TEST: ASUS GeForce 8800GS 384MB TOP – předzvěst 9600GT |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Thursday, 21 February 2008 |
Strana 4 z 17
- Enemy Territory: Quake Wars (OpenGL 2.0)
V současnosti se používají dvě herní technologie. DirectX ve verzi 9 a 10 a OpenGL 2.0. V současné době je 99% her postavena na DiretX. Testujeme tedy jen jedinou OpenGL hru a tou nejaktuálnější je Enemy Territory: Quake Wars.

Tato akční FPS multiplayerová akce je v současnosti velmi oblíbena a tak v našem testování nemůže chybět. Využívá již hodně optimalizovaný herní engine, který nedělá ani grafickým kartám kolem 4000 korun s hratelností žádné problémy ...

Dnes testovaným grafikám nedělá hratelná úroveň FPS v plných detailech žádný problém. 8800GS vyrovnaně soupeří s HD3850. Rozdíly jsou zcela zanedbatelné a projeví se až v desetinných řádech hodnot.
(Gameplay video Enemy Territory: Quake Wars)
|