Test: 2x nereferenční Radeon HD 7950 3GB - MSI R7950 Twin Frozr III a Sapphire FleX HD 7950 |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Středa, 13 červen 2012 |
Strana 10 z 13
- Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)
Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat i když to není zrovna nejoptimalizovanější věc a nástupce je za rohem. Hra byla vyvíjena v úzké spolupráci s NV, která vlastně za DX11 patchem stojí. mělo by se to tedy v něčem odrazit.
Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Navíc je důležité říci, že se zlepšila i pozice GTX grafik s posledním patchem pro tuto hru, který jsme samozřejmě nasadily. Samozřejmě to je DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. Ale zatím takové hry ještě jsou, takže je dobré vědět, jak si karty vedou.
Díky optimalizaci pro NV a poslednímu patchi zde mají GTX grafiky navrch. I v 1920 rozlišení ale všechny karty stačí. Do úzkých se dostávají až v 2560x kde už se náskok GTX grafik zmenšuje a v Eyefinity už je HD 7900 výkonnější. Nicméně ty FPS, která to poskytuje nejsou úplně dostatečná a problém není v nedostatečném výkonu grafik, ale v tom špatně zvládnutém implementování DX11 do DX9 enginu a špatné optimalizaci. Naštěstí brzy tyto hry a tento systém bude minulostí a Batmana tak z testů vypustíme a pustíme do nich některou z lépe optimalizovaných moderních a hlavně skutečných DX11 her.
|