Strana 7 z 11
Jedna z prvních DirectX 12 her, která nedávno vyšla a bude vycházet další obsah pro ni (hra vychází epizodicky). DirectX12 je zkrátka tady a zatím všechny hry, kde alespoň trochu funguje s nějakým přínosem vůči DX11 ukazují, že současné NVIDIA GTX 900 grafiky sice podporu DX12 inzerují a hru rozběhnou, ale zdaleka ne tak dobře jako AMD grafiky a to i několik let staré HD 7000 modely.

HITMAN je spolu s Ashes of the Singularity jednou z prvních DirectX12 her, které využívá DX12 v širším měřítku včetně pokročilých technik. Nicméně obě hry jsou stále i DirectX11, nejsou tedy nativní DX12. Na trhu už jsou ale i hry, které bez DX12 nespustíte, například nedávno vydaný Quantum Break a pár dalších, zejména her vydaných na Windows 10 platformě. Bohužel v těchto hrách nelze posoudit přínos DX12 proti DX11, nicméně minimálně Quantum Break ukazuje, že AMD grafiky si pod DX12 výrazně výkonově polepšily ve srovnání s NVIDIA grafikami, které, ne že by z toho těžit vůbec nedokázaly, ale spíše přestaly těžit z faktu, že pod DX11 jsou AMD grafiky brzděny. Nástup DirectX12 je rychlý a vyjde s ním většina velkých AAA her, které se chystají. Na cestě jsou i první, které jsou skutečně na DX12 postaveny od základu.
Testujeme v plných detailech a to včetně vyhlazování. Ve FullHD hra šlape skvěle i na slabších grafikách, pokud jsou to AMD modely. Ty zejména z DX12 výkonově proti DX11 těží. NVIDIA grafiky se dost propadly, ale jsou fakticky tam, kde mají z pohledu vlastního skutečného výpočetního výkonu grafik být.

Ve vyšším rozlišení je to pořád výborné a mnoho AMD grafik nemá se slušně vypadající hrou problém ani při 60FPS.

I v tomto náročném rozlišení se dá pořád hra hrát, tedy opět to platí pro AMD modely, které proti DX11 si pod DX12 polepšily a již je nebrzdí některé věci, jako pod DX11, z čehož notně konkurenční GTX grafiky doteď těžily.

Podívejme se dále ...
|