Strana 8 z 13
- Test - Metro 2033 (DirectX11)
I když tohle je přeci jen trochu starší hra, stále je technologicky aktuální, pekelně náročná a hlavně se brzy dočkáme druhého dílu se stejným a ještě vylepšeným engine. Hra byla vyvíjena ve spolupráci s NV.
Tentokrát jsme zapnuli maximální detaily se vším všudy. Hra je v tomto režimu skutečně extrémně náročná a grafického výkonu opravdu není dost. Hra je sice udělána tak, aby i těch 25FPS bylo hratelných a průběh FPS je plynulý, takže moc nekolísá, ale stejně, je to pořádný zápřah. Zde se naplno ukáže skutečný výkon grafik a je vidět, že výpočetní výkon i paměťovou propustnost zkrátka neošálíte. GTX 680 jednoznačně prohrává s HD 7970 a to hodně výrazně, navíc kdy už se bavíme o rozdílu na hratelnosti samotné.
Eyefinity/Surround je u této hry pekelně náročné, když vypnete AA, sice se FPS zlepší, ale pořád to není ono. Doporučuji vypnout vylepšené stínování, hodně do pomůže. SLI i CF funguje, ale tahle hra ukazuje, že to nemusí být vždy. S AA SLI dvou GTX 680 nefunguje a to je problém. CF dvou HD 7970 zde dvě GTX 680 v SLI výrazně převálcuje a to s velkým vlivem na hratelnost hry, což je podstatnější než v jiných hrách, kde vliv na hratelnost není. Zajímavé, když je hra dělána ve spolupráci s NV.
|