TEST: ASUS GeForce 8800GS 384MB TOP – předzvěst 9600GT |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Čtvrtek, 21 únor 2008 |
Strana 13 z 17
Notně diskutovaná hra, která opět využívá moderní UT3 herní engine. Jak se vedou karty pod DX9 v tomto herním modelu ale již víme, takže se tentokrát podíváme, jak si vedou v DX10 rozšíření. To jde zde jen minimálně náročnější než DX9, ale projeví se jen pohlednějšími speciálními efekty.

Podvodní město vypadá v UT3 DX10 zpracování velmi dobře a již se mluví i o dalším dílu. Navíc UT3 herní engine je a bude hojně užívaný, takže výkon karet v této a podobných hrách je podobný. Naštěstí je ale velmi dobře optimalizován.

Mezi HD3850 a 8800GS je to velice vyrovnané a to i bavíme-li se o taktovaných modelech. Navíc se v obou rozlišeních všechny drží bezpečně v hratelné úrovni FPS.
(BioShock - Gameplay)
|