TEST AMD Radeon RX 460 „POLARIS 11“ v podání Sapphire NITRO 4GB – Co umí 14nm low end? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Monday, 08 August 2016 |
Strana 4 z 15
- Star Wars Battlefront (DirectX 11)
Jako první tady máme nejnovější hru s FrostBite enginem, který se ve velkém používá u her patřící pod EA. A kromě Battlefieldů na něm běží i nové hvězdné války, ale hlavně na něm poběží již oznámený nový Mass Effect a další hry, takže rozhodně se vyplatí sledovat výkon v této hře.
Současná nejnovější verze engine přišla o podporu API MANTLE (to se totiž stalo univerzálním standardem pod názvem API VULKAN, jehož podpora je později v plánu), ale má nová vylepšení a optimalizace částečně už patřící technicky pod DirectX12. Nicméně v současnosti je Star Wars Battlefront "jen" DirectX11 hra. Chystaný Battlefield 1 na vylepšené verzi stejného engine už ale bude DirectX12, stejně jako Mass Effect, postavený na ještě lepší verzi FrostBite engine.
Podívejme se na další moderní hru ...
|