Strana 6 z 10
Další porce testů nám přináší čtveřici dalších titulů, ve kterých jsme měřili. Bohužel narazíme zde i na případy, kde QuadCrossFire moc nefunguje, i když testovali jsme na Catalyst 10.9. a od té doby se mohlo ledacos změnit, zejména když AMD v poslední době vydává jednu verzi ovladačů za druhou.
Microshuterring byl zde se dvěma Radeony HD 5970 vysoký a QuadCrossFire zde prostě a jednoduše nefungoval. Jestli jste fanoušky této povedené hry, tak doporučujeme, ať raději do vaší sestavy osadíte pouze tři grafická jádra. Tato hra prostě není pro čtveřici grafických čipů vyoptimalizována. GTX 470 po přetaktování se plně vyrovnává GTX 480 a dokonce ji i mírně předhání.
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat je dobře optimalizovaným titulem pro více grafických karet. Jak si tedy tato vysoce náročná hra poradí s dvojící HD 5970? Nadmíru než dobře! Nárůst výkonu mírně nad 50% je dostačující a s takovou konfigurací si můžete užívat maximálních detailů i na 30" LCD a to včetně vyhlazování. Microshuterring zde byl malinko patrný, ale hra byla bezproblémově hratelnou. Takže můžeme dvojici HD 5970 pro tento titul srdečně doporučit. Karty Geforce netřeba komentovat, úsudek si zajisté uděláte sami.
Další na řadě byl DX10.1 HAWX. Microshuterring se v tomto titulu vůbec nekonal a hra jela výborně a zcela plynule. Bez sebemenšího záseku, případně propadů výkonu. Přidání druhé karty do CrossFireX navýší podstatně výkon. Náročnost tohoto titulu již není zrovna největší, ale brzy přijde druhý díl, kde se již takovýto výkon využije jako nic.
G.T.A. IV moc nepodporuje více grafických karet a jde to na naměřených hodnotách hned znát. Ostatně je to konzolová hra a na PC je to prostě jen port z konzole, nemluvě o tom, že technické kvality jsou u GTA4 minimální. Naštěstí výkon dvou karet nepadá pod výkon jedné a hru si bezproblémově můžete zahrát i na této konfiguraci. Horší je to již s microshuterringem. Ten zde byl patrný a hra nejela zrovna dle našich představ. Zkrátka a dobře QuadCrossFire v GTA4 nefunguje.
|