TEST: ASUS NVIDIA GTX 550 Ti proti AMD Radeon HD 6790 aneb vybíráme nejlepší grafiku do 4tis Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Tuesday, 05 April 2011
Přejít na obsah
TEST: ASUS NVIDIA GTX 550 Ti proti AMD Radeon HD 6790 aneb vybíráme nejlepší grafiku do 4tis
NVIDIA GTX 550 Ti - představení karty
AMD Radeon HD 6790 1GB - představení karty
Ostatní karty v testu: ASUS HD 6850, GTX 460, HD 5770
Testy a testovací sestava
Herní testy - DirectX10.0 a DirectX10.1
Herní testy - DirectX11
Spotřeba, teploty a taktování
Zhodnocení výkonu, ceny a poměru cena-výkon
Hodnocení

 

Hodnocení – co kupovat a co naopak nekupovat v cenové relaci 2000-4000 korun?

Už víte vše, co je o grafických kartách ve sledované cenové relaci. Je na čase si udělat závěry a udělat pár doporučení ohledně nákupu. Začněme ale zhodnocením novinek:

  • GTX 550 Ti vs HD 6790

Tyto karty mají společnou jednu věc. Nejsou až tak zajímavé, jak by měly být. Ale zcela objektivně řečeno, nový Radeon HD 6790 za stejnou cenu jako GTX 550 Ti nabízí jasně více tolik potřebného výkonu a to před i po OC. Spotřeba je u obou karet stejná a právě v tomto ohledu nejsou moc zajímavé. Jejich spotřeba je totiž stejná, jako má Radeon HD 6850, jenže kde ten je výkonem …

Společnou mají i stejnou cenu, která činí nějakých 3400 korun včetně DPH. A za tu cenu se dá pořídit nějaký ta GTX 460, která na tom bude výkonově lépe než GTX 550 Ti i o chlup lépe než HD 6790. Pravdou ale je, že u ní je spotřeba o 40W výše a to už vedle ještě výkonnějšího a modernějšího HD 6850 za podobnou cenu moc dobře nevypadá.

"Vynikající poměr cena-výkon, slušný výkon za velmi nízkou cenu"

Pokud sháníte něco slušného do 3000 korun, pak je tam myslím více než s přehledem stále nejatraktivnější Radeon HD 5770. V našem provedení stojí jen kolem 2750 korun včetně DPH a za to nabízí výkon na úrovni GTX 550 Ti, žere ale s přehledem méně a jeho OC potenciál je minimálně stejně velký jako u GTX 550 Ti. Výkonově GTX 550 Ti dokáže HD 5770 konkurovat, ale ve všech ostatních ohledech s ním jasně prohrává. Kupovat GTX 550 Ti za současnou cenu je opravdu velmi špatný nápad, kdyby stála 2700 korun, tak neřeknu, ale za 3400-3700??? Nesmysl.

  • Radeon HD 6790 vs HD 6850 – nejlepší grafická karta za 4000 korun

Pokud jde o nový HD 6790, tak je zjevné, že ubrání 160 jednotek stojí kus výkonu, ale propad není vždy markantní. Rozdíl ceny by měl být zhruba 800 korun, což není tak úplně špatné. Na papíře to špatně nevypadá a poměrem cena-výkon by se to klidně HD 6850 vyrovnat mělo. Škoda té spotřeby, která ale naštěstí zase není zdaleka shodná s HD 6870, jak naznačuje údaj TDP 160W. Je stejná jako má HD 6850, což znamená, že je HD 6790 o něco méně efektivní. OC schopnosti jsou ale podobné. Je otázka zda těch několik set korun za to ušetření stojí.

(referenční HD 6790 aneb HD 6850 s Biosem HD 6790)

Z našeho pohledu je zcela jednoznačně nejlepší grafickou kartou pro méně náročné hráče a tedy do 4000 korun, Radeon HD 6850 a klidně v tom vydařeném provedení ASUS DirectCu. Z hlediska výkonu je to bez konkurence a jak vidíte, HD 6850 má výkon dokonce takový, že ty plné detaily v těch hrách dokonce i většinou zvládne! To se o modelech GTX 460, GTX 450/550Ti, HD 5770 nebo HD 6790 říci nedá. Takže i z hlediska toho, aby vám ta karta dokázala třeba 2 roky vydržet, je HD 6850 jasná volba. A to k tomu nejlepšímu výkonu nabízí i vynikající optimalizaci pro DX11, vynikající provozní efektivitu a nízkou spotřebu, v provedení ASUSu i skvělé nereferenční chlazení a vysoký OC potenciál. Je to jasný etalon toho, co by grafická karta do/za 4000 korun dnes měla nabídnout. Ze současného pohledu a v současné nabídce je prostě perfektní.

  • Závěr

Nová GTX 550 Ti je v provedení ASUSu pěknou a kvalitní kartou. Bohužel názvy GTX a Titanium jsou nezasloužené a jsou vyloženě pastí na zákazníky a něco mi říká, že s tím NVIDIA, která za těmi názvy stojí, přímo počítá a kalkuluje. Karta nabízí jen výkon na úrovni HD 5770, který je podstatně levnější a stále i o něco úspornější.

GTX 550 Ti má navíc konkurovat novému HD 6790, se kterým AMD vyrazilo účelově právě proti ní. Za stejnou cenu je HD 6790 lepší kartou. Nabízí o něco vyšší výkon a spotřebu má stejnou. Takže pokud bychom vybírali čistě mezi GTX 550 Ti a HD 6790, není co řešit. Ale obě karty se dostávají do blízkosti doprodávaných GTX 460 1GB a hlavně do blízkosti HD 6850. A v současné době, nevidím důvod, proč v cenové relaci 3500-4000 korun kupovat něco jiného, než Radeon HD 6850 1GB.

"AMD ASUS Radeon HD 6850 - vynikající výkon, technologická výbava a provozní vlastnosti, etalon ideální grafické karty současnosti v cenové relaci 4000 korun"

Za zapůjčení grafik děkujeme společnosti ASUS a společnosti AMD

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 14:20:09

5770 je pro me stejně nejlepší kauf za několik let
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:08:53
avatar
Yep, to nás bude asi víc co si to myslí. Pořád mi stačí na všechno co hraju. No a díky vývoji her (konzolové porty), asi ještě chvíli bude. Možná jen Witcher 2 by do toho moh udělat díru trošku.
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 18:04:11
avatar
aj pre mna, nedam na nu dopustit
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 19:52:19
avatar
Jo jo přesně tak na moji 5770 hawk v BF:BC2 vše na plno a ve 1920 x 1080 mi to šlope uplně v pohodě takže hooodně dlouho mi snad všechno pojede a když ne tak koupim ještě jednu do CF
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 22:53:14
avatar
pro mě je nejlepší kauf HD4850 z roku 2008, po voltmodu se výkon od 5770 moc neliší
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 00:19:29
avatar
Tak to je pro me zas HD 5870 - Stihnul jsem jeden z prvnich kusu jeste za 7600,-. Pak sla na 10k,- a jeste se nedala sehnat, pak se dala sehnat ale cena byla porad nad 9k,- a ted uz se sehnat moc neda koukam
Casi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 17:27:48
avatar
taky mám 5770 a maximální spokojenost...
Wincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 14:21:39

Povedenej test. Právě se chystám koupit grafiku a přemýšlím jestli vybrat Gigabyte HD5870 1GB nebo Sapphire HD6870 Vapor-X, cena je u obou vesměs stejná (100Kč rozdíl). Zajímá mě co je lepší. Hraju v rozlišení 1920x1080. Děíky za odpověd
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 14:39:22
avatar
HD5870 je o 20% vykonejsi. HD6870 je uspornejsi, ale po pretaktovani na vykonovou urovne HD5870 to bude zrat stejne. HD5870 bude mit ale stale potencial k pretaktovani. Zalezi jestli chces taktovat nebo ne a pripadne jak velkou a zravou grafiku bys chtel. Ta HD6870 Vapor-X ma lepsi chladic. Vse je otazka osobnich preferenci.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:02:14
avatar
ten chladic na te gigabytce neni ale take vubec spatnej. hd5870 je v zakladu o dost vykonejsi, spotrebu v idle maji stejnou, v zatezi je 5870 zravejsi jen o zanedbatelnych cca 20W a i pomerem vykon/watt je 5870 lepsi. technologicky mezi tema kartama take neni zadnej podstatnej rozdil...z jakehokoli uhlu pohledu dle me vychazi pri temer stejne cene jako lepsi karta hd5870.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:10:25
avatar
o dost výkonější? To kecáš hodně záleží v čem ... třeba v DX11 má obvykle HD 6870 minimálně stejný výkon ....

Já osobně bych dal přednost HD 6950 2GB není o tolik dražší a je určitě výkonější i lepší pro následující 2 roky
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 16:20:02
avatar
Odkaz BFBC2 - 5870 o par procent vykonejsi i nez 6950.
Odkaz F1 2010 - 5870 o nejakych 12-15% vykonejsi nez 6870, ale jen o 3% slabsi nez 6950.
Odkaz metro 2033 - v nejvyssim nastaveni na 5870 jakz takz hratelna (30fps), 6870 uz pomalu nehratelna (25fps), az tady 6950 vyrazneji odskakuje.
Odkaz stalker - vicemene stejne jako u metra, hd5870 si konstatne udrzuje 12% naskok nad 6870.
Odkaz crysis - 5870 na urovni 6950, krome nejvyssiho nastaveni kde se ale 5870 kvuli 1GB pameti propada na stejnou uroven jako 6950 1GB.

krome crysis vsechno dx11. muzu klidne ukazat i dalsi vysledky z jinych webu, ale tam se neukazujou tak pekne procenta jak na cb. hd5870 je vykonove dost blizko hd6950, ztraci az na vyjimky (treba to metro) jen kvuli mensi pameti. hd6950 je lepsi variantou diky vetsi pameti, ale taky stoji o 1500 vic nez ta 5870 od gigabyte a to ji radi uz do jinyho segmentu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 16:45:52
avatar
jenže HD 5870 už se stadnardně neprodává a jsou to doprodeje a kromě jiného pro 1920x1080 a další 2 roky je HD 6950 v každém příapdě lepší volba ;)
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 18:57:05
avatar
Taky si myslim, v náročnějších hrách se už i ve fullHD budou hodit ty 2GB paměti. Navíc má lepší tesselaci atd!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 08:34:33
avatar
ale on se puvodne ptal na konkretni model 5870 a konkretni model 6870, takze podle toho sem reagoval. tys me osocoval ze kecam, kdyz tvrdim ze ma 5870 o dost vyssi vykon nez 6870, tak tady mas potvrzenej opak. v dx11 ma hd5870 casto stejny vykon jak hd6950 a hd6870 je krome jedne hry vzdy tak o 15% vzadu. 6950 je lepsi volbou jen kdyz si muze pridat tech dalsich 1500, pro nekoho jinyho uz to muze byt moc.
J.R. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-17 18:07:44

Asi tak, myslel sem, že rozdíl mezi 6950 a 5870 bude větší, ale spíš je rozdíl cenový než výkonostní ;-) Holt řada 58xx se AMD(ATI) povedla. Vidím to na mé HD5850 Extreme, kdy po lehkém navýšení napětí a taktu 900/4800MHz se nebezpečně přibližuje výkonu právě 6950 a to za cenu 2,7k je výsměch :-) J.R.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 14:57:59
avatar
V moderních hrách bude HD 6870 a HD 5870 docela srovnatelné, ve starších je HD 5870 lepší ... těžko říci. Já osobně bych sáhl ve vašem případě po HD 6950 2GB klidně referenční ...
Wincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:43:43

Tak jsem dal na Vás a beru Sapphire 6950 2GB.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 16:13:03
avatar
rozumné
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 00:37:13

To bych raději téměř 2.000KČ ušetřil a vzal o cca 3% slabší GTX 560TI, ale jak chceš. Je to na tobě
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 01:33:17
avatar
Ty žiješ v nějaké imagainární realitě koukám ... jednak mezi HD 6950 2GB a GTX 560 je už dnes rozdíl větší než 3% a v nových DX11 titulech je rozdíl určitě větší klidně i 15% a to se bavíme jen o rozlišení 1920x1080 8AA/16AF které jej zajímá, a cenový rozdíl je reálně 600 korun!!! Žádné 2000 a za těch 600 korun máš v každém případě silnější kartu (před i po OC), 2GB paměti místo 1GB a navíc i méně žere!!! .... Kdyby něco levnějšího, tak nějakou tu OC edici HD 6950 1GB, pořád vychází líp než GTX 560 ....

i když by vzal tu nejlepší HD 6950 2GB, třeba ASUS HD 6950 2GB DCUII za 6400 korun nebo za tu samou cenu MSI TwinFrozrII edici .... tak rozdíl proti běžné GTX 560 Ti třeba od levného a obyčejného Palitu, který stojí 5050 korun, bude pouhých 1400 korun a žádné 2000! A to oba zmíněnné HD 6950 jsou kvalitativně i chlazením úplně jiná liga než obyčejná GTX 560. Takže přestaň radit, když plácáš nesmysly ....
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 14:58:33

To byli nejnižší ceny na heureka.cz. Jinak v prestižních českých obchodech (kupříkladu czc.cz) je ta cena následující, GTX560 stojí 5.066kč, Zatímco ten tvůj TwinFrozrII HD6950 stojí na czc 6.343KČ. Nejlevnější model obou karet jsou od sebe cca 100kč. Jinak k tomu výkonu... Nevím kde se díval, koukni se třeba zde: http://www.hardwareheaven.com/reviews/1103/pg19/palit-nvidia-geforce-gtx-560-ti-graphics-card-review-conclusion.html

Jinak DD, rád bych abys moje příspěvky, které neporušují pravdidla přispívání, nemazal...
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 23:08:09
avatar
Odkaz
Tady je docela neuveritalna cena 550 - 2458kc
Pak by ty pomery vychazely hodne jinak. Na CZC stoji normalni 550 (ne asus) 2900kc
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 01:34:13
avatar
já nehledám nějnižší ceny, ale běžné ceny ... průměr lze zjistit z testosvaných modelů třeba na Heureka.cz a průměrné ceny mívá třeba alza.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 02:18:02
avatar
To bych se u grafik hádal Alza má v oblasti grafik nezřídkakdy jedny z výrazně vyšších cen. Najdou se výjimky, ale jelikož ty ceny sleduji v porovnání týden co týden, tak alza na grafiky povětšinou ne-e.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 08:28:18
avatar
tak z nejznamejsich eshopu ma urcite alza ceny grafik nejvyssi. jenze spousta mensich eshopu ma ceny jeste vyssi, takze alza z toho obcas prumerne nak vychazi. otazka je kolik zdejsich ctenaru si takovou predrazenou grafiku koupi. kazdej kdo uz zna tenhle web si podle me urcite dokaze najit grafiku za nizsi cenu nez uvadi dd (a nekdy opravdu podstatne klidne i 15-20%) a to ve spolehlivym a overenym shope.
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 14:24:57
avatar
posledni kapitola: GTX 560 Ti vs HD 6790 - to by byl asi nerovny souboj, po oprave me klidne maznete
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:09:23
avatar
jasně pardon
kokbulik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 16:10:34
avatar
ještě druham strana ma blby nadpis
miso1992 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 14:25:53

ja by som ti odporučil HD 6870, sice je o nieco slabsia, ale po pretaktovani sa dostanes na uroven HD 5870 a myslim ze ma lepsie prevadzkove vlastnosti a je to modernejsia karta (lepsia teselacia do buducnosti )
stanoskot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - asus vs msi vs sapphire 2011-04-05 15:05:57
avatar
děkuji za článek. Právě se rozhoduji mezi třema různymi kartami pro můj 3 Ghz Phenom II. Kandidáti jsou tady testovaný Asus 6850 za cca 3600 kc , MSI 6850 Cyclone za 3800 kc a Sapphire 6870 (nereferencní) za cca 4200 kc.

Zatim vyhrává MSI, ale ješte jsem není úplně jistej, takže pokuď máte někdo s některou z těchto karet zkušenosti, poraďte prosím, která z nich je nejlepší kauf.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:09:01
avatar
znám všechny a pokud ti jde vyloženě o cenu, tak ten ASUS HD 6850 je OK ....
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 15:58:52
avatar
Myslím, že kdo bude vítěž bylo už jasné před testem
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 16:23:15
avatar
Zajímaví test ale jak již tu bylo zmíněno 6950 absolutně jasná volba.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2011-04-05 21:30:53
avatar
Nebyl to test 6790 proti GTX 550...? A v závěru je vítěz 6850!

EDIT: Jo, promiň, přehlédl jsem závěr nadpisu. Máš pravdu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 18:10:27
avatar
Také to byl test grafik do 4000 ;) zhodnocení mezi HD 6790 a GTX 550 máš v závěrečné kapitolce o pár odstavců výše .... možná by to chtělo číst ;)
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 18:11:42
avatar
DD, chvalitm ta za velmi dobry clanok Strucny, presny a ma bohatu vypovedaciu hodnotu. No, a vdaka tejto recenzii mozem byt dalej spokojnym majitelom Radeonu HD 5770
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 20:15:47
avatar
Ani jedna karta se mi nelíbí...

Když není PC na hry, tak solidní karta s HDMI výstupem je do dvou tisíc. Když má být na hry, tak těch 6000 Kč do plnohodnotné HD 6950 (ne těch 1GB) stojí za to.

Nerad se zastavuji na půl cestě (dát hodně peněz a mít nedostatečný výkon).
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 21:41:53
avatar
pro nižší rozlišení HD 6850 plně dostačuje. Dokonce i pro rozlišení 1920×1080, až na pár her ;)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 22:54:21
avatar
Ta je solidní, to máš pravdu. Ale tyhle levnější modely (myslím levnější než 6850) ... těm fakt nefandím.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 23:36:00

...protože je zastaralá už při koupi. Málo kdo kupuje celou sestavu, většinou postupně mění. HD6950 bude i při další výměně CPU stále výborná.
Já mám 1680x1050, takže HD6850 je promě jak dělaná, protože jiný monitor zatím nechci, neboť mají větší úhlopříčku, ale stejnou výšku.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-05 22:08:37
avatar
Tak me v pc porad bezi HD4870 Je faktem, že fullHD nepouzivam, protoze to muj lcd neumoznuje
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-08 02:08:56
avatar
Já ji mám taktéž.

Dokonce valím v 1920x1080 a nemůžu si moc stěžovat.

Pořád se mrcha drží ...
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 07:19:28
avatar
Kdy bude test na GTX 590? Nebo jsem ho prehledl?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 08:31:31

Dobré ráno medvěde, jaký byl zimní spánek? Něco málo tady proletělo, např. Odkaz Hledej více.
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AA 2011-04-06 08:40:23
avatar
peknej test, ale mozna by to chtelo pridat jeste testy bez AA, ze v 1920/1200 s 8*AA je v tech testech pod hranici hratelnosti
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 10:57:17
avatar
k čemu? Ukazujeme maximální výkonnový potenciál těch grafik .... je jasné, že bez AA budou FPS vvyšší ;)
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 12:24:38
avatar
ja nevim jak nekdo jinej, ale ja se rozhoduju ke koupi grafiky, podle toho, co si a jak zahraju, neni pro me napr. podstatny ze s 8*AA ma v 1920/1080 jedna karta 10 a druha 15 FPS, ale je podstatny, ze bez AA jedna ma 20 a druha 35 FPS, tudis, ze na jedne karte je hra hratelna na druhe ne
Mrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - heh 2011-04-08 09:02:55

To predsa nemozu, potom by sa totiz krasne ukazalo ze na akukolvek hru ti staci akakolvek grafika este za menej penazi ako 5770.

Ale to predsa nééé, musime nabudit dojem ze vsecky hry idu jen 15fps max a len na grafike za 10 000+ si zahras dokonca 30+ !

Testovacie zostavy s tym najvykonejsim cpu a mrte ramiek atd su tiez na smiech. Uricte ma taku kazdy doma. Kecy o tom ze grafiku treba "zivit" s odpustite.

A teraz myslim vsetky testy grafik vseobecne nie len tento.
Dancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 13:02:28

Kdy bude test GTX 590? Už se na porovnání s nej-Radeonem teším...
randomofamber [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - šotek 2011-04-06 15:12:25
avatar
V grafech máte takt 840/42000 což je jaksi evidentně mimo rozsah :-)
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-06 17:45:31

Vdaka za test z low endu.Aj ked v tejto vykonovej skupine by sa zislo testovat aj v strednych detailoch .Na maximalnych to pri tak nizkych FPS nikto nebude hrat.Rozmyslal som o upgrade z 4850 ale to by som asi musel brat mininalne 6950 aby som mohol prejst z LOw detailov rovno na max. bez poklesu FPS pod avg 50-60.
suchac500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 6850 vs gtx460 2011-04-06 19:38:44

"HD 6850 má výkon dokonce takový, že ty plné detaily v těch hrách dokonce i většinou zvládne! To se o modelech GTX 460, GTX 450/550Ti, HD 5770 nebo HD 6790 říci nedá."
DD aspon dodej ze mluvis bud o 768mb nebo SE verzi GTX460, protoze GTX460 1GB, ma shodny vykon s 6850..
osobne vlastnim zminenou 6850 directCU a pri porovnani s gtx460 ("plnou" 1GB verzi) se vykon nelisil ani o 5% ( s tim ze celkovy vykon byl asi o 3% vyssi u nvidie)
petrovic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-01 19:28:45

osobně jsem koupil dva měsíce starou 6850 directCU za 2900 ,a jsem velice spokojen .Chlazení nebylo špatný,ale accelero S1 co tam teď mam je někde jinde.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 430x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 279x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 851x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1157x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1472x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 6