TEST: ASUS RADEON HD 7970 3GB – nový král grafik jako nový etalon grafického výkonu a technologií Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Monday, 09 January 2012
Přejít na obsah
TEST: ASUS RADEON HD 7970 3GB – nový král grafik jako nový etalon grafického výkonu a technologií
AMD Radeon HD 7970 3GB - v parametrech a technologiích
AMD Radeon HD 7970 3GB - Technologie a funkce
ASUS Radeon HD 7970 3GB - Balení a ASUS Technologie
ASUS Radeon HD 7970 3GB - Grafická karta
Testy a Testovací sestava
Test - Battlefield 3 (DirectX11)
Test - DIRT3 (DirectX11)
Test - DeusEx: Human Revolution (DirectX11)
Test - Metro 2033 (DirectX11)
Test - ANNO 2070 (DirectX11)
Test - BATMAN: Arklam City (DirectX11)
Provozní vlastnosti a taktování
Hodnocení výkonu, ceny a poměr cena-výkon
Hodnocení a závěr

 

 

  • Hodnocení a závěr

Dnes už skutečně víte vše, co o HD 7970 3GB potřeba vědět je. Opět se také ukázalo, kdo má před vydáním novinek na trh ty nejpřesnější informace, a kdo naopak vaří z vody a roznáší po internetu nesmysly a výkonu jen pár % nad GTX 580 a propadáku, kterým někteří jsou schopni uvěřit. Stejně tak je směšné ovlivňovat testy starými hrami a nízkými nastaveními a říkat tomu test moderní grafiky. No nic, u nás máte otestovány aktuální hry v nejvyšších nastaveních a takové, jejichž enginy budeme vídat i letos a příští rok, takže tam nás výkon zajímá!

  • Nejlepší grafika od GF 8800 Ultra ..

Radeon HD 7970 3GB je jednoduše nejlepší grafická karta, která vyšla od vydání GF 8800 Ultra. Teď nemluvím o výkonu jako takovém, ale o tom, jak dobrá a povedená tahle grafická karta je. Všimli jste si, že jsem řekl jako GF 8800 Ultra a ne GF 8800 GTX. Radeon HD 7970 je totiž mnohem lepší a povedenější než 8800GTX, lepší než byly Radeon HD 5870 natož nepovedených GTX 480/580. Na rozdíl od všech těchto jmenovaných, které měly problém s tím, že byly první na nové technologii DX10/11 a neměly ve své době startu vlastně po řádné využití ani 100% funkčnost, Radeon HD 7970 tu využitelnost a funkčnost má! Proto je jako 8800 Ultra, která ve své době stála dokonce 16 000 korun (to jen aby si někteří nemysleli, že HD 7970 je drahý), za což ovšem nabízela tehdy absolutní technologickou i efektivní grafickou dokonalost a vydržela tak delší dobu. AMD Radeon HD 7970 3GB je to samé a také bez konkurence!

  • Nedostatky?! Jaké, když neznáme nic lepšího?

Radeon HD 7970 tak jak je, nemá sám o sobě žádný skutečný nedostatek ani negativum! A to jednoduše proto, že neexistuje žádná jiná referenční grafika, která by po nějaké stránce nabízela něco lepšího. Výkon, technologie a efektivita provozu, všude tam Radeon HD 7970 bezkonkurenčně stanovuje nové etalony, normy a hranice a protože neznáme nic lepšího, nemůžeme mu objektivně naprosto nic vytknout. Až budeme mít srovnání, můžeme začít něco vytýkat. Dokonce i ta cena karty by mohla být v její bezkonkurenční pozici mnohem vyšší, než jaká je.

  • Závěr

Samozřejmě referenční Radeon HD 7970 jako takový, není dokonalá grafická edice, ale ani jí být nemá. Je to jen referenční model, takže rezervy jsou jednoznačně v chlazení, kdy ten chladič je jen průměrný (to znamená nereferenční jsou - budou výrazně tišší a účinnější pro OC) a z hlediska taktování zde není zdaleka všechno tak, aby to znamenalo využití plného potenciálu. ASUS udělal, co mohl a jeho referenční podání je rozhodně velmi velmi dobré. Pokud sháníte výkonnou grafickou kartu v cenové hladině 10 000 plus, je Radeon HD 7970 jediná karta, která vás zajímá! Už tak jak je, je prostě výborná a až přijdou nereferenční modely, vyladí se ovladače a 28nm výroba, a zhruba o 50 dolarů se posunou ceny dolů u referenčních modelů, tak to bude ještě lepší.

Jestli hledáte něco konkurenčního od NVIDIA, tak nemusíte. Nic, co by se tomu byť jen přiblížilo NVIDIA nemá a bohužel dlouho mít ani nebude! Dokonce se celkem nahlas mluví o tom, že je tu i pravděpodobnost, že se nástupce GTX 580 a tedy konkurence pro HD 7970 ani letos nemusíme dočkat – v současné době totiž neexistuje ani ve formě testovacího čipu, což znamená, že minimálně 8-9 měsíců žádná karta a konkurence pro HD 7970 není na obzoru – pokud bude něco, tak až v srpnu-září! Takže pokud čekáte s nákupem HD 7970 na konkurenci, z toho, co je mi známo, není na co čekat. A když, tak na základě předchozích generací dost pochybujeme, že NVIDIA nabídne něco lepšího a určitě nebude inicializovat cenový souboj. Navíc než s něčím přijde, HD 7970 už bude končit a už se bude na trh připravovat HD 8970, který dorazí pravděpodobně za 12-13 měsíců od vydání HD 7970. Odklad nákupu HD 7970 má tak smysl jen z hlediska příchodu nereferenčních modelů. Jinak dlouho nebude lepší volby mezi jednojádrovými grafikami.

V tomto ohledu jen připomínám, že HD 7970 není TOP model! Tím bude Radeon HD 7990 6GB, který dorazí za cenu 20 000 korun v březnu. Jaký bude asi jeho výkon, se podíváme brzy v testu CrossFire dvou HD 7970 u příležitosti otestování další verze HD 7970 od dalšího výrobce. Také se u nějaké pěkné edice podíváme na výkon v Eyefinity 5760x1200, pro které je tahle karta opravdu výborná volba.

"Ocenění pro AMD Radeon HD 7970 3GB za excelentní výkon, potenciál, technologie a efektivitu a ocenění pro ASUS za GPU Tweak technologii."

 

 

Za zapůjčení karty děkujeme společnosti ASUS.

Za zapůjčení procesoru Core i7-3960X děkujeme společnosti Intel

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
kF3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 21:56:07
avatar
perfektna grafika! len skoda, ze je drahsia ako moja cela zostava

dneska sa s tymi recenziami roztrhlo vrece a ako si to tak citam, kazdy ma subjektivny nazor na hlucnost... pre niekoho je neznesitelne hlucna, pre ineho priemerna, dokonca ticha.. ale ved pridu nereferencne modely (ktore si nebudem moct dovolit pokial nevyhram sportku )

som zvedavy, ako vykon porastie s prichodom novych ovladacov
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:56:15
avatar
Top jednocipova grafika a odskusana na top procerore, verim tomu ze s ovladacmi porastie vykon a dufam ze s rozsirenim ponuky kledne aj cena
tryas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena. 2012-01-09 21:55:44
avatar
Karta je perfektna, len ta cena. Desim sa toho kolko bude stat taka 7870 u nas napr. na alza.sk ked zatial 7970 stoji 600€. Planujem kupit v lete 7870 a ak bude stat viac ako 230 € tak sa budem musiet popozerat po niecom inom ak bude vobec po com.
Inak recenzia fajn, len by som prijal viac hier.
MAXX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 21:56:41
avatar
Konečně je tu rezenze Bože
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:00:05

Ty taky nevíš co dřív, na jedné straně chceš už vědět jsetli jsi náhodou nevyhrál, a na druhé zase honíš Honzu kvůli testům, ty nám ho jednou strháš.. . To že je rychlý a stíhá sledovat svoje Eyefinity, neznamená že je tak rychlý i co se týče testů u kterých už taková zábava není, tam se už ve svém masážním křesílku točit dokola nemůže.. .
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:04:54
avatar
A týmto príspevkom by som rád uzavrel túto diskusiu...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-18 13:31:21

.. ..
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:01:46
avatar
Je to prostě nejvýkonější jednočipovka dneška, která se vyplatí více jako GTX 580.....nicméně při pohledu na výkon je mi jasná strategie fa Nvidia v podobě vydání napřed mainstreamu na 28nm v podobě GF 104 se 576 CUDA cores a core clock 905Mhz při ceně 399 USD to bude výkonově na tuto GK určitě stačit
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:38:05
avatar
mohu ti s jistotou říci, že se ta nějaká GTX 660 TI s GK104 za 399 dolarů, výkonem k HD 7970 ani nepřiblíží! Možná se přiblíží HD 7950, ale na netaktovanou HD 7970 s takovýma parametrama mít prostě nebude a když HD 7970 nataktuješ, bude o desítky a desítky procent jinde (to samé ale i HD 7950). Navíc žádná GTX 660 zatím neexistuje, finální specifikace nejsou stanoveny, ty parametry jsou někde vycucané z prstu a když se něco takového objeví, tak nejdříve v březnu s dostupností ale až v dubnu. A to už tu budou HD 7900/7800/7700 ...

Mluvil jsem s pár výrobci a žádná karta NVIDIA se v dohledné době konkurovat HD 7900 nechystá ... natož HD 7970/7990 ... jsou kolem toho v zákulisí celkem dost velké rozbroje, obecně grafický business je stále těžší a náročnější a NVIDIA výrobci jsou hodně nasr... a to je slabé slovo.
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:58:12
avatar
No když si vezmu, že GTX 660 bude mít o něco více Cuda cores, více texturovacích jednotek jako GTX 580 a vyšší frekvenci v základu + nějaké optimalizace jádra tak ten výkon bude určitě o dost vyšší jako je u GTX 580, teď si k tomu připočtu cenu 399USD tak by to nemusela být špatná volba... OC očekávám podobné jako u 28nm GK AMD... prostě vyšší mainstream HD7970 proti mainstream GTX 660
co se týče dostupnoti 28nm GK nVidia tak nejmenovaný zdroj píše:
Citace:
Start je dříve, než vy (a já) jsem si mysleli ...


Jinak jsem také zvědavej na výkon HD7870 ale tam výkon očekávám maximálně 10% nad HD6970
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:57:04

Značenie mainstreamového Keplera asi nebude GTX 660. Ale k veci. Zatiaľ by som bral uverejnené špecifikácie s rezervou. Nevyzerajú nereálne ale chcelo by to potvrdenie. Okrem toho tá karta bude zaradená určite cenovo podľa výkonu. Pochybujem že by NV predávala výkonnejšiu kartu ako HD 7970 o toľko lacnejšie.
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:02:38
avatar
Nepíšu výkonější ale srovnatelně výkonou, navíc AMD tu cenu dost napálilo díky absenci konkurence na 28nm....Nikde není napsáno že po uvedení 28nm GF 104 cenu poněkud nesníží
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:04:06

S tým sa dá súhlasiť. Je to aj celkom dobrý marketingový ťah. Prepáliť ceny GPU pred vydaním a potom znížiť cenu aby tá výsledná vyzerala lepšie aj keď bude stále vysoká.
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:18:59
avatar
Navíc díky vysoké ceně se tak nějak vyrovná poptávka a nabídka po nových GK na 28nm a na trhu nebude takový nedostatek HD7970(proto napřed uvádějí nejdražší špičkovou HD7970 a až později levnější HD7950,HD7870/50).... až se zvýší produkce (odladí výroba) čipů na 28nm a bude na trhu i konkurence na 28nm ceny určitě půjdou dolů...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:52:02
avatar
prosímtě stavíš si vzdušné zámky!

1. GTX 660 a kata s čipem GK104 není zatím finální ...
2. přesné parametry nejsou stanoveny
4. nástupce jádra GF 104 pro GTX 560 rozhodně nebude 2x výkonnější tak aby HD 7900 mohl konkurovat. Očekává se výkon mezi pod GTX 580, a to nestačí ani na HD 7950.
5. NVIDIA NIKDY NEBUDE PRODÁVAT KARTU SE STEJNÝM VÝKONEM LEVNĚJI, TO NENÍ JEJÍ STYL ANI MARKETINGOVÝ CÍL. Poměr cena-výkon nepreferuje. Pokud by cena byla 399 dolarů, karta nebude mít výkon ani HD 7950!

Takže prosímtě buď v klidu a tyhle divoké spekulace nerozšiřuj, jsou nepodložené ...

Vím kdy ta karta bude pravděpodobně oznámena, a kdy se reálně dočkáme na trhu a mezi těma dvěma daty je velký velký rozdíl!
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 11:43:02
avatar
3.?
krankenkopf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GTX 660 2012-02-09 22:11:32

Výkon GTX 660 tipujem tak na úrovni dvoch HD 7970 v zapojení CrossFire pretože to bude precalen Mainstream. To tvrdím ja nikde som sa to nedočítal ba ani som po tom nepátral! čakajú predsa na intel na neaké to 8-jádro s 2-ma 3-ma či 4-mi vláknami na jádro, aby to stíhalo a ram DDR5 na matičnej.

Tak usudzujem naprosto z ničoho.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:15:26

Dufam ze verzie DC a Twinfrozr budu mat aspon take takty ako tu dnes DD predviedol. Len aby na ne netrebalo cakat mesiace lebo referencne kupovat nechcem.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:33:18
avatar
Diky za dobrou recenzi (subjektivni nazor) opravdu karta bez konkurence, jen ta cena ale kolik veci stalo taky relativne dost penez a prodavali se. Hold pokrok nezastavis.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:34:37
avatar
Recenze je čtivá,grafy jsou přehledné(zaplat pánbůh),jen mi tam chyběly dvě graficky nejhezčí hry roku 2011 a to Crysis 2(patch 1.9+hd textury a dx11) a Witcher 2(se zapnutým ubersamplingem)... Jinak pěkná recenze.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:30:14
avatar
U crysis 2 je problém s tím jak je tam ta tessellace udělaná (HD 7900 by to ale vyhovovalo) a Witcher je jen DX9 ... navíc nechceme dělat zase moc her, leze to do času a nemá to o moc větší vypovídací hodnotu .... takže jsme si vybrali zástupce žánrů, nejnáročnější a technologicky nejpokročilejší hry jejižch engine se bude objevovat ...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:35:59

DD, v clanku je spomenute, ze dorazi Asus s DcII, cize nie uz s DCIII?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:27:48
avatar
to nevim
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 23:36:59
avatar
Tak na CZC 13,500 - 15,000.

To je síla...

EDIT: Tak Asus, kterej je jedinej v "dohlednu" je za 15 650.

To je prostě přepálený.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 16:55:55

Asi do ní nejdu...

Spíše okolo 15k, proběhla změna v nabídce..

Asi velká poptávka, když ceny takhle narůstají. Sice včera to byl Sapphire za 13,6, dneska Asus za 15.
Takové výkyvy se týkají prodejcu
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:51:01

Máš recht, jdi rovnou do HD7990 proč troškařit, nebo čekáš na HD89xx...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:55:40
avatar
Jako uživatele mě zajímá HLAVNĚ poměr cena/výkon (v rozumné cenové hladině).
V tom excelovaly spíše předešlé generace. Momentálně mi to výkonově nepolepší o tolik abych měl vůbec důvod uvažovat o koupi.
Kastan42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:13:24
avatar
Včera ráno ještě byla za 3000, škoda, že to tak nenechali, to by jim utrhali ruce
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-13 00:32:43

To tedy jo..
Fry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:46:12
avatar
hold NV to bude mať trocha ťažšie ako po minulé roky...

HD 7970 je nastavená dosť lišiacky, na referenčných taktoch je výkonná ale z "miernym OC" (len v rámci možností ovládačov) je to už iná káva...

to dáva NV výrazne menší manévrovací priestor, pretože ak ju bude chcieť poraziť bude musieť počítať z pomerne širokým spektrom výkonu...

predpokladám, že každý výrobca zdvihne takty min na 1GHz a verzia z 925MHz sa neskôr ani nebude predávať...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-14 16:28:34

Jo, je to nádherná vymakaná grafika, a až se ještě doladí ovládače tak to bude teprve nářez. Díky Honzo moc pěkně udělaný testík, čekání se opět vyplatilo. Už aby tu byla i nějaká konkurence, aby také bylo s čím srovnávat, zatím nemá v jednočipových grafikách soupeře. A také by to prospělo i vysokým cenám, i když je jasné že výkon něco stojí a tato grafika si cenu v pohodě obhájí, ale mě by se za cenu +/- 10 000,- líbila ještě víc..
martin.malik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:56:00
avatar
Fak konecne normalna recka tie bludy zastaralych hier nemozem ani vydiet mam to 5 krat dohrane a uz to nechcem uz prychadzaju nove moderne s DX 11 kam je tato karta urcena a je fak dobra . Len ma stve moja situacia ze si ju nemozem dovolit momentalne .


DD vedel by si prosim ta otestovat dieto HD 7970 v FOLDING@HOME len tak mimo testov ma to velmi zaujima a ked ze vyuzivam tento programik tak by ma zaujimalo akych hodnot dosahuje Diky .
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:00:45

Teraz si spočítaj koľko hier vyšlo minulý rok s DX11 a koľko s DX9. Pochybujem že to bude tento rok oveľa odlišné. Testovať aj staršie (ale zasa nie moc staré) hry má stále zmysel.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:29:06
avatar
nemá protože v DX9 hrách ti stačí 2 roky stará grafika a v DX11 potřebuješš ten výkon a ty technologie ... anvíc většina špičkových AAA her je s DX11 ;)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:41:14

Bolo ich pár s DX11 ale úprimne po grafickej stránke stáli za to iba 2 - Crysis 2 a BF3. Ten zvyšok mal DX11 skôr iba ako nálepku a našli sa aj také prípady kde hra s DX11 vyzerala horšie ako niektoré hry s DX9. Proste DX11 v minulom roku pôsobil až na spomínané výnimky ako marketingový ťahák. Dúfam, že tento rok to bude lepšie.

Čo sa týka výkonu tak Zaklínač 2 aj s DX9 vedel grafiky pekne potrápiť. Musel som mať vypnutý ubersampling aby som mal hru s ostatným na max v pohode hrateľnú. A to s GTX460 v SLI. Ja sa na to pozerám z pohľadu mainstream grafík ktoré má väčšina ľudí. A 2 roky starý mainstream vo FHD rozlíšní môže mať kľudne problém aj s DX9 hrou. To, že je hra s DX9 neznamená že má už stanovenú hranicu na výkon GPU. Vždy to záleží od toho čo sa rozhodnú vývojári z DX9 využiť.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:50:11
avatar
no nevím, Anno 2070 vypadá s DX11 super, Desu Ex taky atd. atd. ... zkrátka je hromada her s DX11 a hromada jich bude, tak proč se vůbec zaobírat DX9 hrou, která je i celkem špatně optimalizovaná ;) Prostě máme dost DX11 her pro DX11 grafiky, takže se o DX9 nemusíme vůbec starat

neříkám, že DX11 je všespásné, ale ve hrách rozhodně je hodně často, a proč jej nepoužívat když máme ty DX11 grafiky a je tam často ten přínos viditelný (neříkám že markantně)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:48:27

Ak by DX9 hier nevychádzalo v takom množstve tak by som súhlasil. Nikto si predsa nekúpi DX11 grafiku za 13000 aby čakal každé 2 mesiace na hru s DX11. S tými DX9 hrami sa zatiaľ (bohužiaľ) počítať stále musí. Ale tak to je môj názor.

Inak nad tým Anno 2070 celkom rozmýšľam že tú hru kúpim. Na Steame stojí 50€. Oplatí sa za tú cenu alebo sa radšej oplatí si počkať na zľavu? Toľko sa mi do toho dávať nechce.
woody [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:17:24

http://mmoboost.cz/anno-2070-cd-key-with-download-link.html

sory, jestli je to reklama, nebo co, ale nak na to asi kaslu
Kdyz vidim, ze mas v planu si to koupit, tak nemuzu jinak, nez doporucit, jak jsem si to koupil ja, pro me i pro pritelkyni, muzu potvrdit, ze vsecko probehlo bez problemu.. enjoy )

Abych nebyl uplne offtopic, cekam na dodani svoji Sapphire 7970ky asi za 4 hodiny Objednaval jsem mezi prvnima vcera rano v 9 hodin v Alfe, jakmile otevreli.. napisu pozdeji
woody [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 09:35:42

hm tezkej fail
Objednal jsem Sapphire, bedna okopana, jenom v igelitu to poslali, vevnitr nebyly v konektorech zaslepky takovy ty plastovy, vykon default oka, takovej jakej je, ale neda se to pretaktovat ani na tech 1125MHz, jak teda je napsany (s lolem) v UPLNE kazde recenzi na netu, "jenom posunes 3 slidery(lol) a mas nataktovany" ..
tak to nejde ani me na i7-860 ani kamosovi s i5-2500k.. dneska se bude testovat dal, zatim jsem zklamanej
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 22:58:21
avatar
Ok, v lete ma nečakajte, práve som si zabookoval letenku... A túto krásku zapijem pekne pod palmami, nie raz.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:47:19
avatar
a svojho veterana za kolko pustis?
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-14 16:31:48

A moji HD6970 by jsi nechtěl, prodám levně když tak dej vědět, kdokoli z České Republiky..
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-14 16:47:03
avatar
zalezi co je levne, pretoze vacsina tu dava len za grafiky tolko co ja davam za auta
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-14 23:18:58

Co takhle 6500,- Kč, to je myslím slušná cena, tedy pokud někdo nedá víc...

P.S. pokud by měl někdo zájem, tak mi nechte vzkaz a já se vám ozvu..
matuzami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:03:57

jednak vyborna recenzia,k veci,a s testovanim hier ktore maju zmysel.niektore servery su shopne tuto grafiku otestovat aj na super mariovi, co je smutne.a to je jedno ze je taka draha,mam z nej obrovsku radost aj ked si ju nikdy nekupim
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:07:14
avatar
sanka dolu, 65w spotreba celej zostavy v klude? to u mna je cca 240w. to by som usetril cca 200€ rocne na elektrine. ak by mi nova zostava vydrzala 6rokov-(co je u mna navratnost za spotrebu) tak idem do toho No dat viac ako 250€ za grafiku je mi proti srsti
dargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:18:00

240W v idle je dooosť veľa, buď ti nefungujú všetky šetriace funkcie alebo je fakt šunt zdroj s chabou účinnosťou...
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:53:50
avatar
zdroj je ok enermax 82+, len tie komponenty su dost stare a k tomu pretaktovane, setrenie dosky nespusti koli taktu procesora atd atd.
ImmortalPriest [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 16:58:19
avatar
hmm neviem ja mam dost podobnu zostavu ako ty (rovnake CPU a dokonca aj cca rovnako taktovane) a jednu z najzravejsich kariet a mam spotrebu v idle 125w.... samozrejme bez monitoru... (cca +35w aj s monitorom)
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 22:42:16
avatar
no jasne tak to bude tym, mam to merane aj s monitorom a repro. ten monitor mi pridava 90w na spotrebe (vyrobca udava 145) DDho zostava bola zrejme merana cisto bez.
dargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:11:30

Grafika je to super, ale pre mňa až trochu veľa výkonu na 1920x1080, táto karta je jednoznačne pre vyššie rozlíšenie a eyefinty, ja sa neviem dočkať 78xx, to budú najzaujímavejšie karty pre väčšinu.
klobúk dole pred efektivitou a nechcem vedieť čo to bude ak príde 8970 s 20-30% nárastom výkonu a nebodaj nižšou spotrebou.
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:27:45

dosť kontroverzný výber hier.....ale OK...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:48:40
avatar
kontroverzní?

Máš tam 2 NVIDIA hry (Batman, Metro)

Máš tam 2 AMD hry (DIRT, DeusEx)

Máš tam 2 nezávislé hry (B3 a Anno)

Všechny hry jsou moderní, mají aktuální enginy s DX11 pro DX11 grafiky, enginy které se používají a používat budou a dávají kartám zabrat a nastavení jsou maximální se vším AA/AF co jde zapnout a má smysl ...

Celé je to testované na INTEL sestavě s nejvýkonějším CPU na světě

Objektivnější to snad být už ani nemůže ...
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-09 23:55:28

prečo tam nie je Rage, ktoré je moderné a nepoužíva DirectX rozhranie?
prečo tam nie sú hry na DirectX 9, keď ešte stále drvivá väčšina hier vychádza a dlhú dobu ešte bude vychádzať na tomto API?
...je mi jasné že karta 7970 je pre viac optimalizovaná pre nové rozhrania, no my žijeme v realite a realita je taká, že prevládajú DirectX 9 hry. Tak prečo nie sú zahrnuté v teste
...kde je Zaklínač 2?, ktorý je náročnejší ako väčšina Dx11 hier a práve tu je potreba kvalitnej grafickej karty....kde je Crysis 2?
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:15:08

Rage je dodrbaná hra plná oprav a Crysis 2 zvládnou v pohodě i starší grafiky, takže je zbytečné testovat hru kde se brutální výkon moc neukáže, a pokud to nandá grafika v DX11 tak už je zbytečné testovat hru jestě v DX9, tam je logicky nárust výkonu mnoho násobný, jak je vidět na jiných webech kde mají i několik set zbytečných FPS. Myslím že Honza zvolil velice dobře tyto hry do testu, jsou v nejnovějších enginech a jsou také velice náročné, a díky nim se ukáže opravdový nárůst výkonu oproti starším grafikám.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:56:47
avatar
Proč tam není Crysis 2 taky moc nechápu, ale kdyby ses podíval na testy konkurence, tak díky masivní tesselaci je v ní HD7970 hodně dobrá
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:03:28
avatar
máš tam už 2 NV hry, to stačí ... jinak vysvětlení jsme už napsal v jiných komentářích kolem ...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:23:54

Máš pravdu výkon je opravdu vidět, a našel jsem to náhodou až na třetím webu. Jinak většina testuje Crysis Warhead, myslím že Honza vybral dobře z každého něco.. . A ber to i tak, že kdyby v testech hra byla tak se zase najde někdo, kdo to zase právě kvůli tesselaci otočí ohledně nadržování jak už je zvykem. Myslím že mi rozumíš, nechci to rozebírat..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:01:02
avatar
RAGE? si děláš pr .... technologicky zpackaná konzolovka na nepříliš používaném OpenGL ... zcela zbytečný se jí vůbec zabývat.

Protože spousta těch DX9 her vychází i s DX11 a je rok 2012 ne rok 2005 a máme už třetí generaci DX11 karet a DX11 jasně nastupuje a je téměř v každé velké AAA hře.

Realita je taková, že pro DX9 hry HD 7970 nepotřebuješ, ba co více nepotřebuješ pro ně ani GTX 580/HD 6970 ... pro DX9 hry (ty s dobrou optimalizací) je výkonu dost a dost už u starých grafik, nemusíme vývojově mrtvé a odcházející DX9 testovat, protože víme že na něj současné katy stačí s prstem v nose, když vývojáři znají pojem optimalizace ...

Zaklínač 2 je neoptimalizovaná DX9 hra s engine, tkerý se hned tak někde nepjbeví, zbytečné ji testovat ... z DX9 her by mělo smysl testova leda SKYRIM, ale ten je náročný spíše na CPU než na GPU ...

CRYSIS 2 má špatně (podivně) udělanou tessellaci, i když faktem je, že je to jedna z her, kde HD 7970 dává GTX 580 pořádně na frak ... ale prostě už by to byla 3tí NV hra, takhle máme 2 vs 2 vs 2 - objektivní a dostatečné a hlavně vypovídající moderní používané herní tituly s engine, které se letos budou používat v dalších hrách!

HOWG!
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:12:38

Ano přesně tak, mám zcela totožný názor, vybral jsi objektivně ty nejnáročnější hry kde se opravdu výkon projeví. A ještě k tomu takové u kterých si člověk může i výkon porovnat, Záklínač mě moc neoslovil, Rage je domršená nezábavná hra a Crysis 2 se mi dřív jak za rok znovu instalovat nechce. Ale Metro 2033 nebo DeusEx či Battlefiel 3 je něco jiného, a hlavně jsou to nejnovější herní pecky které ještě chvíli vydrží.
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:21:29

Zaklínač 2 a neoptimalizovaný?...to rozprávaj malým deťom na základnej škole
...Ja chápem že Rage je taký aký je, lenže už z toho hľadiska, že to nie je DirectX API by ho tam trebalo zaradiť...či mi chceš povedať že ho nikto nehrá?...
...a keďže ako som spomínal DX9 hry majú prevahu čo sa relase listu týka tak určite ich treba zohľadniť...
...to je ako robiť recenziu na off-road auto s tým že ho budem skúšať iba na asfaltových cestách
...btw....len tak na margo tvojho DX11. jediné štyri hry, ktoré majú oficiálne potvrdené API DirectX11 na budúci rok sú Arma 3, Metro: Last Light, Medal of Honor a Far Cry 3...to je neporovnateľne malé množstvo oproti DX9 hrám...
....argument že DX9 je zastaralý neobstojí. Mali by sa testovať hry ktoré sú hrávané, alebo majú vyššie HW nároky(Zaklínač 2) a nie iba s ohľadom na API
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:36:52

Ešte doplním Deep Black - Reloaded. Tiež by mala byť DX11. Mala by vyjsť vo februári. Ale už bola toľkokrát odložená že jej release date je fakt otázny. Snáď bude tento rok.

Inak súhlasím s tým DX9. Tu panuje taká predstava, že hra je málo náročná na DX11 GPU už len preto že používa DX9. Ako keby to záležalo od verzie DX. Preto si asi DD myslí, že hra je neoptimalizovaná vzhľadom na použitú DX9.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:43:26
avatar
jakýkoliv další FLAME ohledně testování DX9 na DX11 grafikách, když je kolem tolik náročných a moderních DX11 her a DX9 hry víme že karty zvládají je spíše důvod nechat dotyčného flamera vyšetřit než zaBANOVat, ale řeknu to aby bylo jasno:

DX11 her jsou všude kolem hromady, máme třetí generaci DX11 grafik a výkon v DX9 nás tudíž nemusí zajímat, protože je ho dávno dost (pokud je hra optimalizovaná). TO JSOU FAKTA a odmítám se v roce 2012 o testování DX9 s třetí generací DX11 grafk na trhu vůbec polemizovat. Her s DX11 bude kvapem přibývat a grafiky si kupujeme kvůli hrácm co jsou a budou, ne co byly ... na ty výkonu je dost.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:57:32

Sorry DD ale to že je Zaklínač 2 náročný neznamená, že je neoptimalizovaný. Alebo máš nejaký zdroj odkiaľ si túto informáciu zobral?

Okrem toho väčšina hier s DX11 je stále DX9 + niečo naplácané z DX11 (väčšinou trochu teselácie ktorú zvládnu aj mainstream karty). O tom sa tu predsa bavíme. Čo je na tom flame? Nikto ťa predsa nenapadá ani tu nikto nenadáva.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 10:45:54
avatar
je rok 2012 ne rok 2005 ... DX11 je všude dost ... TEČKA!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:36:47
avatar
plácáš blbosti a FLAMUJE3 od prvního postu ...

otestovali jsme hry, které jsou rozhodně velmi hrané s Engine, které se objevují ve více hrách (což případ Zaklínače není) ...

Každý kdo o tom něco ví, ví že Zaklínač dva není dobře optimalizovaný ....

A tu lež s těma jen 4 potvrzenými DX11 hrami ani nebudu komentovat ... jen letos jich vyšlo mnohem více a v roce 2012 jich bude ještě víc!

MÁME DX11 GRAFIKY, MÁME HROMADY AKTUÁLNÍCH DX11 HER, VÝKON V DX9 NÁS ZAJÍMAT NEMUSÍ, PROTOŽE TOHO MÁME DOST. VYBRALI JSME RPOTO AKTUÁLNÍ, TECHNICKY ZAJÍMAVÉ A HRANÉ HRY 2 OD NV 2 OD AMD A 2 NEZÁVISLÉ. OTESTOVANÉ NA INTEL SESTAVĚ = OBJEKTIVNÍ VÝBĚR A ZCELA VYPOVÍDAJÍCÍ TEST UKAZUJÍCÍ VÝKON MODERNÍCH GRAFIK V MODERNÍCH HRÁCH.

další FLAME a lhaní z tvé strany nebude mnou tolerován ...
7R7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 10:53:18
avatar
To vidím že si to otestoval na tvoj spôsob všade na nete je je rozdiel do 25% medzi 580 a 7970 a 38% medzi 6970 a 7970 alen u teba je 580 rovnako výkonná ako 6970 a 580 o 35% slabšia ako 7970. A nezdá sami že by všetci boli podplatený alebo robili niekde chybu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 11:10:37
avatar
vážně? zkus vyhodit staré hry a nízká rozlišenía budeš překvapen, jaký je rozdíl mezi GTX 580 a HD 6970 v moderních aktuálních hrách a aktuálních vysokých rozlišeních v plných detailech ;)

Zkrátka testujeme jen moderní hry a nezkreslujeme výsledky starými hrami nebo nízkými rozlišeními s 0AA nastaveními, kde nás výkon nových grafik nemusí zajímat to bude asi ten důvod ...

A polož si otázku, kde se ukáže skutečný výkon nových grafik? V DX11 hrách, vysokých rozlišeních s vysokými detaily včetně 4-8AA/16AF? Nebo v zastaralých DX9 hrách, kde je výkonu dost, v omezených detailech a snížených AA/AF? ....
7R7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 11:48:11
avatar
Tak len malá ukázka http://www.anandtech.com/show/5261/amd-radeon-hd-7970-review/18 rozdiel máš aj Batmenov kde u teba je dokonca AMD silnejšia ako Nvidia a to pozerám najvyšie rozlíšenie
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 11:53:19
avatar
tak to špatně otestovali ....

takhle by to mělo být dobře: http://www.computerbase.de/artikel/grafikkarten/2012/test-powercolor-hd-7970-crossfire/23/#abschnitt_batman_arkham_city

jen malá ukázka samozřejmě ....
7R7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:26:05
avatar
A čo keď to týto zle otestovali? a keď som si pozrel ďalšiu stranu tam je pri BF3 6990 slabšia ako 580 a nie ako u teba
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:41:58
avatar
nevim, třeba neaktuální ovladače .... zjevně ji nefungovalo CF co ale normálně už funguje ... každopádně není to můj test, takže nevim, stejně jako ty nemůžeš vědět, co otestovali špatně na anandtech ... takže přestaňme diskutovat o věcech jiných serverů.

Náš test je správně s aktuálními ovladači v maximálních detailech na maximální sestavě .... TEČKA.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 14:00:51

Tak se podívej na testy EH a PCT, třeba na STALKER COP a podívej se na rozdíl FPS a také na výkon HD6990 a GTX590. Jde mi hlavně o to aby jsi porozuměl že každému výjdou testy trochu jinak, a teď mi řekni který z nich je objektivnější. Chtěl jsem porovnat na jejich webech sice Battlefield 3 a Dirt 3, ale co to oni tam ani takovou herní pecku nemají, místo toho tam vrazili Battlefield 2, Dirt 2 a Far Cry 2 což je dnes už poněkud mimo, a tyto testy mě vůbec nezajímají. Takže opravdu nevím na co si pořád stěžuješ, buď rád za tyto testy super herních novinek. A nikdo ti nebrání aby jsi testy udělal sám, a nám je zde předložil ve své recenzi, už se moc těším..

P.S. Kde že je ta GTX580 výkonnější než HD6990...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:51:28

Ty já ti nevím, ale díval ses i na zbytek her nebo jen na tu jednu co tě zajímala, protože mě se nezdá že by GTX580 byla o více jak pár FPS výkonnější oproti HD6970. Ono také záleží jak moc objektivní při testování jsou, já když jsem si měřil FPS, tak jsem měl třeba v Crysis Warhead 37 FPS a stačilo se jen trochu pohnout a měl jsem 43 FPS. Ve hře Stalker COP jsem měl 67 FPS a následně 88 FPS, takže si myslím že jde hlavně o poctivost danného webu, a proto chodím sem protože Honzovi věřím a zatím jsem rozdíl v jeho měření a mým nezaznamenal. Neměl bys někoho osočovat ze špatného měření nebo zaujatosti, pokud sis to sám nepřeměřil jako já, a já osobně nemám důvod někomu nadržovat jedné nebo druhé značce mě jde čistě jen o výkon, nic víc mě nezajímá. Já osobně si první porovnám výsledek, a potom si teprve udělám obrázek o webu, jak je dle mého mínění objektivní a podle toho se zařídím, přeci nebudu chodit kde se jasně nadržuje jedné nebo druhé značce, protože takové vyumělkované výsledky mi jsou k ničemu. Což se netýká tohoto webu a proto zde chodím, zatím jsem s testy velice spokojený jsou objektivní a poctivé, o čem jsem se nejednou přesvědčil, takže nevím o co ti pořád jde. Tak si to otestuj sám, a uvidíš že rozdíl nebude velký a dokud to nebude podložené i z vlastních testů, a jen z mě pochybného webu tak se jedná dle mého jen o provokaci nic víc. Je to jen můj názor a každý ať si udělá svůj vlastní, ale nemyslím že je důvod Honzu zrovna z tohoto osočovat.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:32:51
avatar
Nechápu proč by mělo smysl testovat Skyrim a Zaklínače 2 ne? Skyrim je jedna z nejodpornějších her součastnosti a přitom to má shodný nároky jako Zaklínač 2 a to je naopak jedna z nejhezčích her součastnosti.. stačí porovnat textury..512 u Skyrimu,až 4096 u Zaklínače..Tebe jako zastánce PC scény tě absolutně nechápu,jelikož Skyrim je zkurveně odflaknutá překopávka z konzolí a ten engine co tu hru pohání měli už dávno pořhbít.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:43:22
avatar
z jednoduchého důvodu, Zaklínač je jedna hra s enginem, který nikdo nikde nepoužívá a není ani moc rozšířená ... SKYRIM a jeho engine používá několik her a v roce 2012 na něm vyjde další ... proto by to mělo smysl.

Jinak sorry, ale zaklínač je v mnoha ohledech ještě větší konzolovka než SKYRIm ;)
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 13:05:39
avatar
V jakých ohledech?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 00:55:35
avatar
Koukám že cvoci, kteří očekávali výkon na úrovni dvoučipovky minulé generace nebyli zas takovými cvoky že
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:02:16
avatar
refereční verze je od té HD 6990 přeci jen dost daleko ;)
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:34:20

A budeš dělat testy i crossfire nebo duální grafiky, už jsem je viděl na zahraničních serwerech. Tam v Metru 2033 1920x1200 dokonce HD7970 v crosfire porazila GTX590 ve sli, ale nokoli HD6990 v crossfire prostě bomba testy...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:39:46
avatar
ne, dvě duální grafiky vážně nemám
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:46:59

Sakryš, a já tak doufal a věřil.. . A crossfire tedy bude, tedy pokud použiješ i tu druhou grafiku kterou jsi určitě už vyzkoušel v Eyefinity a myslím že k plné spokojenosti, tak se s námy také poděl o nějaké to video ze hry..
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:37:39

kedy maju vyjst nereferencne modely? bude aj MSI Lightning?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 01:39:20
avatar
odhadem? březen-duben ... Lighnting a podobné až květen-červen klidně ....
Byte [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 09:53:36
avatar
Ceny veľmi nižšie nečakajte... pretože dolár posiluje a posilovať bude voči euru aj čk... v tomto ohľade je to smola pre nás nielen čo sa týka grafík ale komplet hardvéru
rpdrak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 10:52:58

Hmm vcelku jistě vím, že si to koupím, ale ta cena se mi nelíbí..jasně, není konkurence a to je blbý. Osobně počkám na další modely, cenově si myslím se to moc dolů hýbat nebude tak ať mám aspoň kartu s pořádným chlazením. Jinak já jsem s výkonem i spotřebou spokojen.
Crusader [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis 2 a 7970 OC 2012-01-10 11:34:01
avatar
DD, bylo by možné udělat krátký test Crysis 2 na Ultra v 1920 a 2560 s patchem na DX11 a HD texturami? Myslím že hodně lidí by zajímalo, jak si karta v základu a s přetaktováním povede a jak to bude hratelné. Díky
Hojer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Přetaktování 2012-01-10 11:48:47

Přijde mi docela zvláštní, že když se Radeon HD 7970 přetaktuje na jádře o 21,6% a na pamětech o 14,5%, tak podává celkově o 25,6% lepší výkon. To škálování se zdá být až příliš dobré ... Jak to?
Crusader [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Přetaktování 2012-01-10 11:51:26
avatar
Jádro je škrcené paměťmi, nejspíš proto
Hojer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 11:58:37

Beru zpět. Ten rozdíl je "jen" 18,4%. Ono se to nedá jen tak jednoduše odečíst.
Myslím, že to pěkný důkaz efektivity celé nové architektury. Sama sebe překoná po přetaktování o 18,4%, ale Radeon HD 6970 přitom překoná o celých 25,6%. To jde!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:01:15
avatar
No když někdo neumí počítat, tak je to možný, mě totiž vychází že ta přetaktovaná HD 7970 je o 18,49% v průměru výkonnější než základ ;)

přepočítej si to sám - malá nápověda v těch celkových výkonech má 100% HD 6970 ne HD 7970 ;) Takže když vezmeš ty FPS hodnoty a přepočítáš si že refereční HD 7970 má 100%, vyjde ti ta přetaktovaná HD 7970 o 18,49% výkonnější ;)

EDIT: vida, přišel si na to sám ;)
Hojer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 12:12:50

Nj, nedalo mi to a přepočítal jsem si to ještě jednou ;)
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 15:22:40
avatar
Díky za recenzi . Prostě další povedená grafika od AMD
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 16:59:00
avatar
Jako vždy nepamatuji si kromě 2900XT nějakou špatnou kartu.. i 2600XT byla dobra karta
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 17:10:47

HD 2900 byla dobrá karta, aspoň po dekorační stránce a nastartovala architekturu minulé generace. ;)
Takže v souvislostech
Laura Palmer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 17:59:22
avatar
tfuj ta cena je odporna 500 liber za ni nedam
BOB ! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-04 18:29:07
avatar
Laura
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 18:29:59
avatar
Čo ste sa ľudia zbláznili. Tá karta je skur.... drahá. A čo, že je najvýkonnejšia jednojádrová grafika na trhu. 2 x 6950 ju dajú výkonom hneď do smútku a stoji to menej o 100 eur. A budúcnosť sa tu nerieši. Za rok tu máme nové genrácie s ešte väčším výkonom. S kombom 6950 si určite ešte rok a pol zahrajeme na full všetko. Takéto obhajovanie návratu drahoty ma serie. Nechcem dobu predražených grafík. 5870 bola šupa za super cenu - super výkon a konkurencia v smútku. Ale toto je predražený pokus s ktorým ma AMD asi nasralo.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 19:13:34

A vies ty kolko hier si prve tyzdne od vydania zahras s plnym vykonom tych tvojich 6950tok? Vacsina ludi s 7970 tu hru bude mat uz davno dohradu kym ty este budes cakat na podporu v ovladacoch.
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 19:18:43
avatar
Mám 5970 a nemám probléma. A zase jeden čo videl crossfire z rýchlika.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 22:51:22

Ked nazyvas rok pouzivania 6870tok z rychlika tak mas pravdu. Kazdopadne, tebe asi Amd dodava ovladace s podporou kazdej hry uz tyzden pre jej vydanim. Chcel by som mat take kontakty.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 19:21:08
avatar
dvě HD 6950 stojí jako jedna HD 7970 a ta je rozhodně lepší volba ...
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 19:42:00
avatar
hej a kde? Čumel som na alzu a výsledok ma rozplakal. Myslel som 6950 s 1 giga ram. Alza 2x SAPPHIRE HD 6950 - 477,00 euro vs SAPPHIRE HD 7970 - 586,00 euro
romero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 00:20:45

Tak ale 2 grafiky v crossfire maju sakra problem s micro-stutteringom. Pozri Odkaz FPS mozes mat na dvoch 6950 rovnake ako da 7970, ale bude to sekane jak svin ked jeden frame bude vyrenderovany za napr. za 10ms a druhy za 20ms. Dokonca 3 grafiky do trifire su ovela lepsia volba ako crossfire. Taka kombinacia 6870x2 + 6870 vyzera tiez dobre. Ale 2 grafiky do CF by som si ja do kompu nedal.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 00:34:54

Přestaň jenom číst a raději to vyzkoušej než něco napíšeš, problémy s microstutteringem jsou už dávno pryč. Já jsem nezaznamenal jediný problém, a to hraji velice často ovladače jsou prostě super vyladěné a tudíž není co řešit. Jediné sekání je způsobené sprasenou optimalizaci po konzolách, ale tento problém se týká i jednočipových ne jen duálního řešení. Je vidět že s duálním řešením nemáš vůbec žádné zkušeností, takže nepomlouvej něco o čem zhola nic nevíš.
romero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 01:17:23

Tak nie kazdy ma chut robit AMD ci Nvidii testera a este za to aj platit. Radsej pozriem testy a vidim ten pruser: Odkaz. Alebo chces povedat ze za posledne 3-4 mesiace uz vsetko zazracne funguje? Chcem vidiet poriadny test kde je to uz super vyladene. Daj link ak taky existuje.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 01:35:58

Já nepotřebuji nějaké přiblblé testíky abych věděl že jsou ovladače v pohodě, já mluvím z vlastní zkušeností a tudíž vím o čem píšu. Jediné s čím jsem měl se začátku problém byl Battlefield 3, ale u této hry měl problémy úplně každý, takže tento problém vůbec nepočítám. A ano mohu potvrdit že za 3-4 měsíce jsem žádný problém nezaznamenal a ani 3-4 měsíce předtím, tedy pokud ho neměla nějaká hra která mi za zkoušku ani nestála.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 08:00:55

Ja si nepamätám na žiadny problém. Nainštaloval som ovládače, ktoré vyšli s hrou a nemusel som nič riešiť.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 09:41:44

Ibaze tie ovladace skoro nikdy nevyjdu pred alebo pri vydani hry a vacsina ludi s jednocipovkou ma hru davno dohranu kym ta podpora pre crossfire vyjde. Inac k tomu stutteringu ani ja som ziadny nazaznamenal. Jediny problem bol s tou podporou.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 14:40:25

Okrem DA2 si nepamätám že by som musel čakať na ovládače od NV. Ale je jasné že to riziko je tu s 2 kartami vždy. NV si ale na 99% na tomto dáva záležať. S AMD skúsenosti nemám.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 19:43:28

Citace:
S AMD skúsenosti nemám.


A heleďme, ale na AMD ovladače to se negativa jen hemží co ?

Zlatá NVIDIA, no jo ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 23:32:09

Kedy som kritizoval AMD ovládače?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 23:34:14

R.I.P
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 23:43:25

Môžeš mi sem dať citát alebo odkaz namiesto kadejakých sarkastických poznámok so smaijlíkmi.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 00:01:43

Jedině dobře, že ovladače AMD jsou v cajku. Z Tvého pohledu..

Anebo nahoď důkaz, že po vydání hry to bylo na AMD kartách v nevýhodě vůči konkurenci, ba možná nehratelné.. dokonce
Zrovna teď když vyšla 7970, má snad problém v ovladačích, nedrtí náhodou 580-ku ... když už vynecháme ty technologie ;-)
Jakej je % nárůst s novými ovladačemi ?? 5% za 1/2 roku ?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 00:42:01

Ja som hovoril o mojich skúsenostiach s ovládačmi NVIDIA. O AMD som sa ani nezmienil. Kde som narážal na ich kvalitu podľa teba? Domyslel si si niečo čo v mojich príspevkoch nie je.

Čo sa týka nárastu ovládačov tak ten je zhruba podobný na oboch stranách a pomáha tak maximálne k jednotkám FPS. Čo je fakt, ktorý som nikdy nepopieral.
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 10:15:50

Nevím, jestli to pro tebe bude důkaz, ale moje osobní zkušenost z minulého roku je taková, že RAGE a SKYRIM jsem hned po vydání na své HD5970 nemohl hrát bez problémů. Kdybych neměl RadeonPro, tak bych si pár týdnů/měsíců jenom prohlížel krabičku. O problémech se Zaklínačem 2 ani nemluvím (prosvítající světla, chybějící prvky GUI).
Věřím, že bez CF bych tyhle problémy neměl, a proto jsem 5970 vyměnil za 7970.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 19:48:49

Souhlas, u dvoučipu je to celkem pochopitelné, že u nové hry může být problém. Na druhou stranu RAGE a Skyrim zrovna neoplývají nejlepší optimalizací, takže těžko chtít pak dokonalost po dual kartě.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 19:10:35

Preco je to tak ze tie najkvalitnejsie Oc edicie ako Lightning vychadzaju az po niekolkych mesiacoch ked mnoho ludi prefereju prave taketo kusy a su nuteni na ne tak dlho cakat. Co im brani v tom aby ich uviedli sucasne s referecnymi?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-10 19:20:15
avatar
PROTOŽE NENÍ ČAS NA VÝZKUM ANI NIC JINÉHO ;) ty refereční grafiky vyrábí jedna firma pro všechny až poté výrobci dostanou první dodávky jader a začnou pracovat na nereferečních kartách ... u některéch modelů je to jiné )třeba u HD 7950) ale u HD 7970 ne ...
Pafka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 00:33:20
avatar
Ten kdo dnes vlastní HD 6850 a dokoupí druhou GF do crossfire neprohloupí výkon bude vyšší jak GTX 580 .
TheDuck [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 01:11:29
avatar
mam to v planu , pokud sezenu 2, jinak bych to, ale urcite videl na 7850 ;)
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-16 22:33:36

Ty ten Battlefiled v tvém profilu je hra nebo jídlo, ještě že je to jen tvůj koníček...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 13:55:17

J
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 14:33:17
avatar
No, kedze som cerstvo novy majitel eyefinity (v portrait mode), az teraz zistujem naco sa vydavaju kazdy rok vykonnejsie karty. Proste v rozliseni 3240x1920 to uz chce gigabajty pamate a vykonny cip . Ale uznavam ze pre bezneho gamera co hra "len" vo full HD mu pride tato karta ako zbytocna.
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 14:48:17
avatar
Nedá mi zmieniť to, že 5870-ku som hneď po uvedení kúpil za 356 euro čo je o 230 euro menej ako dnešná 7970. A pritom 5870 ešte aj dnes stačí s prehladom na väčšinu hier.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 14:54:47
avatar
Na pcmania sa da kupit za 515e, ale k veci. No kedze nie je konkurencia tak takyto krok sa od AMD dalo aj cakat tiez ma to netesi, lebo som si brusil na tuto kartu zuby. ale 515e je fakt vela.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 15:05:46

Přesně tak, 5870 jsem před více jak dvěma lety koupil za 8600 korun včetně daně. 7970 sice nabízí 1,5 násobek výkonu, ale za více jak 1,5 násobek ceny. Z mého pohledu je to asi takový pokrok, jako vyměnit i7-950(quadcore) za i7-980(sixcore).
Upgradovat nebudu.
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 19:41:01

No a pár z nás stihlo loni koupit 2x HD 5850 za celkem 5400,- Kč

Počkám když ne rovnou na HD 8xxx, tak alespoň na konkurenční boj v druhé polovině roku
Dr.Ocas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Recenze 2012-01-11 21:52:50
avatar
Děkuji za recenzi téhle karty a za objektivní pohled. Moc často se mi nestává abych proletěl celou recenzi.Většinou proletím grafy a pak hurá na závěr.
Nevím jestli tady můžu kritizovat recenzi Obra na PCTuningu ale hned na začátku jsem byl otráven(zhnusen) jeho přístupem k tomuto technolog. pokroku přišlo mi to jako kdyby se začal zabývat PC teprve před pár dny. Přišlo mi že si tam dost protiřečí. V jednu chvíli jí vychvaloval a pak hned zase zkritizoval.
Jsem velice rád, že jste udělali testy pouze s novými hrami. Opravdu nechápu jak může někdo dělat testy s novou grafikou na technolog. starších hrách a pak mluvit - no nic moc, moc toho ta grafika neukázala atd.
Dřisty kecy kidy někdo takový by neměl vůbec psát recenze. Je to hnus ani jsem tam tu recenzi nedočetl. Člověk nemusí být úplný profík ale kdo se o PC hardware zajímá alespoň trochu tak mu musí být jasné že s doladěním ovládačů se výkon této karty zase posune o něco dál, že nemá smysl testovat tuto kartu na DX9 hrách. Lidi co si tuhle grafu koupí nehrají žádné sračky. Hrají nové pecky a chtějí to pořádně osolit v nastavení gamesy. Ti kdo chtějí hrát DX9 gamesy at si laskavě koupí starší grafiku a nezasr*vají zde diskuzi k téhle pecce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-11 22:16:24
avatar
tak vycházejí i DX9 hry které jsou výborné, jen je nemá smysl testovat, protože využít DX11 technoologie nedokáží a staší na ně staré karty ... to je to o co jde.
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 10:09:25

Myslím, že jsi příliš radikální. Jsou lidé (třeba já), kteří hrají hry ne podle verze API, ale podle zábavnosti. Takže i když mám 7970, která je opravdu skvělá a DX11.x vyniká, tak ocením, že bez problémů zvládá Zaklínače 2 nebo Armu 2 ve vysokém rozlišení a kvalitě.
To se třeba o mé předchozí HD5970 říct nedalo - hodně záleželo na ovladačích, kdy to vypadalo tak, že s jedněmi to jede OK, s dalšími nejede CF, s dalšími už zase CF funguje ale ve hře jsou grafické chyby (multi GPU řešení už nechci přinejmenším několik let vidět).
Zkrátka jsem rád, že PCT otestovalo i jiné hry než většina ostatních recenzentů a nikoho bych kvůli tomu nezatracoval. Každý si může najít "to svoje" a já jsem za to všem recenzentům vděčný...
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 11:39:48

Myslim ze kazdy rozumny clovek co sa chysta vysolit za kartu 300-500 eur si precita niekolko recenzii a neriadi sa len jednou recenziou.
Dr.Ocas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 22:27:15
avatar
Nevím no mě to přijde v celku zbytečné testovat starší gamesy na téhle kartě přesně jak napsal DD.
A co se týče recenze od Obra tak nějak jsem od něj očekával takovou recenzi takže nezklamal. Na začátku mi přišlo že ji celkem shodil a na konci je zase v úžasu. Z jeho recenzi na mě působí hodně zaujatost k jednotlivým značkám ať už u CPU nebo grafik.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 13:18:45

Hm ako pozeram ine weby v CF to skaluje fakt paradne + 95%. Az na niektore vynimky...
dusan.dj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crossfire 2012-01-12 19:18:01

Tady je muj testik domaci sestavy,opravdu ten vykon je brutalni,AMD ted udelalo proste Nvid..caru pres rozpocet
http://3dmark.com/3dm11/2532004
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 20:27:06

Máš velmi dobrej PC Ten výkon GPU je fakt super !!! Nechci nic říkat, ale můj 2600K ( 4 Jádra / 8 Vláken) nataktovanej na 4,8 GHz dá 9939 Bodů. Tvůj 3930K ( 6 Jader / 12 Vláken) při 4,0 GHz dá " jen " 9927 Bodů. Ale je to jen o maliličkatej kousíček Ale tak si vem, že mám o 2 Jádra / 4 Vlákna míň a výkon máme stejnej LOL Měl bys ho nataktovat ;)
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 20:52:30

3Dmark je pro děti co takhle raději Cinebench 11,5 64bit, tam máš kolik..
dusan.dj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 20:35:16

No v tom testu jsem ho mel nataktovany na 4GHz,ale mam vyple HT,takze zadny vlakna,protoze ve hrach je HT na prd..takze v Marku me to samo bodiky ubira
Sektor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 20:53:18
avatar
Prý nový král grafik :-D

Ať na to koukám jak chci, moje grafika je stále první Že pak přijde nějaká 7990, nebo že ta 7970 dokáže v OC porazit 6990 je sice pěkné, ale neznamená to, že je král. A spotřeba je, ruku na srdce, až za výkonem ;) Výkon totiž spoustu lidí řeší, spotřebu nikoliv.
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-12 22:17:48

Prave dnes som vlozil 600 eciek do obalky a napisal na nu LIGHTNING.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-13 00:11:25

Citace:
Kepler totiž pokračuje ve FERMI architektuře, kdežto GCN je zbrusu nová s prvky, které KEPLER mít nebude a NVIDIA je chystá až pro tu další generaci grafik.


Môžem vedieť ktoré prvky má GCN a nemá FERMI ani Kepler a bude ich mať Maxwell?
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-18 01:43:56

seriousjoker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - koupil sem jí a výsledky jsou 2012-01-19 16:06:32

Zdravím všechny, koupil jsem MSI 7970 a v metru 2033 na začátku u prvních příšer je tam 22 FPS, crysis 2 neustálé kolísání 30-60FPS, crysis 1 při třech výbucích naráz 25 FPS, batman arkham city dx11 30-35 FPS, GTA 4 na které sem se strašně těšil v plných detailech 30-40 FPS, lost planet 2 spadnul i na 20FPS, vše v 1920x1200 a sestava asus P9X79 PRO+i73930K+corsair red vengenance 16gb4X4, teploty do 70 stupnu, pokud mi nevěříte kupte si to a uvidíte(budete nasraní jak já), výkon navíc je tak 10 maximálné 15 procent, ati už si nekoupím never ever
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 16:11:14

Citace:
výkon navíc je tak 10 maximálné 15 procent


Vůči jaké předchozí grafice ?
seriousjoker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 16:32:59

ATI 5870 1gb DDR5
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 16:54:51

Dobrej JOKE, když si vemu, že těch 15-20% je rozdíl mezi 5870 a 6970. Natož pak ku 7970.
To není o DDW, ale o testech jinde ve světě
seriousjoker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 17:00:03

před 4 dny než jsem prodal 5870 1gb tak na stejné sestavě sem měl na začátku metra 15 FPS a teď s 7970 3gb mám 22 FPS nejradši bych jim tu grafiku omlátil o hlavu FUCKKKKKKKKK!
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 17:11:19

V náročné scéně máš nárůst 50%
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 21:42:56

Nevěř mu, kdyby to byla pravda tak by to už někdo napsal třeba OBR a rád, zatím jsem nic takového nenašel..
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 21:46:46

nee, já mu věřím ... 50% nárust to platí
Když si hlídá fps tam, kde fps nejvíc vázne... Ostatně je to i vidět, ale aspoň že měřil ve stejné lokaci

Procenta tomu odpovídají
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 22:18:48

Když to bereš takhle, tak to máš pravdu..

Edit: I když v ostatních hrách co zde píše, jsem měl více FPS než má on teď a to na staré GTX285..

A také mi vychází výkon jak to má přeměřené DD, což je těch 27FPS pro HD6970 a 35FPS by odpovídalo HD7970 vše na MAX. Uvidím až ji budu mít doma schválně si to přeměřím..
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 16:18:00
avatar
no, vrat sa naspat k Voodoo3ke tam ti cez glide pojde vsetko na full
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 22:01:10

Tak tyhle báchorky vykládej někde jinde, tady ti to nikdo nesežere. Já jsem měl ještě na PhenomuIIx6 v metru 30 FPS,Crysis 2 35-47 ale žádných chyb jsem si nevšiml, GTA 4 60 FPS, LP 2 40 FPS a to jsem tyto hry hrál hned po vydání HD6970 a to s prvnímy ovládači, takže se snažíš opravdu zbytečně.. . A je zajímavé že jsi to napsal sem kde už moc lidí nechodí aby mohli reagovat, měl jsi tu blbost napsat k aktuálním článkům, jo a profil jak vidím máš prázdný což je zajímavé protože někdo kdo má takovou sestavu, se jistě rád pochlubí alespoň v profilu, takže ti nevěřím ani toto a dokud si ji nedopíšeš tak mi nestojíš ani za další reakci... . Vyvolávat FLAME umí každý blbec, a jak vidím žádné jiné příspěvky tu ani nemáš takže sbohem zase za rok..
seriousjoker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 22:19:33

Ahoj pane chytrý, ja sem to tady pouze psal protože tohle je jediná recenze kde už opravdu ty lži přesáhly všechny meze pokud mi nevěříte napište email ja Vám pošlu mile rád fota že tu sestavu mám, věnuju se it hardwaru přes deset let abyste věděl, a jak píšete metro 30 FPS, lp2 40 fps tak to možná tam máte ale ne na těch kritických bodech kde to spadne na 22, jako třeba na začátku metra u prvních příšer, udělejte video na youtube jak tam máte 30 FPS v tom místě ale to tam nedáte bohužel protože lžete a máte pravdu žádné komentáře nemám protože netrávím volný čas šířením lží a po Vaší reakci a ostatních asi rovnou se odhlásím na dobro, sbohem a nekupujte AMD grafiky uděláte jen dobře
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 22:23:03

No pokud se nvidii nezadaří, budem muset změnit "značku", aby byla zase rovnováha. To je normální lidový přístup
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-20 08:01:02

Citace:
No pokud se nvidii nezadaří


Toto je zaujímavý článok: Odkaz. Aj keď nejak mi k Charliemu nesedí. Radšej si počkám na to ako to nakoniec bude.
seriousjoker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 16:35:51

po více jak dvouch letech sem se těšil na hovno, každý kdo to domá má nebo bude mít uvidí sám, kluci v ddworldu asi maji nejake grafické karty z budoucnosti, tomu bych pak uvěřil
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-01-19 21:41:29

Pokud vím tak HD7970 chválil i OBR z konkurenčního webu, a když i ten ji vynesl až do nebe, tak chyba bude jistě někde mezi klávesnicí a židlí. Protože tak mizerné FPS nemám ani já na HD6970, a to máme zcela stejné sestavy takže já si to můžu klidně přeměřit. I když mě to připadá na více než jasné FLAME zase jeden co chce vyvolávat hádky a špinit výbornou grafiku, zajímavé že jsi první co s něčím podobným přišel...

Edit: Zkus zi zakoupit originální hru, ty pirátské verze totiž snižují FPS, což bude asi tím jak ti cpou vir do PC..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 444x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 287x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 854x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1157x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1474x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 6