Strana 5 z 13
- Test - Battlefield 3 (DirectX11)
Prvním testem je samozřejmě Battlefield 3. Tento test se nedá vynechat, nejenom že je to jedna z nejlepších her loňského roku, je to také hra s nativním moderním DX11 engine, který se navíc bude používat u mnoha dalších v roce 2012/2013, včetně strategií i závodních her! Hra vznikala ve spolupráci s oběma čipovými firmami, takže by neměla protěžovat ani jednoho výrobce.
Jak vidíte, testujeme skutečně naplno. Tedy s 4AA a navrch ještě i s FXAA, všechno v plných detailech. A je to samozřejmě zápřah. O tom, že si GTX 680 vede skvěle v 1920 netřeba dlouze diskutovat, i když jede v našem testu na těch vyšších taktech, což samozřejmě je znát. Ovšem díky 256-bit sběrnici se náskok GTX 680 se zvyšujícím se rozlišením ztrácí. Nic nového ani v případě ASUS edicí, které tento fakt jen potvrzují.
Pokud jde o Eyefinity/Surround, tak je to samozřejmě náročné, ale lze to bez problémů používat a když vypnete AA, tak vidíte, že to je normálně hratelné i v plných detailech. Zde už se nevýhoda 256-bit sběrnice proti 384-bit projevuje naplno, když srovnáme takty jader a HD 7970 posuneme také na těch 1,1GHz, vidíte sami, co to s výkonem udělá. U CrossFire/SLI zapojení, které logicky testujeme jen v tomto nastavení, protože pro menší rozlišení dnes prostě nemá žádný smysl vyhazovat 22 000 - 26 000 za grafiky, vidíte, že obě zapojení fungují, ale CF škáluje o pár % lépe a i se slabším základem dvě HD 7970 dvě GTX 680 udolají.
|