NVIDIA GTX 1650 4GB – TEST grafických karet od 3 do 5 tisíc korun. Špatné karty existují. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 06 May 2019
Přejít na obsah
NVIDIA GTX 1650 4GB – TEST grafických karet od 3 do 5 tisíc korun. Špatné karty existují.
GTX 1650 4GB - Grafická karta
Battlefield V
Shadow of the Tomb Raider
Metro Exodus
Far Cry 5
Forza Horizon 4
Kingdom Come Deliverance
Provozní vlastnosti - spotřeba, chlazení a taktování
Závěr a hodnocení

 

 

 

  • Závěr a hodnocení

GTX 1650 je špatný vtip, jedna z nejhorších grafik nové generace, jakou jsem kdy viděl. V současné situaci naprosto postrádá smysl. Problém není jen ta cena, která ale určuje u všech produktů to, jestli je dobrý nebo není, ale také technologicky je to poměrně mizerný produkt v některých ohledech se dá stěží mluvit o posunu proti téměř 3 roky staré GTX 1050 Ti.

Každopádně hlavní problém je prostě cena. NVIDIA se snaží low endovou grafiku prodávat za cenu mainstreamu. Naprosto ignoruje fakt, že konkurenční levnější a lépe vybavená Radeon RX 570 je už dávno levnější a běžně o 25% výkonnější, což je rozdíl třídy. Zejména když se bavíme o tom, poskytnout 60FPS vs 45FPS. Považuji za zásadní problém, když GTX 1650 prostě nedokáže nabídnout hratelný výkon v žádném z našich testů, zatímco RX 570/580 to dokáží prakticky ve všech případech. GTX 1650 dokonce stojí tolik, za co běžně pořídíte dnes Radeon RX 580 8GB a to je karta, která se hodně blíží nové ale znatelně dražší GTX 1660. Prostě to je mainstream.

Někteří budou argumentovat efektivitou GTX 1650, ale to je nesmysl. Nižší spotřeba a lepší efektivita GTX 1650 by hrála roli jen v případě, že by při stejně ceně jako RX 570/580 měla stejný výkon. Pak ano, byl by to plus. Ale za současné situace? Na co ta efektivita je, když ztrácí podstatné desítky % praktického výkonu (a žádná karta v této třídě nemá výkonu na rozdávání) a ještě si na tu nižší spotřebu musíme připlatit obrovské peníze, že pro běžného průměrného hráče se na účtu na elektrice vrátí až za několik let provozu (kdy se bavíme jen o vyrovnání pořizovacích nákladů + provoz mezi RX 570 s GTX 1650, ale pořád to nezohledňuje rozdíl výkonu). Ano GTX 1650 je sice úspornější než RX 570/580, klidně o 100W, ale bavíme se o tak úsporných kartách, že to není žádný problém.

Navíc když zapnete úsporné funkce u RX 570/580, například Radeon iChill, tak výkon sice klesne, ale spotřeba spadne o desítky W a efektivity se značně přiblíží, zejména když se budete snažit výkon GTX 1650 posunout taktováním výše! Celá efektivita je prostě hraní si s čísly a já vám říkám na rovinu, že za určitých podmínek při srovnání výkonu (tedy přetaktování GTX 1650 a podtaktování RX 570) dokáží ty karty nabídnout prakticky totožnou efektivitu! Což je šílené, vezmeme-li v potaz, 3 roky technologického rozdílu a pověst Radeonů jako neefektivních …

 

  • Pro koho GTX 1650 je? Pro nikoho …

A ne, GTX 1650 není dobrá ani pro HTPC. Za ty peníze jednoduše nestojí, Radeon RX 570 v ITX provedení Sapphire je dobrá karta pro HTPC. Navíc GTX 1650 nemá ani tu moderní multimediální výbavu ostatních TURING grafik, což vážně nechápeme vzhledem k velikosti čipu a téměř 3 letům odstupu. Navíc pokud někdo chce jen grafiku pro HTPC řešení, koupí si ji rovnou v procesoru, protože RYZEN 3 2200G a jeho integrovaná VEGA má vše, co je třeba. GTX 1650 prostě jako HTPC grafika nedává žádný smysl. A ani výhoda některých modelů, které nemají to přídavné napájení nemusí být výhoda, protože na některých deskách (zejména starších sestav) to nemusí fungovat bez aktualizace BIOSu, která nemusí ani existovat. Zejména u OEM sestav prostě spousta desek nebude GTX 1650 podporovat!

I z technologického hlediska je GTX 1650 velice divný produkt. Ano, proti GTX 1050 Ti má o 27% lepší výkon, ale současné má o 51% větší GPU (200mm2 vs 132mm2) a o 42% více tranzistorů (4,7 miliardy tranzistorů proti 3,3 miliardám) přitom má být 12nm proti 14nm u předchůdce. V některých ohledech je prostě skoro krokem vzad. A přitom je mezi těmi kartami téměř 3 roky a několik miliard dolarů rozdíl. Fakt, že nemá tu moderní multimediální TURING výbavu, je velmi zarážející, zejména při velikosti toho čipu. Je to vážně divná nová generace.

 

  • Závěr aneb GTX 1650 je jednou z nejhorších grafik nové generace?

Není absolutně nikdo, komu by se GTX 1650 dala doporučit a nikdo by jí neměl kupovat. Je to mizerná karta. Někteří namítnou, že za správnou cenu by byla dobrá, ale to je problém. Za správnou cenu by byla spousta mizerných produktů dobrých, cena je ale právě to, co rozhoduje. Aby GTX 1650 byla solidní karta, musela by stát méně než Radeon RX 570, který je výkonnější. A můžeme to klidně spočítat. Když o 25% výkonnější Radeon RX 570 4GB stojí 3300 korun, tak hůře vybavená jen 128-bit GTX 1650 by měla stát 2500 korun maximálně, aby měla stejný poměr cena/výkon. Pak by samozřejmě hrála roli i ta lepší efektivita! Za 2500 korun by to byla odpovídající karta tomu, čím je. prostě low end. Ale ta karta dnes stojí běžně dvojnásobek této částky, což je prostě nesmysl! Výrazně levnější Radeon RX 570 4GB nebo stejně stojící RX 580 8GB ji rozsekají na hadry. A rozdíl je zásadní, když se bavíme o 60FPS vs 45FPS, kdy žádná z testovaných her v testovaném nastavení v případě GTX 1650 není hratelná, zatímco na RX modelech jsou až na jednu výjimku všechny!

Fakt, že NVIDIA poslal karty do prodeje, aniž by poskytla možnost je standardně otestovat před uvedením, jako to dělá u všech karet, také není v pořádku. Politický důvod tohoto rozhodnutí je ale jasný, ovšem hloupý, protože NVIDIA tímhle rozhodnutím jen přitáhla negativní pozornost, i když se snažila o opak. A opět tak zaslouženě vypadá, že se snaží odrbat zákazníky. Na trhu je spousta nezajímavých produktů, ale GTX 1650 je opravdu špatná karta, špatný produkt, protože za ty peníze nenabízí nic ani trochu adekvátního. A NVIDIA to moc dobře ví. Ceny RX 570/580 série jsou tam kde jsou už řadu měsíců, není to žádná akce, žádný dočasný stav do vyprodání zásob, je to běžná cena. A přesto NVIDIA proti tomu postaví tohle? GTX 1650 už by se dal definovat jako pokus o krádež (podobně jako GTX 1050 Ti). Pokud cena klesne hluboko pod 3 tisíce, řeknu OK. Ale dobrá karta to nebude nikdy, je příliš slabá, technologicky po téměř třech letech v některých ohledech i krokem zpět. Za současnou cenu ale musíme důrazně varovat, že tahle karta je špatný nákup. Lituji výrobce grafik, že tohle musí vyrábět a prodávat, prakticky poškozují své zákazníky. A vím dobře, že z této karty nejsou výrobci ani trochu nadšeni a dokonce i někteří prodejci (kterým by to teoreticky mohlo být jedno) si klepou na čelo, protože někteří své zákazníci mají opravdu rádi a nabízet jim za stávajících podmínek NVIDIA GTX 1650 karty, je rozhodně poškozování zákazníků. A já bych se styděl podobný produkt za stávajících podmínek nabízet a prodávat.

NVIDIA a její GTX 1650 si od nás odnáší zasloužené „ocenění“. Tak mizernou grafiku nové generace jsem už dlouho neviděl. Samozřejmě bychom mohli brát nějaké ty ohledy, pokud by šlo o firmu, která se v posledních letech potýkala s problémy předchozího vedení, které zlikvidovalo vývoj karet a ten musel nastartovat od znovu s velmi omezeným rozpočtem atd. Ale tohle není případ NVIDIA, že? Tahle firma je stabilní, vládne na trhu poslední 2 roky téměř dominantně, vydělala mnoho miliard dolarů čistého zisku s tohle je to nejlepší, co dokáže nabídnout za 5 tisíc a jako „dobrou“ grafiku pro velkou část svých zákazníků? Low endovou grafiku, s výkonem nižším než výrazně levnější 3 roky staré karty konkurenčního výrobce, který je udělal v podstatně složitějších a omezenějších podmínkách? Nemůžu si pomoci, ale grafická karta GTX 1650 je zdvižený prostředníček NVIDIA směrem k nám všem zákazníkům a snaha zjistit, zda jsou někteří vážně tak hloupí, že tohle budou taky kupovat. Bojím se, že budou.    

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 14:02:45
avatar
Existence téhle karty je fakt mystérium. To je vyrobené ve stylu "fakt doufáme, že si to někdo koupí, i když teda netušíme kdo".
hor410 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 14:31:04

Mi to spíš připadá jako vyrobené ve stylu "víme určitě, že si to někdo koupí, je na tom logo nVidia".
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 14:45:52
avatar
asi tak ...
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 17:49:54

Tak do oem sestav jasná volba, že.

Představuju si dva scénaře:
1) ten klasický silový, kdy nvidia vydíra oems: berte čipy (nebo rovnou karty) 1650 jinak vám nedodáme ty výkonnější

2) ten méně pravděpodobný, kdy by šla oems na ruku: tady jsou čipy/karty za půlku proti doporučené ceně, osazujte je, zákazník bude myslet, že tam je karta za bůra a vy vyděláte víc než s radeonem

Osobně tu kartu všem co si ji koupí přeji z celého srdce.
Akulacz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 20:18:13

Tak za těch zmíněných 2,5 by to špatné nebylo... Takhle když Navi nenaplní očekávání tak holt koupím 570, nový zdroj a 120ku noctuu aby vyhnala to teplo ven a ještě možná něco zbude...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 20:22:51
avatar
no 2,5 tisíce je odpovídající cena tomu co karta nabízí, nebyla by to super karta, ale byla by OK po všech stránkách .... bohužel cena prostě hraje roli u všeho a zatím je minimem pro GTX 1650 asi 4 tisíce, věština karet stojí kolem 4500 až 5 ... strašný ...
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 23:57:52

K čemu nový zdroj a ty blbosti kolem odvětrání tepla
RX 570 má normální spotřebu jako mainstream grafiky. I v minulosti se tdp pohybovalo kolem 150 a vejš do 200W za OC edice. A normálně to šlo uchladit a žádné problémy s hlukem nebyly. Tak mi vysvětlete, jak dnešních 180W nejde rozumně uchladit, aniž byste upgradovaly zdroj, fany a pomalu i case.

Hrozný mýty co se šíří.
Akulacz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 09:31:43

To je jen popis konkrétní aktuální situace...
Malá bedna, hodně stará nižší mainstream grafika která papá 55W a 300w zdroj.
Cílem je tichá sestava která si rozumně poradí i s novějšími tituly na FHD a za rozumnou cenu upgradu.
Chápu že moje požadavky jsou jiné než většiny lidí tady, ale určitě nejsem sám kdo to tak vidí...
AMD tak pro mě nabízí skvělé ceny a dobrý výkon, jen ty provozní vlastnosti jsou pro můj konkrétní případ horší.
Caveman0305 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 09:43:10
avatar
Kupovat nebo Upgradovat PC z důvodu hraní novejch HER ve Full HD je BLBOST To se vyplatí Console z Bazaru.. Taková PS4 PRO je mnohem lepší.
exRathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 10:25:13
avatar
Máte malou představivost. Napadá mě hned několik situací, kdy není vhodné kupovat bazar PS4 namísto upgrade PC. Vás ne?
Caveman0305 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 17:18:50
avatar
Ne... Kupovat Hardware na hraní her ve Full HD je blbost. Full HD je prostě uz v koncích. V době levných 4K TV a Monitorů... Je Full HD uz k smíchu. To si fakt koupím XBOX nebo PS4..Zahraju si hry které na PC ani nebudou... A Full HD TV nebo monitor je za pár korun.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-08 13:32:00
avatar
Ty máš pořád stejný problém s vnímáním cen. 4K monitor s jiným než TN panelem stojí nejméně 9000Kč. Za tuto cenu většina lidí monitor nekupuje - koupí levnější. Mezi 10 nejprodávanějšími monitory není ani jeden nad 6000Kč. Docvaklo?
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 14:59:00

v desktopu to je spatnej vtip, hlavne ta cena. no asi chce mit nvidia nejakou alternativu k 1050, kterou uz nechce vyrabet. nekdo to teda koupi, spis hlavne v oem sestavach.

jinak ten cip je hlavne asi miren do notebooku, kde nejake hry utahne, nabidne i slusnou vydrz baterie a bude tam nejakou dobu bez jakekoli poradne konkurence.

krome toho je ale zajimave ze rx570 prekonava gtx 1060...to jsem jeste nikde nevidel.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 15:27:10
avatar
v aktuálních hrách a testech má RX 570 a GTX 1060 6GB srovnatelný výkon asi si to jen jinde nepostřehl ... samozřejmě záleží na výběru her. Starší hry, GTX bude výkonnější ... aktuální hry bude to vyrovnané nebo i lepší pro RX ...
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 17:53:40

Občas vypadla z grafu gtx 1080, ale srovnáváme kartu gtx 1650, tak to tolik nevadí. Nevím jak na tom bývala gtx 1080 a vega 56 při svých uvedení na trh, ale ten výkon grafiky vega 56 EDIT: vůči GTX 1080 je vskutku obdivuhodný. Taková vega 64 by potom mohla konkurovat gtx 1080Ti a vlastně i nové generaci v podobě RTX 2080/2080 Ti. Jak je na tom tedy vega 64 dnes vůči těmto grafickým kartám? Grafy netřeba, stačí napsat. Díky.

EDIT: Až teď jsem kousek přečetl o odstavcích o tom jak Nvidia reaguje na vaše nejspíše negativní recenze, jak jsme se bavili posledně. Velké díky za vysvětlenou v tomto článku nejen mě, ale i ostatním. Lézt lidově řečeno do ř..ě vám nepotřebuji, ale i tak vám přeji do budoucna pevné nervy.
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 18:29:35

Ty trumpetko co potřebuješ dávat palce dolů, ještě jsem napsal příspěvek u pana Belky úplně dole, tak tam můžeš taky dát palec dolů a jestli potřebuješ, tak sem mohu napsat dalších 50 příspěvků, aby sis mohl u každého dát palec dolů. Pochop, že mi jsou nějaké palce u...., tak něco napiš a vyjádři svou kritiku a neschovávej se za nějaké palce.... tamtadadááá
kojot1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 16:30:50

Dle zastaralosti technologie hry. Dává i 1060 6G.
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 15:35:57

Ještě že nemá RGB fan, to by byla ultimátní grafika
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nooo 2019-05-06 15:59:59
avatar
Jedna věc by tu byla. Mou RX 470 kartu už jsem podtaktovával a výsledek je perfektní, ale mou GTX 1050 Ti jsem teda netestoval, protože spotřeba byla k výkonu perfektní. Nebylo by špatné zkusit, kam se daj GTX podvoltovat a s jakým výsledkem. Jinak GTX 1650 nemohla překvapit, to bylo jasné ; D.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 17:47:01
avatar
u nvidie se s napetim moc hejbat neda.. maj to zamceny na urovni biosu.. AMD je v tomto smeru mnohem otevrenejsi a s grafikou si majitel muze delat mnohem vic veci dle sebe.. V tom byla vzdy vyhoda AMD grafik.. Nvidia to zene do extremu jako Apple, idealne aby zakaznik nemoho vubec nic, tj omezeny TDP limity, omezeny pocet teplotnich cidel, apod..
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 17:58:02

No a jaká je pravděpodobnost, že při neodporné manipulaci s OC zničím kartu té či oné společnosti... resp. u které grafické karty ta sitauce že ji zničím je pravděpodobnější a nastane dříve ?
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 18:32:40
avatar
taktoval sem ve svym zivote desitky karet nvidia i AMD a muzu ti rict ze mi mi umrela jedina za poslednich 20 let.. takze timto to urcite nebude..
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 18:59:35
avatar
Souhlas, taktuji od dob Asus GT 9800 Matrix a nikdy jsem kartu nezničil. Jednou jsem oddělal GB HD 7950, když jsem nahrál do karty špatný BIOS. Ale taky jsem spousty HD 7xxx flashnul na R 2xx. Tu špatně flashlou kartu jsem pak za pomoci GT 9800 skrze ATI BIOS flash (pro DOS) nahodil zpět k životu.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 19:07:18
avatar
presne tak jedina karta co mi umrela byla HD 6950@6970 + brutalni OC.. cca po roce a pul provozu... tj uz celkem velkej zasah do karty jako takovy..

tj keci typu ze Nvidia vlastne mysli na nase dobro kdyz nam haze klacky pod nohy kde muze je peknej nesmysl
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 20:08:26
avatar
Ano máš pravdu, úplně jsem zapomněl na krásu 6950@6970, to byl TOP flash, měl jsem tenkrát tu 3 slotovou Asusku (už nevím název toho monstrózního chladiče, ale kartu jsem tenkrát koupil z krachujícího obchodu za super prachy.
VelDro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 20:13:25

Žádné takové kecy jsem vůči vám neřekl. Pokud OC funguje v obou případech bezproblémově tak OK, nemam problém. Ale pořád existují lidé které OC všeobecně nezajímá a takoví lidé si nekoupí procesor např. R1800 ale R1800X, který je již přetaktovaný, takový lidé si nekoupí kartu founders edition, nebudou sundávat ten chladič, nebudou kupovat k nim vodní blok a nebudou si dělat custom water cooling ve svých sestavách. Ale to vy dobře víte také stejně jako všichni co to tady čtou. Takoví lidé si prostě připlatí za lepší už přetaktovanou verzi a víc to řešit nebudou. To že i ta přetaktovaná verze jde dál přetaktovat už je diskutabilní o kolik a jak moc to další navýšení výkonu bude rentabilní co do spotřeby, ale to víte taky.
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 23:00:36
avatar
Však nikdo nerýpe, jen tu píšeme zkušenosti.
exRathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 10:31:43
avatar
Pokud si odemčenou kartu (nebo CPU) koupí člověk, který je nebude taktovat, pak přeci nehrozí žádné riziko ne?
Dirtrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-06 22:30:24

Trochu opožděná recenze, i když všichni už dopředu věděli, že ono vlastně není proč spěchat. Tato karta nemusela nikdy vzniknout...
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lowprofile 2019-05-07 09:23:02
avatar
Kdyby ty karty byly aspoň lowprofile, tak by to možná mělo smysl do nějakých značkových desktopů.
Kert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 12:28:44

No já se popravdě NVIDIA nedivím, že nechce podporovat tento web. Na začátku článku je uvedená doporučená cena 149 USD což je 3400 Kč resp. v EU je to 149 EUR což je 3800 Kč.
U této karty nemá NVIDIA vlastní návrh (rozuměj Founders Edition) tak koncové ceny určují jednotlivý výrobci. Tedy těžko za to kamenovat NVIDIA. Osobně si myslím že cena je nastavená správně.
Konkurence nabízí lepší poměr cena/výkon ale to v zásadě ve všech patrech trhu, kde má konkurenční produkt. NVIDIA nikdy neměla ráda low end protože se na něm nedá vydělat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 12:53:30
avatar
Kertíku ;) .... doporučená cena 149 dolarů není 3400 ale 4200 korun musíš počítat s DPH ;) ... 149 x 23 + 21% = 4146,7 korun vč. DPH ... stejný výpočet používáme pro všechny doporučené ceny a dolarové ceny pro všechny produkty všech značek ... obvyklá česká ceny bývá ještě o něco vyšší (cla, marže apod.), ale obecně tento výpočet sedí pro většinu produktů jako základ.

Ceny určuje NVIDIA tím, za kolik dodává potřebné GPU pro daný model karty. Výrobci karet nejsou idioti, ví že tyhle karty jsou drahé, ale NV nedovává GPU za ceny, aby se ta karta dala prodávat levněji ....

Cena není nastavnea správně v žádném ohledu, karta je předražená neodpovídá pozici výbavě ani výkonu ...

Já/DDWorld.cz nepotřebuje podporu NVIDIA, co chceme je férový přístup, akceptaci kritiky, žádné lhaní apod. Nezajímá nás marketing, zajímá nás realita a výhodnost produktů pro zákazníky .... když tyhle podmínky plní a spolupracují s námi 2 desítky výrobců, vážně není divný že jeden s tím má problém?
Kert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 13:57:16

Tak dobře no, na německém Amazonu je nejlevnější za 162 EUR což je teda opravdu dost.
Vtipné je, že v říjnu 2016 dostala od tebe GTX 1050 Ti kladné doporučení a tentokrát to druhé :-)
Nicméně já chápu GTX 1650 jako náhradu za GTX 1050 (3GB, 96bit bus) a v tom případě je to slušný mezigenerační posun byť třeba vykoupený děsivou cenou.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-05-07 17:03:26
avatar
u nvidie doprovazi kazdou novou generaci desiva cena
Blowmire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Smysl 1650 2019-09-25 13:29:43

Smysl techto grafik je v provedeni ITX a LP, kdy se vejdou i do malych beden, protoze v tomto segmentu je karet s 75W jako safranu
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 313x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 223x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 834x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1154x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1467x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1314x
Komentářů: 6