TEST AMD Radeon RX 460 „POLARIS 11“ v podání Sapphire NITRO 4GB – Co umí 14nm low end? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Pondělí, 08 srpen 2016 |
Strana 6 z 15
- Far Cry PRIMAL (DirectX 11)
Další z letošních her, která ovšem běží již na osvědčeném a použitém herním engine. Viděli jsme jej u skvělého Far Cry 4.
Nový PRIMAL má ale některá vylepšení, mezi něž patří i odstranění NVIDIA GAMEWORKS technologií, jež v tomto případě věci poněkud komplikovali. PRIMAL vypadá ve výsledku ještě lépe a je dosti dobře optimalizovaný. Určitě se enginem této hry ještě setkáme, protože další Far Cry je jistě v přípravě, ale věříme že v ještě modernější DX12 podobě, protože UBISOFT chystá DX12 vylepšení.
Jdeme k další hře ...
|