TEST: ASUS GTX 980 STRIX 4GB proti Radeon R9 290X - zatím nejlepší "Maxwell" v akci! |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Čtvrtek, 05 únor 2015 |
Strana 7 z 13
- Test – Shadow of Mordor (DirectX 11)
Jedno z příjemných herních překvapení roku 2014 a skutečný next gen herní titul v mnoha ohledech. Včetně využití velkých UHD textur a mnoha efektů. K našemu překvapení hra používá v podstatě jednu z dalších evolucí engine, který pohání i původní F.E.A.R., který ve své době také dával grafikám zabrat a předváděl "next gen" věci.
(Poznámka: U GTX 970 dochází v průběhu delšího hraní k občasným problémům s plynulostí hry, díky ořezání jádra a sběrnice - se objevuje trhání obrazu (známé jinak hlavně z SLI/CF konfigurací), i když je FPS zdánlivě dostatek i podle našeho testu - jedná se bohužel zatím o nevyřešenou "konstrukční vadu" GTX 970 modelu)
Tahle hra dokáže využít všechno, co grafiky nabízí, včetně třeba 8GB paměti. Přesto je rozhodně docela dobře optimalizovaná. Slabší grafiky ale pochopitelně mají s maximálními detaily a vyhlazováním k tomu problémy. Inu, je to next gen ...
|