Sapphire Radeon NITRO+ RX 480 – TEST nereferenční grafiky aneb skvělý výkon za dobrou cenu |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Úterý, 26 červenec 2016 |
Strana 4 z 14
- Star Wars Battlefront (DirectX 11)
Jako první tady máme nejnovější hru s FrostBite enginem, který se ve velkém používá u her patřící pod EA. A kromě Battlefieldů na něm běží i nové hvězdné války, ale hlavně na něm poběží již oznámený nový Mass Effect a další hry, takže rozhodně se vyplatí sledovat výkon v této hře.
Současná nejnovější verze engine přišla o podporu API MANTLE (to se totiž stalo univerzálním standardem pod názvem API VULKAN, jehož podpora je později v plánu), ale má nová vylepšení a optimalizace částečně už patřící technicky pod DirectX12. Nicméně v současnosti je Star Wars Battlefront "jen" DirectX11 hra. Chystaný Battlefield 1 na vylepšené verzi stejného engine už ale bude DirectX12.
Podívejme se na další moderní technicky aktuální hru ...
|