Preview: NVIDIA GTX 470 a GTX 480 – Nová generace grafik NVIDIA přichází. Jaké jsou? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Sobota, 27 březen 2010 |
Strana 5 z 8
FERMI architektura je jasně orientována na DirectX11, což je rozhodně dobře a je tedy tím, čím má být.




Z trestů je zřetelně vidět, že DX11 jde FERMI o mnoho lépe než DX9/10, kde to s jeho výkonem proti HD 5800 opravdu není růžové. V některých hrách, jako DIRT2, STALKER CoP, AvP a nebo Metro 2033 jsou i základy tesselace. Ale opravdu jen základy, i tak dává novým grafikám pořádně zabrat a ve vysokých rozlišeních se pohybujeme pár FPS nad hranicí hratelnosti, což není moc dobrá zpráva, protože pokud by se začala tesselace používat v náročnější podobě současné grafiky na ní prostě stačit nebudou …
To nás ale trápit nemusí, protože v následujících 2-3 letech se tesselace objeví víceméně v jen v podobě, jakou ji známe nyní. Herní konzole žádné DX11 neumí a protože novou generaci konzolí nečekáme dříve jak v roce 2011/2012 a rozhodně nebudou stavět na High end čipech, nehrozí, že by se vývojáři pouštěli do vytváření náročných tesselací ve hrách. Jinými slovy, to co HD 5800/5900 a NVIDIA GTX 470/480 nabízejí dnes, nám bude na následující 2 roky stačit a dál už těžko …
Výkon je jedna věc a co provozní vlastnosti?
|
|
PC sestavy a výběr komponent
|