Strana 3 z 11
- The Division (DirectX 11)
Jedna z nejzajímavějších nedávno vydaných her běžící na zbrusu novém engine je pravděpodobně vizuálně asi nejlépe vypadající hra současnosti.
Engine je vybavený i některými zcela novými NVIDIA GAMEWORKS technologiemi, které podstatně zlepšují kvalitu a zpracování technik stínování. Ale je jsou to hodně výkonově náročné (i když rozdíl je alespoň staticky dost vizuálně viditelný). Až na jednu techniku navíc běhají na NVIDIA i AMD grafikách, takže jsme se rozhodli s výjimkou té jedné techniky běžící jen na NVIDIA grafikách, nechat ostatní GAMEWORKS nastavení aktivní. Pokud je vypnete, získáte hodně FPS, protože náročnost těch technologií je značná, ale vizuálně The Division vypadá prostě úžasně a hra je navíc stále aktuální, dost povedená a stále ve vývoji a bude tu s námi hodně dlouho. Ono je to totiž vlastně MMORPG :).
V ultra nastavení včetně GameWorks jede po nedávných update hry i ovladačů hra použitelně na současných grafikách a bez potíží ve FullHD.
Ve vyšším rozlišení není úbytek FPS tak markantní, ale přeci jen už je to na hraně s hratelností. GAMEWORKS sice dělají věci hezčími, ale ta náročnost je opravdu značná a na hraně použitelnosti pro současné grafiky.
U 4K rozlišení (výkonový ekvivalent Eyefinity 3x FullHD) už musíme jasně uznat, že žádná ze současných grafik prostě nemá na to, tuhle hru hratelně provozovat. Ve 4k doporučujeme opravdu vypnout GameWorks technologie, získáte i 50% výkonu, což umožní hru hrát bez potíží.
Podívejme se na další hru ...
|