Strana 5 z 11
- The Witcher 3 (DirectX 11)
V našem testu nesmí chybět tenhle herní skvost. Nejen jedno z nejlepších herních RPG všech dob, ale i skvěle vypadající hra, kterou navíc letos oprášíme díky chystanému velkému datadisku.
Herní engine také bude použit u dalšího chystaného velkého RPG projektu tvůrců této hry, i když toho se dočkáme kdoví kdy. Zaklínač 3 je ale jedna z těch her, kvůli které se vyplatí jít si koupit pořádnou grafiku. Vypadá prostě famózně a výrazně to ovlivňuje hratelnost a zážitek.
Testujeme v plných detailech a to včetně GameWorks technologií (například HairFX), které jdou zapnout na AMD i NVIDIA grafikách, abychom udrželi vyrovnané podmínky. GAMEWORKS sice dělají vizuálně některé detaily o něco hezčí, ale jsou velmi výkonově náročné.
Ve vyšším rozlišení už grafikám mírně dochází dech, ale stále je tu jedna karta, která to zvládá bez potíží.
Tohle rozlišení je už ale nad síly současných grafik. Pokud vypnete GameWorks, získáte poměrně dost výkonu, takže hra bude hratelná bez potíží, ale v plných detailech to současné karty prostě nedávají.
Podívejme se na další hru ...
|