TEST: ASUS GeForce 8800GS 384MB TOP – předzvěst 9600GT |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Čtvrtek, 21 únor 2008 |
Strana 8 z 17
Nejnovější díl slavné válečné hry využívá herní engine UT3. Dnes nejpoužívanější herní technologii, kterou používá a bude používat řada her. Optimalizace jsou minimální. Zajímavostí je snad jen fakt, že ve hře není možné nastavit AA.

Atmosférická skvěle vypadající akce má řadu příznivců. Navíc testujeme UT3 herní engine v nastavení DirecX9, což zkrátka nesmí v testu grafických karet chybět. Testujeme v plných detailech ve dvou nejpoužívanějších rozlišeních (nebo jejich alternativách).

I zde se projevuje ořezání jádra G92 a 8800GS se ani po nataktování nevyrovná HD3850 256MB. Velikost paměti zde nehraje žádnou roli. Celkově je ale hra hratelná díky skvělé optimalizaci v obou rozlišeních na všech čtyřech dnes testovaných kartách, což za cenu kolem 4000-4500 korun jistě mnozí ocení.
(Medal of Honor: Airborne Gameplay)
|