Strana 2 z 11
- Star Wars Battlefront (DirectX 11)
Jako první tady máme nejnovější hru s FrostBite enginem, který se ve velkém používá u her patřící pod EA. A kromě Battlefieldů na něm běží i nové hvězdné války, ale hlavně na něm poběží již oznámený nový Mass Effect a další hry, takže rozhodně se vyplatí sledovat výkon v této hře.
Současná nejnovější verze engine přišla o podporu API MANTLE (to se totiž stalo univerzálním standardem pod názvem API VULKAN, jehož podpora je později v plánu), ale má nová vylepšení a optimalizace částečně už patřící technicky pod DirectX12. Nicméně v současnosti je Star Wars Battlefront "jen" DirectX11 hra. A jak Star Wars Battlefront, který rozhodně patří mezi vizuálně nejpřitažlivější hry současnosti, běhá?
Začněme u nejnižšího testovaného rozlišení, kterým je FullHD. Toto rozlišení je dnes už považováno za nízké a skutečně dokáže některé výkonné grafiky (či CF/SLI režim) limitovat i velmi výkonný procesor. V našem případě se toho snažíme vyvarovat, díky podpoře společnosti Intel máme v testovací sestavě nejvýkonnější procesor současnosti a ještě nataktovaný :).
Testujeme všechna rozlišení v plných detailech s FXAA, tedy vším, co lze v menu hry zapnout. Optimalizována je vzhledem k tomu, jak dobře vypadá, opravdu výborně a stejně dobře běhá i v SP i v MP režimu.
Velmi náročné je pochopitelně 4K rozlišení, které je podobně výkonově náročné, jako když hrajete v Eyefinity režimu 3x FullHD. Nicméně tahle hra je bez větších potíží hratelná i v maximálních detailech v tomto rozlišení, alespoň na nejvýkonnějších grafikách současnosti.
Podívejme se na další moderní hru ..
|