Strana 3 z 8
Než začneme testovat, ukažme si ,na čem testujeme. Je to jen základ, v sestavě máme ještě další věci. Testujeme s nejnovějšími ovladači a na čistém operačním systému Windows Vista Ultimate 64bit nejnovější verze. Testy používáme buď vestavěné benchmarky, nebo přímo ingame testy a pomocí FRAPS měříme hodnoty.
Pro dnešní test jsme nijak nelaborovali s nastavením, i když víme, že plné detaily a vysoká AA/AF nejsou pro HD 5670 zrovna ideální, jde nám hlavně o srovnání výkonu grafik i s vyššími modely a ukázat, jaký je tedy skutečný výkon grafik. Detaily se dají snížit vždy a alespoň vidíte na co si pořízením vyšších modelů připlácíte.
Jako první tu máme zatím jediný OpenGL test. Tento rok očekáváme novou hru na nejaktuálnější verzi tohoto ve hrách velmi málo používaného API.
Následují DirectX9 hry a testy. Nemá smysl si říkat, že DX9 už je dávno překonané, bohužel stále se s ním budeme setkávat, protože herní vývoj poněkud stagnuje. Ale také to vypadá, že DX10 už velkou díru do světa neudělá a skočíme rovnou na DX11, které tu ale zase s námi bude poměrně dlouho a herní vývojáři si jej pochvalují.
Jak vidíte, Radeon HD 5670 si bez problémů poradí s HD 4670 a dostává se na dohled k HD 4770. Samozřejmě jádro má jen 400SP takže na to u HD 5750 a jeho 760SP samozřejmě nemá. I tak lze rozhodně říci, že výkon HD 5670 je slušný, ale zase ničím nepřekvapuje.
|