres uroven 2900xt tak to mas za 6 k trhac...

http://www.it-velkoobchod.cz/Main.
aspx?CLS=PRODUCT&PRO_CODE_
EQ=736878 Nevim nejak mi to nejde dat do odkazu tak sem to takhle rozkouskoval
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 16:12:55

Bylo to mysleno, ze konecne neco ma v cenove hladive 7tis. Dobre asi vis, ze 320GTS byla tak nejak bez prime konkurence.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 18:23:50
avatar
Dostupnost 30.11. 2007...!!! počet: 1 ks....

Tak zatím to na velký prodeje nevypadá...na konci roku a kdoví, kolik jich bude.
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 13:56:54
avatar
Co mate porad stou spotrebou? to je nejaka nemoc ci co? kdyz tato karticka pojede na nizsi napeti tak de dolu jak spotreba tak i teplota.. ale koho ta spotreba zajima? Dyt konkurence je naotm skoro stejne a s hlukem taky.. A jestli si myslis ze 400W zdroj je nejakej mohutnej zdroj? Tak si domu porid notebook.
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 15:23:52

400W staci, pokud je to Nexus nebo treba Enermax. Obyc Fortron ma s touhe kartou znacne problemy.. Sam vyrobce udava 215W u XT, to ti prijde normalni??
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-26 14:49:01

Rebel44 napsal:
Ja sem si za vic nez 4 mesice co tu kartu mam nevsim ze by byla nejak hlucna - v klidu ji neslisim a v zatezi je jen ve hrach a u nich mam pustenej zvuk .........


Misto her bych doporucil nasledujici : PRECIST SI PRAVIDLA PRAVOPISU
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 21:16:17
avatar
Pravopis umim ale v diskuzich na nej kaslu - mimochodem ti tam chybej hacky a carky LOL
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-) 2007-09-26 15:16:17

"...aby HD2900PRO byla s největší pravděpodobností ještě letos, nahrazena novou, výrobně levnější a přesto výkonnější verzí..."

Výrobně levnější bude, výkonnější určitě ne - toto je, jak správně někdo podotknul podtaktovaná 2900XT s 512bit sběrnicí, "originál" 2900Pro bude vypadat určitě jinak - AMD musí začít na kartách vydělávat - a to není případ této karty, ani 1900Pro/GT...takže to vypadá na stejně jako kdysi dávno s 9500-9600 "namlsejte se na 9500 a my vám pak prodáme méně výkonnou, ale přesto o číslo vyšší 9600..."
forest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-09-26 15:53:54

Kacab10 napsal:
No konecne neco ma.. ma tu neco porat ale tedka to prodava misto za 9k za 6k Odkaz a dotaktovat na tech 800 u jadra a 1800 na pametech. Navic jeste 8800GTS 320 ma jen 320MB a v doopravdy vetsich rozlisenich uz proste tato karta nejde. Jinak myslim ze proste k vyzsimu vykonu parti i lepsi zdroj a sic to moc nechapu protoze tato karta nema spoterbu o 40procent vyzsi nez.konkurence takze zas bych to jako hlavni parametr nebral. Jinak nechapu proc toto nenazvat jako TRHAC ASFALTU kdyz se podivate na ten vykon. Jen si vemte testy kde 2900xt porazi 8800U za 16,5k tak tady to kdyz si to dotaktuje na uroven nebo pres uroven 2900xt tak to mas za 6 k trhac...

http://www.it-velkoobchod.cz/Main.
aspx?CLS=PRODUCT&PRO_CODE_
EQ=736878 Nevim nejak mi to nejde dat do odkazu tak sem to takhle rozkouskoval


Koukal jsem na ten odkaz a termín dodání tam mají 30.11.2007. Navíc bych tipoval, že toto bude 256-bitová verze. Ale jistě samozřejmě nic nevím...
kdh2a8fs6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kdy? 2007-09-26 16:12:08

Zdrawim, nevite kdy se tyto karty maji zacit prodavat v CR???
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 16:28:51
avatar
- DAVE No ono to tech 215 je prehnany ale i tak mi to pride normalni a proc by nemelo? Je to narachana karta tak ma nato pravo... Proste lidi co si kupujou Hight end grafiku tak koukaji na vykon ne na spotrebu. Jak nekdo nekde psal to mas jak s autem lidi co si koupi sportak tak taky koukaj na jizdni vlastnosti/rychlost a nekoukaj na spotrebu. A kdo chce malou spotrebu at se podiva do nizsiho mainstreamu tam jich je hafec.
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 17:00:12

No 225W dodaji dve bezne pridavne napajeni, tehle karte to nestaci. Co ti mam na to jineho rict? Mozna sami vyrobci nevi kolik to vlastne zere, tak jim to muzes vysvetlit.
No narachana ta karta je, ale tak o 5-10%(katastrofalni propady vykonu u FSAA radeji neresim) vic nez GTS640.. A kolik vic zere? Pripominam ze GTS nemuze nikdy brat vic jak 150W, ma jeden konektor. Ten rozdil je dost slusny, a at se ti to libi nebo ne, vykon na watt je dnes bezne diskutovana velicina, a kazdeho zajima. I v HIG-ENDu.

PS: RV670 na tom bude nejspise konecne lepe.
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Spotřeba, hlučnost 2007-09-26 16:57:45
avatar
No tak musím se postavit za Nem3 a taktéž za DD.
Karta je bezpochyby "trhač asfaltu" - za ty prachy se prostě nedá nic lepšího sehnat.

Co do spotřeby asi není co vytýkat, všeobecně tato generace karet je velmi "užraná" tudíž je potřeba ji krmit. A jestli to někdo chce stavět do kontextu s 8800GTS 320MB - no i kdyby měla o 50W nižší spotřebu, co to prakticky znamená?! Rozumný člověk si vždy kupuje PC zdroj s dostatečnou rezervou (pokud počítá s případným upgradem komponent) a pokud by ten rozdíl spotřeby měl někomu "lézt do peněz" tak v té kategorii karet nemá co pohledávat.

A hlučnost? Plně tomu odpovídá charakteristika - ten chladič vrčí, kdežto ten konkurenční hučí - sami si vyberte co bude horší. Takže chladič určitě nepřekračuje povolené hlukové limity v nočních hodinách v zástavbě a to je zásadní informace .
Vím, že se mezi námi nachází určitá skupina lidí, pracovně je nazveme "uchyláčky", kteří vyžadují aby byl počítač zcela tichý a svůj chod nedával najevo žádným zvukem, pro ty samozřejmě nebude žádný z referenčních chladičů
Howg
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 19:42:09
avatar
No jasne ja zasadne sedim v mistnosti, pracuju ve wordu, zadnou hudbu pustenou nemam a jen me depta tak ten PC vrci... a hry hraju radsi bez zvuku. Ja nevim me je ta hlucnost vcelku sumak pokud to nedela nejake zvukove vykyvy.. tot rvvvvvrhhhhhrvvvvrrhhhhh.
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 20:21:01
avatar
Mno ja jsem ten "uchylacek" co chce aby pocitac vydaval hluk maximalne
sid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - já bych to nadšení trochu bzdi 2007-09-26 22:15:55

test zde prezentovaný je 512bit HIS (defacto podtaktovaný HD2900XT) zatímco odkazy na Sapphire za 7 litrů je určitě 256bit , asi ještě nedokážem přesně odhadnout, co to udělá s výkonem, takže na killera 8800GTX za 7 litrů asi zapomeňte
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-26 23:48:07
avatar
sakra proc s emi tu ukazal jen prvni radek meho prizpevku????? Tak to teda nechapu
Maissi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2900PRO.... 2007-09-29 10:41:58

Tak třeba na Czechcomputeru, který je velmi známý a oblíbený je za 6391Kč, ale samozřejmě dodací lhůta neznámá. Nicméně cenu CzC ani po naskladnění nemá ve zvyku zvšovat, takže teď už jen, aby to bylo co nejdříve a v dostatečném počtu....
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=49545
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-11 21:09:17
avatar
Jenze bez DPH, s DPH 7.700,-. Pri trose stesti se pod 7 tis. dostanes.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-09-30 17:54:53
avatar
HD2900PRO je podtakovana XT s 512bit.!!!!!!!!tak klídek
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad Raoul Duke 2007-10-11 20:42:41
avatar
No, kdyby tu každý slovíčkařil a pitval, tak ani na diskusi nejdu... Nauč se rapovat a dej si battle, nebo jak tomu říkají recitátoři...

A jeste zajimavy link, jak z HD2900Pro udelat za 5 minut XT (s trochou adrenalinu) http://nickfire.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=29&limit=1&limitstart=0
certmir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: já bych to nadšení trochu 2007-10-11 20:53:06
avatar
Omyl,
sid napsal:
test zde prezentovaný je 512bit HIS (defacto podtaktovaný HD2900XT) zatímco odkazy na Sapphire za 7 litrů je určitě 256bit , asi ještě nedokážem přesně odhadnout, co to udělá s výkonem, takže na killera 8800GTX za 7 litrů asi zapomeňte
je to vlastne XT, staci flashnout BIOS (viz vyse) a mas XT doma, naprosto stejnou jako origo
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 842x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 569x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1026x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1217x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1548x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1370x
Komentářů: 7