TEST: AMD Radeon HD 6950 a HD 6970 2GB – Když chcete hrát v DX11 v maximálních detailech |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Pátek, 17 prosinec 2010 |
Strana 7 z 13
Jako první začneme u her se staršími používanými technologiemi. To ale neznamená, že by ještě dnes nevycházely. Dokonce mnoho i letošních her je pouze DX9, v čele s například StarCraft2, MAFIA2, Fallout New Vegas a dalšími. Nicméně DX9 je ukončená záležitost a her podporující toto archaické DX bude pomalu ale rychle ubývat ...
- DirectX9 – Call of Duty: MW2
Jedna z nejúspěšnějších her všech dob a stále velmi aktuální a oblíbená hlavně multiplayerová záležitost, takže nemůže v našem testu chybět.

Jeden z nejpoužívanějších herních enginu je Unreal3. Ten používá i Mass Effect. Tento Engine však dnes už není výzvou pro současné grafiky a i velmi levné grafiky poskytují vysoké hodnoty FPS ve vysokých rozlišeních. Tato hra stejně jako řada jiných Unreal3 neumí AA, a protože skrze ovladače nic nenastavujeme, testujeme prostě maximální detaily, tak jak jsou ve hře nastavitelné.

Na řadě jsou DirectX10 herní testy ….
|