TEST: ASUS GeForce 8800GS 384MB TOP – předzvěst 9600GT |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Čtvrtek, 21 únor 2008 |
Strana 14 z 17
Zajímavý herní engine, který využívá jen tato hra. Disponuje i DX10 nastavením, které posouvá úroveň efektů i detailů hodně daleko. Náročnost je ale značná. I silné grafické karty zde mají celkem problémy.

Z herního pohledu velmi zajímavá hra, která kombinuje vlastně několik druhů her - FPS, RPG A RTS. Rozhodně ale stojí za zahrání, i když ve vizuálně působivém DX10 nastavení si to hratelně užije málokdo.

V této hře se paměť projevuje výrazně. 256MB karty nemají takřka žádnou šanci. 384MB tak modelu 8800GS určitě přispívá k bezproblémovému překonání HD3850. Nutno ovšem říci, že do hratelnosti to má ovšem trochu daleko na všech grafických kartách s výjimkou těch úplně nejdražších.
(World in Conflict - Gameplay)
|