NVIDIA GTX 1650 4GB – TEST grafických karet od 3 do 5 tisíc korun. Špatné karty existují. |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Pondělí, 06 květen 2019 |
Strana 3 z 10
- Battlefield V (DirectX 12)
Aktuální multiplayerová hra, která má skvělou optimalizaci a umí využít i pokročilejší technologie DirectX12, má dokonce jako první i DirectX Raytracing, které však můžete využít jen u RTX karet, což bude tématem budoucího testu. Aktuálně je BF V určitě zdaleka nejlépe vypadající hrou současnosti, kdy vizuální kvalita a detailnost je úžasná. O to více překvapí, že hra je velmi dobře optimalizovaná a běhá v plných nádherných detailech i na mainstreamových kartách, klidně i ve vyšším než 1080p rozlišení. Navíc použitý herní engine (Frostbite), používá celá řada her od EA, jde v podstatě o jejich hlavní technický základ, a používat jej bude i nadále, a výkony grafik jsou tak podobné v mnoha dalších hrách:
Všechny karty testujeme v režimu DirectX12 a hra běží na plné detaily (ultra+AA). Žádné úlevy pro testované modely a všechny mají identické podmínky. Hra je také aktualizovaná na nejnovější verzi. Bohužel GTX 1650 nedokáží poskytnout takový výkon, aby hra byla hratelná a nedokáží jít přes 60FPS, což konkurenční modely RX 570/580 dokáží …
|