Strana 6 z 13
- Test – Far Cry 4 (DirectX 11)
Nesmí chybět ani další technicky aktuální hra, zatím dokonce vůbec jedna z nejlepších her roku 2014. Far Cry 4 na vylepšeném DUNIA engine. V současnosti jedna z graficky nejpůsobivějších her, není ani tak moc náročná. Bohužel technologicky a optimalizačně je trochu zpackaná.
(Poznámka: U GTX 970 dochází v průběhu delšího hraní k občasným problémům s plynulostí hry, díky ořezání jádra a sběrnice - se objevuje trhání obrazu (známé jinak hlavně z SLI/CF konfigurací), i když je FPS zdánlivě dostatek i podle našeho testu - jedná se bohužel zatím o nevyřešenou "konstrukční vadu" GTX 970 modelu)
Testujeme v nastavení "Ultra -", to znamená bez speciálních "vylepšení" fungujících jen na GTX grafikách, které jsou do hry bohužel vloženy. Na Radeonech neběží a pokud je zapnete na GTX grafikách, ve vizuální kvalitě je moc neuvidíte, zato vám FPS klesnou na méně než polovinu! Ačkoliv už je hra ve verzi 1.6, stále UBISOFT nedokázal vyřešit chod SLI a hlavně CrossFire, které oficiálně stále nefungují (SLI ano, ale s trháním). Díky tomu duální Radeon R9 295X2 nemůže ukázat, co umí. Neoficiálně umíme CrossFire rozjet, ale vyžaduje to vypnutí některých detailů a ruční přenastavení některých věcí v ovladačích, což by pochopitelně znamenalo zásah do jinak vyrovnaných podmínek testu. Stále tedy čekáme na oficiální řešení od UBISOFTu (a že toho musí vyřešit více). Pokud se ho nedočkáme, budeme muset hru z testů stáhnout, což by byla škoda, protože technologicky je hra velmi aktuální a na jejím engine se ještě nějaký ten titul objeví.
|