Inno3D 7600GST – 7600GT za čtyři tisíce - Představení 7600GST ... |
|
|
Napsal DigitalDooM a redakce
|
Pondělí, 31 červenec 2006 |
Strana 5 z 10 Quake IV 
První hrou je Quake 4. Novější hrou na jejím enginu je Prey, ten ale vykazuje podobné výsledky a tak testuji prozatím oblíbenější Quake 4. 
Bez veškerého vyhlazování dokáží všechny testované karty poskytnout vysoká FPS. Samozřejmě není tajemstvím, že se v tomto enginu daří kartám nVidia. Ale her na tomto typu enginu je málo a další se neplánují, takže to žádná velká výhra není. 

Po zapnutí vyhlazování v nižším rozlišení dojde k výraznému úbytku FPS. Ale všechny karty to ještě zvládají nad úroveň 40FPS. Po zvětšení rozlišení už jsou hodnoty na slabších 7600GS a X1600XT pod úrovní hratelnosti 40FPS.Výborně si vede 7600GST.
|