TEST AMD Radeon RX 460 „POLARIS 11“ v podání Sapphire NITRO 4GB – Co umí 14nm low end? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Pondělí, 08 srpen 2016 |
Strana 5 z 15
- The Division (DirectX 11)
Jedna z nejzajímavějších nedávno vydaných her běžící na zbrusu novém engine je pravděpodobně vizuálně asi nejlépe vypadající hra současnosti.
Engine je vybavený i některými zcela novými NVIDIA GAMEWORKS technologiemi, které podstatně zlepšují kvalitu a zpracování technik stínování. Ale jsou to hodně výkonově náročné (i když rozdíl je alespoň staticky dost vizuálně viditelný). Až na jednu techniku navíc běhají na NVIDIA i AMD grafikách, takže jsme se rozhodli s výjimkou té jedné techniky běžící jen na NVIDIA grafikách, nechat ostatní GAMEWORKS nastavení aktivní. Pokud je vypnete, získáte hodně FPS, protože náročnost těch technologií je značná, ale vizuálně The Division vypadá prostě úžasně a hra je navíc stále aktuální, dost povedená a stále ve vývoji a bude tu s námi hodně dlouho. Ono je to totiž vlastně MMO :).
Podívejme se na další hru ...
|