TEST: ASUS NVIDIA GeForce RTX 2070 STRIX – nová generace grafik s Raytracingem s odstupem |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Friday, 28 December 2018 |
Strana 4 z 10
- Shadow of the Tomb Raider (DirectX 12)
Nejnovější herní pokračování Lary Croft je vizuálně velmi působivé, hra také primárně staví na DirectX12 a optimalizace je solidní. I tento herní engine používá řada dalších her a bude na něj spoléhat i řada chystaných titulů, takže rozhodně zajímavé pro otestování grafických karet.
Samozřejmě testováno je v plných detailech včetně AA a také nejlepší kvality vlasů Lary ;). I tato hra měla dostat RTX efekty, zejména na osvícení, ale kde nic, tu nic. Žádné vyjádření, hru už mají všichni dohranou a na další pokračování budeme asi dlouho čekat, protože ekonomicky bohužel série není moc úspěšná …
|