TEST: ASUS GTX 680 a HD 7970 DirectCU II - TOP edice a test CrossFire/SLI alias "HD 7990 vs GTX 690" |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Wednesday, 02 May 2012 |
Strana 10 z 13
- Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)
Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat i když to není zrovna nejoptimalizovanější věc a nástupce je za rohem. Hra byla vyvíjena v úzké spolupráci s NV, která vlastně za DX11 patchem stojí. mělo by se to tedy v něčem odrazit.
Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Navíc je důležité říci, že se zlepšila i pozice GTX grafik s posledním patchem pro tuto hru, který jsme samozřejmě nasadily. Samozřejmě to je DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. V aktuální verzi hry s aktuálními ovladači už GTX 680 trochu HD 7970 uniká a i ve vyšších rozlišeních je to vyrovnané.
Pokud vypneme AA, je hra i v DX11 na Eyefinity/Surround plně hratelná, ale jen na HD 7970. GTX 680 ale i v aktuální verzi hry trochu zaostává a naplno se projevuje 256-bit vs 384-bit sběrnice. je to NV hra, takže tady už podle toho funguje i SLI, tedy skvěle a dvojice GTX 680 poráží dvě HD 7970, kdy u CF ale vidíme příklad nefunkčnosti, protože bez AA v 5760x1200 moc dobře neškáluje a je tu tedy velký prostor ke zlepšení.
|
|
PC sestavy a výběr komponent
|